Bed and Breakfast Finca Serrato

BedAndBreakfastWeer vandaag31°17°
Bed and Breakfast Finca Serrato
9,2

18 reviews over Bed and Breakfast Finca Serrato in het Nederlands

Gastvrije b&b op prachtige locatie

Marianne Kok
12-4-2017

Superrustige plek in de natuur. Mooie uitvalsbasis voor wandelingen.Het is een half uurtje rijden naar Malaga, mooie relaxte stad met in april een rustig strand. Aanraders zijn Natuurpark El Torcal, het stadje Antequerra, een ritje naar Comares. De plek zelf is een aanrader voor natuurliefhebbers: veel vogels en bloemen.

Ben, de gastheer, maakt het zijn gasten erg naar de zin. Het ontbijt is heerlijk en je kan er heerlijk eten 's avonds. Hij heeft goede tips voor activiteiten in de buurt, kaarten en boekjes kun je lenen. De accommodatie is fijn, schoon en gezellig ingericht. Op koudere avonden kan je in de huiskamer bij de houtkachel zitten of in de eetkamer.

Een auto is handig omdat de accommodatie 4 km van de hoofdweg ligt. Goed bereikbaar over een onverharde, soms hobbelige weg.

Fantastische plek

Annemieke
7-10-2016

Prachtige en heerlijke plek midden in de bergen boven Malaga, helemaal in het gewone Spanje. Totale stilte met alleen geluiden van de natuur. Erg prettige gastheer. Kamers sfeervol en heel schoon. Eten is heerlijk en met zorg klaar gemaakt. Ligging uitstekend voor wandelingen of bezoeken aan de dorpen en steden in Andalusia. Aanrader!!

Absolute aanrader

Hans
22-9-2016

Niet super luxe, maar gewoon prima in orde. Goede bedden en een fijne douche met elke 2 dagen schone handdoeken.

Ben is een perfecte gastheer die er alles aan doet het jou naar de zin te maken, bovendien kookt hij heerlijk!

De locatie is heerlijk rustig, je moet wel even over de onverharde weg maar dan kom je in een klein paradijsje terecht.

Ideaal gelegen. Met de auto in 30 minuten vanaf Malaga (en luchthaven) in een andere omgeving komen. Weg van de drukte aan de kust, terwijl die wel onder handbereik ligt. Zoek je rust, uitzicht, mogelijkheden om te wandelen, leuke uitstapjes te maken, stop zoeken, hier vind je het! Ben is zeer gastvrij en een bron van toeristische informatie. Wij waren er veel te kort, slechts twee nachten, maar voldoende om sfeer te proeven. Meteen een mooie pittige wandeling gemaakt vanuit de finca en de 2e dag naar het schitterende natuurreservaat El Torcal vlak bij Antequera. El Torcal is een uniek karstgebergte en Antequera een echte (minder toeristische) Spaanse stad. Op circa 5 kwartier rijden, dus goed te doen. Voor het diner kun je bij de Finca terecht of op 15 tot 30 autominuten heb je diverse mogelijkheden. De rit naar het plaatsje Comares is een belevenis op zich. Wil je een dagje strand, geen probleem, in 30 minuten lig je op 1 van de stranden van Malaga. Malaga is ook nog echt Spaans, niet te vergelijken met de bekende badplaatsen als Torremolinos en Marbella. Kortom wil het echte Andalusië leren kennen en genieten van de natuur, maar toch de stranden binnen bereik hebben……wij hebben het gevonden. Veel plezier.

een oase van rust!

wallaeys peter
7-2-2015

de gastheer Ben doet er alles aan om zijn gasten optimaal in de watten te leggen, uitgebreid ontbijt, kan buiten in de zon genomen worden, heel lekker eten 's avonds, je krijgt boordevol nuttige info over de streek, de ligging is fantastisch, met zicht op de bergen, witte dorpjes op een boogscheut van de zee....

gastvrijheid met hoofdletters

ivopolderman
20-5-2014

gelegen op een schitterende plek is deze b&b van eigenaar Ben. 4 km pad van een provinciale hoofdweg naar Serrata, je hoort de stilte. Schitterende uitzichten. Mooie kamers, niet overdreven luxe, maar zeker niet spartaans, goed sanitair, goede bedden. Ben heeft gastvrijheid zeer hoog in het vaandel staan, volgens ons kan dit niet beter. Prachtige locatie voor(stevige) wandelingen,fietsen is erg zwaar.

Enig nadeeltje dat wij ervaarden waren de honden een paar honderd meter verder,die 's-nachts soms flink tekeer gingen.

Los hiervan, Serrata is echt een aanrader. Wij willen nog eens terugkomen.

gr.Ivo Polderman

Een plek om tot rust te komen

Frans Nieuwenhuis
2-3-2014

goed ontbijt, veel zon, heerlijk om 's avonds bij de houtkachel te zitten.

pure verwennerij op prachtige plek

berdien en truus
29-10-2013

Authenticiteit is uitstekend bewaard. Uitzicht is wijds en prachtig. Eigenaar kookt op 3 sterren niveau, is zeer vriendelijk en behulpzaam. Geheel is schoon, wordt goed verzorgd. Prima uitvalsplek naar toeristische plekken. Zwembadje is een hangmat in de hemel

Wandelvakantie vanuit Finca Serrato

mariamorella
13-11-2012

Wij hebben een wandelarrangement geboekt bij Ben van Finca Serrato. Het was genieten. Prachtige wandelingen door het Andalusische landschap. Ben bracht ons weg en haalde ons op bij de vertrek en aankomstplaatsen. En daarna heerlijk bij de haard met een glaasje bijkomen op de Finca. Een aanrader!

Een oase van rust!

Monique & Dirk
24-1-2012

Op het einde van onze wandeltrektocht verbleven we drie dagen in finca serrato en hebben het er erg naar ons zin gehad. De ligging is voor een wandelaar uitstekend, de omgeving is erg mooi en uitdagend. We zijn hartelijk ontvangen en dat geldt ook voor de rest van ons verblijf. We hebben tijdens ons verblijf heel lekker gegeten (in het aangename gezelschap van twee andere gasten van finca serrato). Het was daarnaast voor de tijd van het jaar super weer! Conclusie; genoten van het weer, de omgeving en de rust, een aanrader!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca Serrato in Colmenar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca Serrato zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.