Sorteren

Reviews over Colmenar

Gezellig dorpje

Marjoleine en Marieke
    19-11-2017
    Dorpje met leuke eetgelegenheden.

waar bergen en zee samen te bewonderen zijn...

wallaeys peter
    7-2-2015
    echt een toplocaties voor wandelaars, fietsers, en in het algemeen mensen die houden van de natuur, heel rustige omgeving maar dicht bij alles, half uurtje van de costa, uurtje van granada, cordoba, ronda, zeer centraal gelegen, omwille van de hoogte nooit te warm in de zomer

Eenvoudig dorpje

Ruud Bakker
    9-11-2014
    Geen grote restaurants en supermarkten. Gewoon kleinschalig met de Spaanse plattelandssfeer.

Een echt spaans dorp!

hannyquekel
    2-11-2014

Colmenar is een rustig dorp. Kleine supermarktjes en enkele restaurantjes.

Alleen op zondagavond gaan de inwoners vroeg naar bed! We waren de enigen in een restaurant.

mooie uitval basis en redelijk authentiek

peterLaarakker
    2-10-2014
    Klein dorp met de nodige faciliteiten, jammer dat er geen echt mooi restaurant zit.
Colmenar scoort een 8,1 uit 10, op basis van 28 reviews