Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos *****

Bekijk alle reviews

Review geschreven door JP Vander Stichele

Héél rustgevend en prachtige natuur

JP Vander Stichele,
24-12-2016

De omgeving is prachtig, het huisje is gelegen tegen de bergflank en het dal is fantastisch. Hier kan je zitten luisteren naar de natuur want het enige wat je hoort zijn de vogels en in de verte misschien een blaffende hond die er na enkele seconden mee ophoudt. Het huisje is voorzien van alle comfort wat een mens nodig heeft zoals dishwasher, microgolfoven, gasfornuis, tv met satelliet, dvd-speler. Het was heel proper en voorzien van bad- zowel als keukenhanddoeken. Je kan er zelf al de was doen en drogen als je dit wilt of de was buiten hangen in de zon. De toegangsweg is niet gemakkelijk en speciaal voor ons bij aankomst, in het donker en gietende regen was het niet zo vanzelfsprekend. Zijn er vier weken verbleven en voor herhaling vatbaar. Heel fijne eigenaars en super vriendelijk. Een klein uurtje rijden naar de kust en voor Sevilla, Granada en Cordoba toch een kleine 200km, ietsje minder dan Gibraltar maar allemaal te doen hoor !!! Bedankt Saskia & Pieter+++