Sorteren

Reviews over Colmenar

Heerlijke B&B in het echte outentieke Andalusie.

Anton Schulte
    23-9-2018

La Colmena Famosa is een goed verzorgde, heerlijke B&B, gelegen in het bergachtige Andalusie. Wij werden hartelijk ontvangen door Klaasjan en Jan met een drankje en ze namen alle tijd hiervoor.

Alles is aanwezig voor een heerlijke vakantie. Afkoelen in het zwembad of naar luieren op het strand (25 minuten rijden), maar ook de prachtige steden Cordoba en Granada, zijn goed te bereiken.

Klaasjan en Jan zijn goede gastheren, die er alles aan deden om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het gezamelijke diner (2x in de week)met de overige gasten, was een leuke en gezellige invulling van de avond. Mede door de interessante gesprekken samen met de gastheren.

De kamers waren goed verzorgd en de prachtige zelf aangelegde landschapstuin maakte het plaatje compleet.

Bedankt Klaasjan en Jan dat we hebben mogen meegenieten van jullie mooie B&B.

Tot snel weer.

Nog nooit hebben wij zo'n mooi uitzicht gehad tijdens het ontbijt.

Geweldige vakantiebestemming!

Dorien
    29-8-2018

La Colmena Famosa is een heerlijke plek om je vakantie door te brengen! Wij hadden de casita gehuurd, van alle gemakken voorzien(zelfs boeken en dvd’s) en een terras met een droomuitzicht op Riogordo en in de verte de Sierra Nevada. Heel veel privacy, terwijl de gastheren altijd te vinden zijn als je ze nodig hebt👍.

Het was warm, maar de temperatuur is altijd lager dan die welke op weerberichten wordt vermeld. Bovendien zorgt het zwembad in de weelderige en prachtig aangelegde tuin voor de nodige verkoeling. Wij hadden dit de hele week voor ons zelf!

Mooie stranden zijn binnen ca. 40 minuten bereikbaar. Wij vonden Torre del Mar een leuke badplaats met goede voorzieningen.

Al met al een echte toplocatie op een rustige plek, maar met veel bezienswaardigheden binnen handbereik (huur wel een auto, die zijn in Spanje zeer betaalbaar).

Echt fantastisch

Betty Schols
    22-8-2018

Samen met onze volwassen kinderen en partners hebben we genoten van een heerlijke vakantie in La Colmena Famosa. Een geweldige locatie met een adembenemend uitzicht . Wat een plek ! Heerlijk op ons terras samen gegeten en gezwommen in het verkoelende zwembad . Alles was goed verzorgd en KlaasJan en Jan zijn fijne gastheren. We komen graag weer terug !

Wat hebben wij genoten!

Tavi
    16-8-2018

Drie nachten in deze heerlijke B&B. De accommodatie is zeer rustgevend met een super uitzicht. Het zwembed is heerlijk om in af te koelen. De eigenaar is heel vriendelijk en geeft goede tips! Daarnaast zijn er veel plekjes in de nabije omgeving om te ontdekken.

Wij willen zeker terug komen!

Een droom van een verblijf

Marjoleine en Marieke
    19-11-2017

Alles was goed aan dit verblijf. Een allervriendelijkste en behulpzame gastheer en -vrouw ("invalhulpen", de eigenaars waren een weekje weg). Een heerlijke en smaakvol ingerichte kamer, voorzien van alle gemakken, een ruime badkamer. Een fantastisch aangelegde tuin, waar het goed vertoeven was. En een prachtig uitzicht. Wat wil je nog meer!

Colmenar scoort een 8,3 uit 10, op basis van 28 reviews