Hotel Balcón de los Montes

We hebben een aantal aanbieders voor Balcón de los Montes voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Balcón de los Montes in het Nederlands

Prima hotel

Joke
15-6-2012

Het hotel ligt in een pitoresk dorpje Colemar. Het ligt aan de buitenrand van het dorpje en van daaruit kun je leuke tripjes maken. De kamers zijn prima, lekker groot, althans wij hadden een super kamer!, keurige badkamer, prima bed. Het ontbijt was gewoontjes maar lekker en als je nog iets nodig had werd het gehaald en kost niets meer.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Balcón de los Montes in Colmenar, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Balcón de los Montes zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Balcón de los Montes scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.