Bed and Breakfast Casa los Eucaliptosstersterstersterster

8.9Fantastisch

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Comares (Málaga)

8.9Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Casa los Eucaliptos voor je op een rij gezet:

BedAndBreakfast info

• Kinderopvang
Meer bedandbreakfast info
Tonen op kaart

58 reviews over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos

• 2019
    9José en Piet15-11-2019

8 dagen rust, zon en ontspanning

De eerste kennismaking via de telefoon gaf al een goed gevoel. Wij hadden het huisje voor 8 dagen geboekt. Via mail kregen we de route beschrijving naar ons vakantie adres. De laatste 700 meter naar het huisje waren wel spannend maar wel te doen. Een knus huisje van alle gemakken voorzien. 2 mappen met informatie lagen al klaar. Leuke wandelingen en een aanrader om naar het strand, Torre del Mar te bezoeken. Elke 2e dag schone handdoeken! Verzorging top.

Gereisd met partner in november 2019

• 9Ronald de Niet06-04-2019

komen nog eens terug

De B&B van Pieter en Saskia is een uitstekende uitvalbasis om het achterland van Malaga te verkennen. De witte dorpjes, vroeger Moors zijn alleraardigst om te bezoeken. We verbleven 2 nachten bij Saskia en Pieter en dat is ons goed bevallen. Ze zijn heel aardig en staan klaar om je verblijf tot een succes te maken. Onze kamer was erg Spaans en daarnaast een eigen badkamer met toilet. Erg compleet en niet duur, dus wat wil je nog meer. Oh ja het ontbijt was prima in orde. De koffie is lekker. Ik las in wat reviews dat men het lastig vond om de B&B te bereiken, nu dat valt reuze mee. Al met al een prima B&B

Gereisd met partner in maart 2019

• 2018
    9Jeske en Niels en kids13-05-2018

Oase van rust, letterlijk weg van de snelweg!!

Ideale plek om tot rust te komen! Klein fijn zwembad waar onze kinderen (9&11 jaar) zich prima vermaakten, hetzij met zwemmen, hetzij gewoon spelen langs de rand met emmers water. Ondertussen als ouders alle tijd om lekker te lezen, genieten van het uitzicht en de omgeving. Wij huurden het huisje met eigen overdekt terras, 2 slaapkamers (1 stapelbed en 1 2p bed), klein keukentje (met vaatwasser, oven, magnetron) en klein maar prima badkamertje. De eerste avonden hadden we de openhaard aan, gratis. Vanaf het terras loop je zo naar de sinasappelboomgaard waar je perssinaasappels kan plukken, bomen klimmen, schommelen en glijden. Belangrijk om te weten, de buurman is paard Henri, erg leuk voor paarden-meisjes, maar soms wat riekend. En belangrijk om te weten, laatste stuk naar het huis is onverharde weg, hetgeen best avontuurlijk voelt! Wij hebben genoten gedurende 12 dagen, voor een prima prijs!! Mooie dingen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

• 8Ludo en Paula30-04-2018

rustig verblijf midden in de natuur

Een hartelijk gastvrij echtpaar. De plek is prachtig met veel vogels. Een origineel spaans huisje waar je als je op luxe ingesteld bent niet aan je trekken komt. Wel is alles aanwezig, en de verzorging is uitstekend.Het terras met uitzicht is mooi, en als het mooie weer is kan je daar uitstekend vertoeven. Het toegangs weggetje naar het huisje is smal en stijl en vereist wel wat stuurmans kunst.

Gereisd met partner in maart 2018

• 9Kees en Arjenne10-03-2018

Héérlijk

Dé plek bij uitstek om tot rust te komen en een prima basis om mooie plekjes te gaan ontdekken in dit deel van Andalusië. Als je van luxe houdt zou ik wat anders kiezen maar als je gewoon wilt genieten van gastvrijheid, vriendelijkheid, eenvoud, behulpzaamheid, cultuur en natuur dan voel je je prima thuis in Casa Los Eucaliptos.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

• Oude reviews

9Remy28-11-2017

Gastvrije ontvangst in een knusse casita

Vooraf prettig contact per mail met de eigenaar. We kregen een duidelijke routebeschrijving vanaf het vliegveld van Malaga naar het huisje. Tip: als je Google Maps als navigatie gebruikt kun je als bestemming 'casa Los Eucaliptos Comares' invoeren, dan brengt Google je precies waar je zijn moet.

