Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos
8,8

3 reviews over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in het Nederlands

Gastvrije ontvangst in een knusse casita

Remy,
28-11-2017

Vooraf prettig contact per mail met de eigenaar. We kregen een duidelijke routebeschrijving vanaf het vliegveld van Malaga naar het huisje. Tip: als je Google Maps als navigatie gebruikt kun je als bestemming 'casa Los Eucaliptos Comares' invoeren, dan brengt Google je precies waar je zijn moet.

Hartelijke, gastvrije ontvangst door de Nederlandse eigenaar. Huisje ligt op fijne afstand van het huis van de eigenaar, waardoor je meer dan genoeg privacy hebt maar wel makkelijk even kunt aankloppen bij vragen.

Het huisje is groot genoeg voor met z'n tweeën of een klein gezin, heeft een pelletkachel voor de koude avonden, schoon linnengoed en een heerlijke douche. In de tuin bevindt zich een zwembad, speeltoestel, een gezellig paard (dat worteltjes komt schooien) als buurman. Vanaf de veranda heb je een magnifiek uitzicht. Kortom: wat wil een mens nog meer!

Als je eenmaal bekend bent met de ietwat steile toegangsweg is het prima te doen.

De service was geweldig: gastvrij, hartelijk

Ingrid, Corrie, Nico en Job
10-6-2016

De warme maaltijd was geweldig. Bij het ontbijt misten wij een vers gebakken broodje en een eitje.

Leuke en aangename accomodatie

Harry Willems
24-11-2015

Minder goed: de aanrijroute naar het huis. Voor de rest hebben we alleen een prima verblijf gehad.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in Comares (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.