Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos

Laatste review

Héérlijk

Kees en Arjenne,
10-3-2018

Dé plek bij uitstek om tot rust te komen en een prima basis om mooie plekjes te gaan ontdekken in dit deel van Andalusië. Als je van luxe houdt zou ik wat anders kiezen maar als je gewoon wilt genieten van gastvrijheid, vriendelijkheid, eenvoud, behulpzaamheid, cultuur en natuur dan voel je je prima thuis in Casa Los Eucaliptos.

Kenmerken

8 reviews over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in het Nederlands

Héérlijk

Kees en Arjenne,
10-3-2018

Fijne rustige plek in prachtig berglandschap

Akke Visser,
27-11-2017

Gastvrije ontvangst, knus huisje met alle voorzieningen. Toegangsweg is een pittige uitdaging als je voor het eerst aanrijdt. Paard als buurman geeft gezelligheid, en soms wat stank en lawaai van hoeven maar het heeft ook wel wat. Mooi wandelgebied, goede afstand tot strand en stad.

Wat een rust

Birgit koning
20-6-2016

Terug van een geweldige week. Wij verbleven in het busje casa comares. Heerlijke rustige plek waar wij super hebben genoten van de rust en stilte van de omgeving. Waar vind je dat nog! Huisje zeer fijn en alles aanwezig. Goede service en zeer vriendelijke eigenaren. Omgeving mooi. Spannende tocht naar het huisje. Strand 45 min. Malaga 50 min. Prijs zeer gunstig! Wij willen zeker nog wel een keer terug.

Mooi huisje, veel privacy

m.nadi
11-9-2014

Het huisje waar we een week verbleven was prima. De inventaris was compleet en we hadden zelfs tv met Nederlandse zenders. Ook vonden we het prettig dat we een groot terras hadden. De ligging was iets minder. Als je brood wilde halen moest je al gauw 40 min (heen en weer) met de auto rijden. Verder zijn de verhuurders heel vriendelijk en willen je met alles wel helpen als je daarom vraagt. Verder was het prettig dat je om dag schone badlakens kreeg en linnengoed. Al met al hebben we hier een prachtige week beleefd.

Heerlijke vakantie gehad!

Diane De Wyngaert
13-4-2014

Hartelijk onthaald geweest door Saskia en Pieter. Wij verbleven in het huisje. Het was klein, maar alles was aanwezig (tot zelfs toaster, fruitpers, spelletjes ...). Om de 2 dagen propere handdoeken. Heerlijk terras om in de schaduw te zitten. Lekker ontbeten (vers fruitsap, vers fruit, yoghourt, etc). Mochten gratis sinaasappels plukken in de tuin.

Ideaal gelegen om Malaga, Granada, Comares, ... te bezoeken.

Het was een zaaaaaalige vakantie!

Verrassend mooie omgeving.

Frits van Dijk
11-5-2013

Casa Los Eucaliptos is een prachtige locatie om het echte Spanje te ontdekken. Geen toeristische toestanden, kleine dorpjes met kleine winkels en barretjes waar je soms de paarden ziet staan van de Caballero's die een biertje komen drinken. Hier koop je de boodschappen nog aan de toonbank.

Het ligt in een verrassend mooie omgeving op 45 minuten rijden van Malaga. Schitterende wegen waarbij geen stukje weg hetzelfde is. Om iedere bocht is het weer een verrassing wat het uitzicht is. In het voorjaar geniet je hier van prachtig bloeiende bermen en de geuren van de sinaasappelbloesem.

Direct vanuit het huis kun je heerlijk wandelen waarbij de hond van het huisje graag vergezelt. Leuke onverharde paden, kleine bergweggetjes of door de bedding van de rivier.

HEERLIJK!!!!!!

vorstenbosch
25-8-2012

Met 3 tieners van 14,16 en 17 geweest.

Omgeving is fantastisch. Toegangsweg een heel avontuur de eerste keer (wel fijn om een iets zwaardere auto te hebben) . In de omgeving genoeg te doen, overal aardige mensen, uit eten ed goedkoop.

Het huisje is mede door het heerlijke terras met fantastisch uitzicht en buurpaard Henry ideaal. Typisch Spaans strand is klein uur rijden zelfs in hoogseizoen niet te druk.

Het zwembad is fijn. Door kleinschaligheid voelde het als een privezwembad!

Pieter en Saskia waren zeer gastvrij en behulpzaam.

Kortom: casa los eucaliptos is een echte aanrader!!!

Sublieme vakantiestek.

Ilse
14-8-2012

Voor ons gezin (2 volw, 3 tienerdochters) was dit een perfectie accommodatie. Het Gastenhuis El Olivo Comares heeft het beste terras "ever". Je zit er midden in de natuur, een prachtige vallei. Pieter en Saskia, de eigenaars, zijn uiterst behulpzaam en mega vriendelijk. Ook prijs/kwaliteit is dit een zeker een aanrader.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in Comares (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.