Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos
8,8

55 reviews over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in het Nederlands

Oase van rust, letterlijk weg van de snelweg!!

Jeske en Niels en kids
13-5-2018

Ideale plek om tot rust te komen! Klein fijn zwembad waar onze kinderen (9&11 jaar) zich prima vermaakten, hetzij met zwemmen, hetzij gewoon spelen langs de rand met emmers water. Ondertussen als ouders alle tijd om lekker te lezen, genieten van het uitzicht en de omgeving. Wij huurden het huisje met eigen overdekt terras, 2 slaapkamers (1 stapelbed en 1 2p bed), klein keukentje (met vaatwasser, oven, magnetron) en klein maar prima badkamertje. De eerste avonden hadden we de openhaard aan, gratis. Vanaf het terras loop je zo naar de sinasappelboomgaard waar je perssinaasappels kan plukken, bomen klimmen, schommelen en glijden.

Belangrijk om te weten, de buurman is paard Henri, erg leuk voor paarden-meisjes, maar soms wat riekend. En belangrijk om te weten, laatste stuk naar het huis is onverharde weg, hetgeen best avontuurlijk voelt!

Wij hebben genoten gedurende 12 dagen, voor een prima prijs!! Mooie dingen in de omgeving.

rustig verblijf midden in de natuur

Ludo en Paula
30-4-2018

Een hartelijk gastvrij echtpaar. De plek is prachtig met veel vogels. Een origineel spaans huisje waar je als je op luxe ingesteld bent niet aan je trekken komt. Wel is alles aanwezig, en de verzorging is uitstekend.Het terras met uitzicht is mooi, en als het mooie weer is kan je daar uitstekend vertoeven. Het toegangs weggetje naar het huisje is smal en stijl en vereist wel wat stuurmans kunst.

Héérlijk

Kees en Arjenne
10-3-2018

Dé plek bij uitstek om tot rust te komen en een prima basis om mooie plekjes te gaan ontdekken in dit deel van Andalusië. Als je van luxe houdt zou ik wat anders kiezen maar als je gewoon wilt genieten van gastvrijheid, vriendelijkheid, eenvoud, behulpzaamheid, cultuur en natuur dan voel je je prima thuis in Casa Los Eucaliptos.

Gastvrije ontvangst in een knusse casita

Remy
28-11-2017

Vooraf prettig contact per mail met de eigenaar. We kregen een duidelijke routebeschrijving vanaf het vliegveld van Malaga naar het huisje. Tip: als je Google Maps als navigatie gebruikt kun je als bestemming 'casa Los Eucaliptos Comares' invoeren, dan brengt Google je precies waar je zijn moet.

Hartelijke, gastvrije ontvangst door de Nederlandse eigenaar. Huisje ligt op fijne afstand van het huis van de eigenaar, waardoor je meer dan genoeg privacy hebt maar wel makkelijk even kunt aankloppen bij vragen.

Het huisje is groot genoeg voor met z'n tweeën of een klein gezin, heeft een pelletkachel voor de koude avonden, schoon linnengoed en een heerlijke douche. In de tuin bevindt zich een zwembad, speeltoestel, een gezellig paard (dat worteltjes komt schooien) als buurman. Vanaf de veranda heb je een magnifiek uitzicht. Kortom: wat wil een mens nog meer!

Als je eenmaal bekend bent met de ietwat steile toegangsweg is het prima te doen.

Fijne rustige plek in prachtig berglandschap

Akke Visser
27-11-2017

Gastvrije ontvangst, knus huisje met alle voorzieningen. Toegangsweg is een pittige uitdaging als je voor het eerst aanrijdt. Paard als buurman geeft gezelligheid, en soms wat stank en lawaai van hoeven maar het heeft ook wel wat. Mooi wandelgebied, goede afstand tot strand en stad.

heerlijk rustig, goede prijs kwaliteit

Hedy
30-10-2017

Ongedwongen gastvrijheid, veel pricacy. Klein huisje, maar van alle gemakken voorzien, zelfs een afwasmachine. Regelmatig schone hand- en keukendoeken. Schattige dorpjes in de omgeving.

Bereikbaar via een stijl, smal weggetje. Goede rijvaardigheid is wel handig.

Grote supermarkt ongeveer 40 minuten rijden, klein lokale winkeltjes 20 minuten. Gezellig restaurantje op 15 minuten lopen (berg op).

Heerlijke locatie!

Sophie
12-4-2017

Ontzettend welkom ontvangen door Saskia en Pieter. Daarnaast ook leuke tips gekregen tijdens ons verblijf. De omgeving is mooi, leuke dorpjes. Locatie is prima, zowel de binnen als buitenfaciliteiten. Het ontbrak ons dan ook aan niks. Erg genoten van dit plekje in het mooie Spaanse landschap.

sober - maar dik oké

nancy
11-2-2017

Ben meer dan hartelijk ontvangen door Saskia en Pieter. Zij zijn zeer behulpzaam en staan u bij met informatie en goede raad. Ik had pech met het weer waardoor de kamer koud was en bleef zelfs met behulp van 2 extra radiators.

Een fantastisch aan niets ontbrekend verblijf .

Jan en Betty van kasteren
9-2-2017

Een fantastische mooie locatie voor mensen die van wandelen en rust houden.

Een goede gastheer en vrouw die als je ze nodig hebt er voor je zijn en alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Omdat ons vervoermiddel ( campertje) zich niet zo leende voor rijden in de bergen stelde ze zelfs hun eigen auto ter beschikking om uitstapjes te maken. Super.

Héél rustgevend en prachtige natuur

JP Vander Stichele
24-12-2016

De omgeving is prachtig, het huisje is gelegen tegen de bergflank en het dal is fantastisch. Hier kan je zitten luisteren naar de natuur want het enige wat je hoort zijn de vogels en in de verte misschien een blaffende hond die er na enkele seconden mee ophoudt. Het huisje is voorzien van alle comfort wat een mens nodig heeft zoals dishwasher, microgolfoven, gasfornuis, tv met satelliet, dvd-speler. Het was heel proper en voorzien van bad- zowel als keukenhanddoeken. Je kan er zelf al de was doen en drogen als je dit wilt of de was buiten hangen in de zon. De toegangsweg is niet gemakkelijk en speciaal voor ons bij aankomst, in het donker en gietende regen was het niet zo vanzelfsprekend. Zijn er vier weken verbleven en voor herhaling vatbaar. Heel fijne eigenaars en super vriendelijk. Een klein uurtje rijden naar de kust en voor Sevilla, Granada en Cordoba toch een kleine 200km, ietsje minder dan Gibraltar maar allemaal te doen hoor !!! Bedankt Saskia & Pieter+++

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in Comares (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos scoort een 8.76 uit 10 op basis van 56 reviews.