Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos

Bed and Breakfast
Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos
8,9

We hebben een aantal aanbieders voor Casa los Eucaliptos voor je op een rij gezet:

56 reviews over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in het Nederlands

komen nog eens terug

Ronald de Niet,
6-4-2019

De B&B van Pieter en Saskia is een uitstekende uitvalbasis om het achterland van Malaga te verkennen. De witte dorpjes, vroeger Moors zijn alleraardigst om te bezoeken. We verbleven 2 nachten bij Saskia en Pieter en dat is ons goed bevallen. Ze zijn heel aardig en staan klaar om je verblijf tot een succes te maken. Onze kamer was erg Spaans en daarnaast een eigen badkamer met toilet. Erg compleet en niet duur, dus wat wil je nog meer. Oh ja het ontbijt was prima in orde. De koffie is lekker. Ik las in wat reviews dat men het lastig vond om de B&B te bereiken, nu dat valt reuze mee. Al met al een prima B&B

Gereisd met partner in maart 2019

Oase van rust, letterlijk weg van de snelweg!!

Jeske en Niels en kids,
13-5-2018

Ideale plek om tot rust te komen! Klein fijn zwembad waar onze kinderen (9&11 jaar) zich prima vermaakten, hetzij met zwemmen, hetzij gewoon spelen langs de rand met emmers water. Ondertussen als ouders alle tijd om lekker te lezen, genieten van het uitzicht en de omgeving. Wij huurden het huisje met eigen overdekt terras, 2 slaapkamers (1 stapelbed en 1 2p bed), klein keukentje (met vaatwasser, oven, magnetron) en klein maar prima badkamertje. De eerste avonden hadden we de openhaard aan, gratis. Vanaf het terras loop je zo naar de sinasappelboomgaard waar je perssinaasappels kan plukken, bomen klimmen, schommelen en glijden. Belangrijk om te weten, de buurman is paard Henri, erg leuk voor paarden-meisjes, maar soms wat riekend. En belangrijk om te weten, laatste stuk naar het huis is onverharde weg, hetgeen best avontuurlijk voelt! Wij hebben genoten gedurende 12 dagen, voor een prima prijs!! Mooie dingen in de omgeving.

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

rustig verblijf midden in de natuur

Ludo en Paula,
30-4-2018

Een hartelijk gastvrij echtpaar. De plek is prachtig met veel vogels. Een origineel spaans huisje waar je als je op luxe ingesteld bent niet aan je trekken komt. Wel is alles aanwezig, en de verzorging is uitstekend.Het terras met uitzicht is mooi, en als het mooie weer is kan je daar uitstekend vertoeven. Het toegangs weggetje naar het huisje is smal en stijl en vereist wel wat stuurmans kunst.

Gereisd met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Héérlijk

Kees en Arjenne,
10-3-2018

Dé plek bij uitstek om tot rust te komen en een prima basis om mooie plekjes te gaan ontdekken in dit deel van Andalusië. Als je van luxe houdt zou ik wat anders kiezen maar als je gewoon wilt genieten van gastvrijheid, vriendelijkheid, eenvoud, behulpzaamheid, cultuur en natuur dan voel je je prima thuis in Casa Los Eucaliptos.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2018

Gastvrije ontvangst in een knusse casita

Remy,
28-11-2017

Vooraf prettig contact per mail met de eigenaar. We kregen een duidelijke routebeschrijving vanaf het vliegveld van Malaga naar het huisje. Tip: als je Google Maps als navigatie gebruikt kun je als bestemming 'casa Los Eucaliptos Comares' invoeren, dan brengt Google je precies waar je zijn moet.

Hartelijke, gastvrije ontvangst door de Nederlandse eigenaar. Huisje ligt op fijne afstand van het huis van de eigenaar, waardoor je meer dan genoeg privacy hebt maar wel makkelijk even kunt aankloppen bij vragen.

Het huisje is groot genoeg voor met z'n tweeën of een klein gezin, heeft een pelletkachel voor de koude avonden, schoon linnengoed en een heerlijke douche. In de tuin bevindt zich een zwembad, speeltoestel, een gezellig paard (dat worteltjes komt schooien) als buurman. Vanaf de veranda heb je een magnifiek uitzicht. Kortom: wat wil een mens nog meer! Als je eenmaal bekend bent met de ietwat steile toegangsweg is het prima te doen.

Gereisd met vrienden in november 2017

Fijne rustige plek in prachtig berglandschap

Akke Visser,
27-11-2017

Gastvrije ontvangst, knus huisje met alle voorzieningen. Toegangsweg is een pittige uitdaging als je voor het eerst aanrijdt. Paard als buurman geeft gezelligheid, en soms wat stank en lawaai van hoeven maar het heeft ook wel wat. Mooi wandelgebied, goede afstand tot strand en stad.

Gereisd met oudere kinderen in november 2017

heerlijk rustig, goede prijs kwaliteit

Hedy,
30-10-2017

Ongedwongen gastvrijheid, veel pricacy. Klein huisje, maar van alle gemakken voorzien, zelfs een afwasmachine. Regelmatig schone hand- en keukendoeken. Schattige dorpjes in de omgeving. Bereikbaar via een stijl, smal weggetje. Goede rijvaardigheid is wel handig. Grote supermarkt ongeveer 40 minuten rijden, klein lokale winkeltjes 20 minuten. Gezellig restaurantje op 15 minuten lopen (berg op).

Gereisd met jonge kinderen in Sun Oct 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Heerlijke locatie!

Sophie
12-4-2017

Ontzettend welkom ontvangen door Saskia en Pieter. Daarnaast ook leuke tips gekregen tijdens ons verblijf. De omgeving is mooi, leuke dorpjes. Locatie is prima, zowel de binnen als buitenfaciliteiten. Het ontbrak ons dan ook aan niks. Erg genoten van dit plekje in het mooie Spaanse landschap.

Gereisd met partner in Sat Apr 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

sober - maar dik oké

nancy
11-2-2017

Ben meer dan hartelijk ontvangen door Saskia en Pieter. Zij zijn zeer behulpzaam en staan u bij met informatie en goede raad. Ik had pech met het weer waardoor de kamer koud was en bleef zelfs met behulp van 2 extra radiators.

Gereisd alleenreizend in Wed Feb 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Een fantastisch aan niets ontbrekend verblijf .

Jan en Betty van kasteren
9-2-2017

Een fantastische mooie locatie voor mensen die van wandelen en rust houden. Een goede gastheer en vrouw die als je ze nodig hebt er voor je zijn en alles doen om je verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Omdat ons vervoermiddel ( campertje) zich niet zo leende voor rijden in de bergen stelde ze zelfs hun eigen auto ter beschikking om uitstapjes te maken. Super.

Gereisd met partner in Sun Jan 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (UTC)

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos in Comares (Málaga), maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa los Eucaliptos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.