Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door Jeske en Niels en kids

Oase van rust, letterlijk weg van de snelweg!!

Jeske en Niels en kids,
13-5-2018

Ideale plek om tot rust te komen! Klein fijn zwembad waar onze kinderen (9&11 jaar) zich prima vermaakten, hetzij met zwemmen, hetzij gewoon spelen langs de rand met emmers water. Ondertussen als ouders alle tijd om lekker te lezen, genieten van het uitzicht en de omgeving. Wij huurden het huisje met eigen overdekt terras, 2 slaapkamers (1 stapelbed en 1 2p bed), klein keukentje (met vaatwasser, oven, magnetron) en klein maar prima badkamertje. De eerste avonden hadden we de openhaard aan, gratis. Vanaf het terras loop je zo naar de sinasappelboomgaard waar je perssinaasappels kan plukken, bomen klimmen, schommelen en glijden.

Belangrijk om te weten, de buurman is paard Henri, erg leuk voor paarden-meisjes, maar soms wat riekend. En belangrijk om te weten, laatste stuk naar het huis is onverharde weg, hetgeen best avontuurlijk voelt!

Wij hebben genoten gedurende 12 dagen, voor een prima prijs!! Mooie dingen in de omgeving.