Hartelijke, gastvrije ontvangst door de Nederlandse eigenaar. Huisje ligt op fijne afstand van het huis van de eigenaar, waardoor je meer dan genoeg privacy hebt maar wel makkelijk even kunt aankloppen bij vragen.

Het huisje is groot genoeg voor met z'n tweeën of een klein gezin, heeft een pelletkachel voor de koude avonden, schoon linnengoed en een heerlijke douche. In de tuin bevindt zich een zwembad, speeltoestel, een gezellig paard (dat worteltjes komt schooien) als buurman. Vanaf de veranda heb je een magnifiek uitzicht. Kortom: wat wil een mens nog meer! Als je eenmaal bekend bent met de ietwat steile toegangsweg is het prima te doen.

Gereisd met vrienden in november 2017

• 9Akke Visser27-11-2017

Fijne rustige plek in prachtig berglandschap

Gastvrije ontvangst, knus huisje met alle voorzieningen. Toegangsweg is een pittige uitdaging als je voor het eerst aanrijdt. Paard als buurman geeft gezelligheid, en soms wat stank en lawaai van hoeven maar het heeft ook wel wat. Mooi wandelgebied, goede afstand tot strand en stad.

Gereisd met oudere kinderen in november 2017

• 9Hedy30-10-2017

heerlijk rustig, goede prijs kwaliteit

Ongedwongen gastvrijheid, veel pricacy. Klein huisje, maar van alle gemakken voorzien, zelfs een afwasmachine. Regelmatig schone hand- en keukendoeken. Schattige dorpjes in de omgeving. Bereikbaar via een stijl, smal weggetje. Goede rijvaardigheid is wel handig. Grote supermarkt ongeveer 40 minuten rijden, klein lokale winkeltjes 20 minuten. Gezellig restaurantje op 15 minuten lopen (berg op).

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2017

• 9Sophie12-04-2017

Heerlijke locatie!

Ontzettend welkom ontvangen door Saskia en Pieter. Daarnaast ook leuke tips gekregen tijdens ons verblijf. De omgeving is mooi, leuke dorpjes. Locatie is prima, zowel de binnen als buitenfaciliteiten. Het ontbrak ons dan ook aan niks. Erg genoten van dit plekje in het mooie Spaanse landschap.

Gereisd met partner in april 2017

• 7nancy11-02-2017

sober - maar dik oké

Ben meer dan hartelijk ontvangen door Saskia en Pieter. Zij zijn zeer behulpzaam en staan u bij met informatie en goede raad. Ik had pech met het weer waardoor de kamer koud was en bleef zelfs met behulp van 2 extra radiators.

Alleen gereisd in februari 2017

11 tips over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos

• N.Wolfs, 26-10-2013

Het hoogste gelegen dorp van Spanje Trevelez is zeer de moeite waard om heen te rijden. Is wel een flinke trip maar de natuur onderweg maakt heel veel goed. Je rijd dan door het ruige natuurgebied Alpujarras.

• theo en rian, 24-09-2013

De City-bike tours op de fiets door Malaga, met nederlandse Gids, El Torcal, bij Antequera, De rozijnenroute en het Dia de la pasa, in El Borge, de straatjes van Comares, Wandeling door de rivier, en de kleine strandjes, minder toeristisch, tussen Malaga en Nerja, de tijd was te kort voor een bezoek aan de grotere steden, als Granada, Cordoba, Sevillia, Ronda...daar gaan we voor terug!!!

• M. Groenen, 24-11-2012
    • Probeer de Spa.
    • De zee kan erg gevaarlijk zijn.

0 vragen over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos

Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos info