vakanties Comares (Málaga)

Reviews over Comares (Málaga)

Absolute aanrader

René,
    27-11-2018

Villa El Torcal ligt wat kilometers buiten Comares in een heerlijke oase van rust met heel veel privacy. We verbleven er eind september/begin oktober met z'n zessen. Maar met z'n tienen had ook moeiteloos gekund, aangezien er voor zoveel mensen plek is in deze schitterende, brandschone en mooi ingerichte villa. Rondom het huis zijn drie ruime terrassen gesitueerd. Maar je kunt ook genieten in een van de ligstoelen onder een parasol bij het fantastische privézwembad. En dat hebben we volop gedaan want we hadden uitsluitend prachtig weer. De eerste etage is in feite een appartement op zich, met een eigen badkamer, keuken, zitkamer en balkon. Ideaal voor m'n oudste zoon en zijn vriendin. De villa beschikt ook over een gemetseld torentje; heerlijk om daar te zitten en te genieten van het overweldigende uitzicht op berg(jes) en dal. Vorig jaar huurden we van dezelfde eigenaren villa Miraflores bij Comares. Ook al zo'n absolute aanrader.

Heerlijk!

els en johan,
    22-11-2018

Wij hebben enorm genoten van het huis en de omgeving. En ook van de rust. Meestal duurt het een paar dagen voordat wij op vakantie tot rust komen maar nu was dit al na 1 dag. We zijn heel vaak lekker "thuis" gebleven: zon, zwembad, boek lezen, bbq.

De kust is weliswaar goed bereikbaar, een half uurtje, maar wij houden niet zo van de drukte aldaar.

G. Scheen,
    21-11-2018

Casa Feliz is een vakantiehuis voorzien van alle gemakken en schitterend gelegen. Vanuit het balkon is het landschap indrukwekkend: pittoreske, witte dorpjes in een glooiend gebied. Casa Feliz is rustig gelegen: in de directe omgeving geen verkeer en geen andere huizen. Het (verwarmde) zwembad ligt er uitnodigend bij. Vanuit Casa Feliz is de kust binnen een half uur te bereiken. De gastvrouw die ons ontving, is enorm behulpzaam. Wij kwamen in het donker aan en werden opgehaald in het nabijgelegen dorp, Comares. Dat Casa Feliz heel populair is , verbaast ons niet! In de nabije omgeving zijn er goede echt Spaanse restaurants waar je tegen zeer redelijke prijzen, goed kunt eten.

Mooie tijd met de familie

Edwin,
    20-11-2018

Met onze kinderen hebben wij twee weken in zonnige Casa Feliz gezeten tijdens de zomere. Het is één heerlijk huis en we hebben het er heel fijn gehad. De tips van gastvrouw Gerda kwamen ook erg van pas! We zouden het zo weer over doen.

Geweldig Verblijf

Ton A.,
    19-11-2018

Fantastisch groot huis met vele slaapkamers en badkamers. We hebben een geweldige tijd gehad tijdens ons verblijf! Bedankt voor de gastvrijheid.

Comares (Málaga) scoort een 9,4 uit 10, op basis van 42 reviews