Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos
8,8

15 reviews over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in het Nederlands

Oase van rust, letterlijk weg van de snelweg!!

Jeske en Niels en kids,
13-5-2018

Ideale plek om tot rust te komen! Klein fijn zwembad waar onze kinderen (9&11 jaar) zich prima vermaakten, hetzij met zwemmen, hetzij gewoon spelen langs de rand met emmers water. Ondertussen als ouders alle tijd om lekker te lezen, genieten van het uitzicht en de omgeving. Wij huurden het huisje met eigen overdekt terras, 2 slaapkamers (1 stapelbed en 1 2p bed), klein keukentje (met vaatwasser, oven, magnetron) en klein maar prima badkamertje. De eerste avonden hadden we de openhaard aan, gratis. Vanaf het terras loop je zo naar de sinasappelboomgaard waar je perssinaasappels kan plukken, bomen klimmen, schommelen en glijden.

Belangrijk om te weten, de buurman is paard Henri, erg leuk voor paarden-meisjes, maar soms wat riekend. En belangrijk om te weten, laatste stuk naar het huis is onverharde weg, hetgeen best avontuurlijk voelt!

Wij hebben genoten gedurende 12 dagen, voor een prima prijs!! Mooie dingen in de omgeving.

heerlijk rustig, goede prijs kwaliteit

Hedy,
30-10-2017

Ongedwongen gastvrijheid, veel pricacy. Klein huisje, maar van alle gemakken voorzien, zelfs een afwasmachine. Regelmatig schone hand- en keukendoeken. Schattige dorpjes in de omgeving.

Bereikbaar via een stijl, smal weggetje. Goede rijvaardigheid is wel handig.

Grote supermarkt ongeveer 40 minuten rijden, klein lokale winkeltjes 20 minuten. Gezellig restaurantje op 15 minuten lopen (berg op).

Vakantiehuisje op rustige plek

Willeke Peeters
17-9-2016

Casa los eucaliptos is rustig gelegen in een vallei met allerlei dieren in de buurt (paard, honden, geiten en kippen) Ontzettend aardige gastheer en gastvrouw die allerlei voorzieningen voor kinderen gratis ter beschikking stellen (zwembadje, emmertjes en schepjes, speelgoed, etc).

Perfect verzorgd!

Ellen
6-9-2016

Er ontbrak werkelijk niets aan dit huisje.

Bij aankomst drinken in de koelkast, vaatwasser, spelletjes, zelfs hocky sticks voor de kinderen, je kan gebruik maken van de wasmachine en zelfs handdoeken voor het strand waren aanwezig, kortom, echt aan alles was gedacht.

Mooie veranda en een heerlijk zwembad!

Omgeving ook prachtig.

heerlijk zon bijtanken

Herbert
15-3-2016

We hebben heerlijk een week van de Spaanse winterzon kunnen genieten. (plm 20 graden) . Saskia en Pieter hadden alles perfect geregeld. van a tot z. Zo heeft Saskia op de dag van aankomst heerlijk voor ons gekookt, hebben we 2 dagen later lekker in de zon kunnen barbeque-en, de jongens konden sinaasappels plukken in de tuin en zelf persen maar ook bijv om de dag schone handdoeken, badlakens voor op het strand etc. We zaten in het huisje el olivo comares dat naast de B&B zit, maar we konden gewoon gebruik maken van alle faciliteiten, zo kregen de jongens op hun verzoek een grote kist met kleurtjes en kleurplaten. Comares (gezellig klein wit dorpje), Alhambra in Granada, voetbalwedstrijd van Malaga tegen Valencia, wandelen in het bijzonderde karstgebergte El Torcal en het strand, het is allemaal een stukje rijden maar ook weer niet te ver. Kortom, een aanrader.

We hebben 10 dagen vakantie gevierd in het vakantiehuis El Olivo Comares. Het huisje is zeer compleet ingericht en het grote deels overdekte terras is ook heel prettig. De kinderen hebben genoten van het kleine zwembadje. Het was toen ook erg warm. We vonden de ligging zelf wat minder, voor ons toch wat te afgelegen en ook hadden we helaas best wat geuroverlast van het buurpaard. De toegangsweg naar de BB is een avontuur op zich. Wij vonden het dorp Riogordo ook niet zo heel bijzonder (qua restaurants /terrasjes), maar je kunt hier wel je dagelijkse boodschappen halen.

De regio is wel prachtig, de wegen zijn prima en de stranden zijn in juli wel vol, maar het is niet te druk. We hebben ook erg genoten van de goede en betaalbare restaurants in de omgeving en we vonden de Spanjaarden ook erg vriendelijk.

heerlijke plek om tot rust te komen

Tom Kesting
10-6-2015

Wij zijn een weekje in het vakantie huisje geweest van casa los eucaliptos. Het was een hartelijk ontvangst en zeer netjes huisje. Het kinderbedje en alles stond klaar. Een eigen terras lekker in de schaduw en het zwembad heerlijk in de zon. Elke morgen sinasappels plukken in eigen tuin was erg leuk! Een goede service

met schone handdoeken en thee doeken. Alles is voor nederlandse begrippen ver rijden, maar er zijn leuke dingen te doen in de omgeving! Het enige nadeel is dat er soms een paard naast het huisje staat die, naast dat die heel lief is en goed wordt verzorgd, wat lekkere geurtjes achterlaat hihi

Geweldige vakantie

Rebecca & Mark
13-9-2014

Hou je rust en natuur, dan is Casa de los Eucaliptos the place to be! Op maar 50 minuten rijden van het vliegveld, bevind je je in een totaal andere omgeving en is het onthaasten begonnen!

Wij verbleven in de casa samen met ons zoontje van 16 maanden. Het grote terras (gedeeltelijk overdekt) ligt afzonderlijk van het B&B gedeelte zodat je je eigen privacy hebt en is afsluitbaar zodat je kleine kinderen niet uit het oog kunt verliezen.

Ondanks dat we een eigen keuken hadden, hebben we één keer 's avonds heerlijk genoten van de kookkunsten van Pieter en zijn 2 dochters. Pieter en Saskia zijn erg gastvrij en denken met je mee!

We hebben een heerlijke tijd gehad en bevelen de B&B/casa een ieder aan!

Prettig verblijf in nette B&B

avanetten
24-8-2013

Wij (gezin met kinderen leeftijd 6 en 8) hebben een aantal dagen prima genoten in B&B Los Eucoliptos. De kamers in de B&B zijn netjes, de kleine badkamer past in de sfeer van het huis. Ontbijt was elke ochtend goed verzorgd, met elke dag weer iets anders erbij en goede koffie. Het zwembad was groot genoeg voor een heerlijke afkoeling en de buitenkeuken was schoon en prima geschikt om een lunch of maaltijd te bereiden.

De route vanaf de weg naar de B&B was even wennen (is steil en gaat over het erf van een geitenboer). De service en hulpvaardigheid van de eigenaar was heel goed. Samenvattend, wij hebben genoten van een ongedwongen en relaxt verblijf.

Een mooie rustige plek!

Arnold en Sandra
13-8-2013

Wij logeerden in het gastenverblijf. Een prima plek met een mooi uitzicht. De eigenaren Pieter en Saskia zijn zeer behulpzaam. Het inrichting van het gastenverblijf is goed en de keuken zeer compleet. Het terras maakt het verblijf vooral zo prettig. De kinderen vonden de hond en buurpaard echt geweldig.

Een aanrader als je van rust, landelijk houdt en toch maar een half uurtje van de kust verwijderd!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in Comares (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.