Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos

Laatste review

rustig verblijf midden in de natuur

Ludo en Paula,
30-4-2018

Een hartelijk gastvrij echtpaar. De plek is prachtig met veel vogels. Een origineel spaans huisje waar je als je op luxe ingesteld bent niet aan je trekken komt. Wel is alles aanwezig, en de verzorging is uitstekend.Het terras met uitzicht is mooi, en als het mooie weer is kan je daar uitstekend vertoeven. Het toegangs weggetje naar het huisje is smal en stijl en vereist wel wat stuurmans kunst.

Kenmerken

30-4-2018

Heerlijke locatie!

Sophie,
12-4-2017

Ontzettend welkom ontvangen door Saskia en Pieter. Daarnaast ook leuke tips gekregen tijdens ons verblijf. De omgeving is mooi, leuke dorpjes. Locatie is prima, zowel de binnen als buitenfaciliteiten. Het ontbrak ons dan ook aan niks. Erg genoten van dit plekje in het mooie Spaanse landschap.

Een fantastisch aan niets ontbrekend verblijf .

Jan en Betty van kasteren,
9-2-2017

Een fantastische mooie locatie voor mensen die van wandelen en rust houden.

Een goede gastheer en vrouw die als je ze nodig hebt er voor je zijn en alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Omdat ons vervoermiddel ( campertje) zich niet zo leende voor rijden in de bergen stelde ze zelfs hun eigen auto ter beschikking om uitstapjes te maken. Super.

Héél rustgevend en prachtige natuur

JP Vander Stichele,
24-12-2016

De omgeving is prachtig, het huisje is gelegen tegen de bergflank en het dal is fantastisch. Hier kan je zitten luisteren naar de natuur want het enige wat je hoort zijn de vogels en in de verte misschien een blaffende hond die er na enkele seconden mee ophoudt. Het huisje is voorzien van alle comfort wat een mens nodig heeft zoals dishwasher, microgolfoven, gasfornuis, tv met satelliet, dvd-speler. Het was heel proper en voorzien van bad- zowel als keukenhanddoeken. Je kan er zelf al de was doen en drogen als je dit wilt of de was buiten hangen in de zon. De toegangsweg is niet gemakkelijk en speciaal voor ons bij aankomst, in het donker en gietende regen was het niet zo vanzelfsprekend. Zijn er vier weken verbleven en voor herhaling vatbaar. Heel fijne eigenaars en super vriendelijk. Een klein uurtje rijden naar de kust en voor Sevilla, Granada en Cordoba toch een kleine 200km, ietsje minder dan Gibraltar maar allemaal te doen hoor !!! Bedankt Saskia & Pieter+++

Tophuisje

Lennie
10-7-2016

Prima verblijf gehad. Vanwege de warmte vaak naar strand Nerja geweest. Ristorante dal Toscano 😋.aanrijroute niet bizonder lastig. Wasmachines erg handig idem barbecue. Ook mooi gelegen tov airport malaga. Cordoba was wel 2 uur rijden. Af en toe wat veel vliegen 🐝

Wij kijken met een warm gevoel terug naar ons verblijf bij Casa Los Eucaliptos. Heerlijk genieten van de rust in het apart staande vakantiehuisje Olivo Comares. Mooi ruim terras voor jezelf en het huisje van alle gemakken voorzien (vaatwasser, combi magnetron, gasfornuis). Ook vonden wij het zeer prettig dat er om de dag een nieuw handdoeken pakket werd bezorgd en dat je indien gewenst gratis gebruik kon maken van de wasmachines. Ook bij aankomst een gevulde koelkast.

Peter en Saskia zijn zeer vriendelijk en staan altijd klaar voor een praatje en het geven van tips. In onderstaande reviews lees ik ook dat ze heerlijk kunnen koken, maar daar hebben wij geen gebruik van gemaakt. We zitten al te denken aan de volgende keer dus dan zeker een keer doen.

Dit adresje is een prima uitvalbasis om veel van Andalusie te zien. Wij zijn naar Cordoba, Sevilla en Ronda geweest en hebben gewandeld in de Sierra Nevada, El Torcal en El Chorro. Niet allemaal dichtbij maar met auto te doen. Daarnaast ben je in een half uur aan de kust bij het mooie strand van Torre del Mar.

