Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos

Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos
8,8

11 tips over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos

hoekie28, 16-9-2015

Ga eten en zwemmen bij Hotel La Viñuela, dit hotel ligt vlakbij de doorgaande weg richting het strand en kijkt uit over het meer. Als je hier luncht (ze hebben een snackkaart en ook nog een uitgebreidere lunchkaart), dan kun je daarna gratis zwemmen in het hele grote zwembad dat bij het hotel ligt. Je hebt ook nog eens prachtig uitzicht over de bergen / witte dorpen. Heerlijk eten, schoon zwembad en aardige badmeesters, echt een aanrader!

MA Groenen, 20-10-2014
Wandeling in de rivierbedding.
Martin Overbeeke, 12-9-2014
Volg goed de routebeschrijving. De Casa ligt langs MA3107, dat is de weg van Riorgdo naar Comaris.

N.Wolfs, 26-10-2013
Het hoogste gelegen dorp van Spanje Trevelez is zeer de moeite waard om heen te rijden. Is wel een flinke trip maar de natuur onderweg maakt heel veel goed. Je rijd dan door het ruige natuurgebied Alpujarras.
theo en rian, 24-9-2013

De City-bike tours op de fiets door Malaga, met nederlandse Gids,

El Torcal, bij Antequera, De rozijnenroute en het Dia de la pasa, in El Borge, de straatjes van Comares, Wandeling door de rivier, en de kleine strandjes, minder toeristisch, tussen Malaga en Nerja, de tijd was te kort voor een bezoek aan de grotere steden, als Granada, Cordoba, Sevillia, Ronda...daar gaan we voor terug!!!

Pieter, 13-5-2013

- Als je het Alhambra in Granada wilt bezoeken, best op voorhand reserveren, dan ben je zeker van dat je binnen kan!

- Met kinderen naar het Lobo-park (wolvenpark) in Antequera, gevolgd door een bezoek aan El Torcal, een ideale daguitstap.

- Als je Malaga bezoekt, vergeet dan zeker het kasteel niet.

M. Groenen, 24-11-2012

- Probeer de Spa.

- De zee kan erg gevaarlijk zijn.

Fam. van der Weijden, 23-9-2012

Comares. Mooi dorpje in de heuvels.

Riogordo met zijn leuke straatjes.

bernard en jantiene, 2-8-2012

op 500m heb je een lokaal restaurant 'ortega' probeer het lamsboutje:) Een dagje voordien bestellen, maar o zo de moeite waard!

Wij sloten de vakantie af met een tweedaagse in Malaga. Een prachtige stad die goed op weg is om het Barcelona van het zuiden te worden.

Nicolette en Casper, 6-7-2012
Dit geldt voor heel Andalusië. Neem een woordenboekje mee. De meeste mensen in de regio spreken slecht Engels, maar met een paar woorden Spaans en het bekende handen en voetenwerk kom je er wel uit!