We vonden het ook heel prettig dat er op loopafstand (ongeveer 25 minuten wandelen) een restaurantje zit zodat we na de maaltijd niet meer in de auto hoefden te stappen.

Helaas hebben de Al Hambras in Granada niet kunnen bezoeken, dat was reeds volgeboekt. De toegangskaarten moet je thuis al reserveren via de ticketmaster waarbij het verstandig is om dit ruim 3 maanden van te voren te doen.

In onderstaande reviews lees ik commentaar m.b.t. het paard naast het vakantiehuisje. Wij vonden dit niet erg, het was zelfs leuk dat hij ons ’s morgens kwam begroeten met z’n kop door de tralies van het hek van ons grote prive-terras. Natuurlijk om een appeltje te scoren :)

De stal werd dagelijks schoon gemaakt door de buurman hetgeen wij voldoende vonden. In de loop van de ochtend staat het paard in een wei iets verderop.

We hebben het prima naar ons zin gehad.

Veldhuizen
25-6-2016

Verblijf is prima, ontbijt heerlijk Saskia en Pieter zijn zeer behulpzaam. Wij vinden het persoonlijk te ver van allerlei voorzieningen, bijvoorbeeld restaurants. Dichtstbijzijnde dorp is twintig minuten rijden. Het was heel erg warm toen wij er waren en dan mis je de airco wel in je kamer. We hebben begrepen dat daar aan gewerkt wordt. De toegangsweg is een uitdaging. Maar gelukkig oefen je in de week dus het gaat wel steeds gemakkelijker.

Heerlijke rustige plek

Frouke van Dongen
15-6-2016

Terug in de b&b voor de 2e keer. Dat zegt genoeg. Heerlijke plek om tot rust te komen. Niets moet, alles mag en kan. Iedere dag een ander en prima ontbijt. S'avonds ging de bbq aan en kookte ik in de buitenkeuken. Het is schoon & handoeken zijn inbegrepen. (Handig als je met alleen handbagage reist). Het is een prima locatie om te combineren met een dagje strand en/of stad Malaga. De weg ernaartoe is even wennen. Niet echt Hollands ;-), maar goed te doen. Ik kom zeker nog een keer terug.

We hebben weer geboekt voor het derde jaar.

Jose en Ad
6-3-2016

We waren voor het tweede jaar te gast bij Saskia en Pieter. verblijvend in de casita / vakantiewoning El Olivio Comares. Het was weer heerlijk weer, en we hebben in deze rustige omgeving opnieuw helemaal kunnen bijtanken. Groene heuvels en zingende vogels rondom.

Even iets meer drukte opzoeken met de auto in een plaatsje aan de kust, in Malaga of in het binnenland is een prima afwisseling. En al na 1 dag kwam het paard van de buurman naar ons toe. Saskia en Pieter waren weer altijd bereid onze vragen te beantwoorden.

Als je van je rust houdt, en de drukte wil opzoeken is Casa los Eucaliptos een echte aanrader. Wij hebben net weer geboekt voor het derde jaar. Een auto ter plaatse is absolute noodzaak. Maar een auto huren is bij Malaga betaalbaar.

Gastvrij en rustig

Peter
18-11-2014

In naseizoen een weekje platteland geprobeerd. Locatie landelijk en vlakbij witte dorpjes Riogordo en Comares. Auto is noodzakelijk. Gastvrij ontvangen, mooie kamer met dakterras, leuke buitenkeuken, lekker ontbijt, schappelijke koelkastprijzen, veel informatie aanwezig, redelijk goede wifi en prima zwembadje. Leuke plek om Cordoba, Granada, Malaga, Antequera en Nerja te ontdekken. Kookkunsten van Saskia zeker proberen!

De weg naar de casa toe is uitdagend. Verder vonden wij de honden van de buurman (met namen als Stop, No, Shut up, Ho, No-no-no) wat irritant. Ook de vliegen, maar dat hoort bij het landelijke karakter denk ik dan.

Zoek je rust, dan is dit ideale locatie. Voor ons was het wat te afgelegen en te rustig, maar we zijn blij dat we het geprobeerd hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in Comares (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.