Bed and Breakfast Finca La Toronja

50 reviews over Bed and Breakfast Finca La Toronja in het Nederlands

Fantastische Ben B zeker voor herhaling vatbaar8

Alain Verhoeven en Carla
18-5-2018

wij zijn net terug van een geweldige week in BenB La Toronja,we werden heel vriendelijk ontvangen door Katia en Guy en kregen direct een lekker fris wijntje aangeboden(meer dan 1 zelfs!)Alles is tot in de puntjes verzorgd ,mooie ruime kamer en een prachtige tuin met een heerlijk zwembad. Erg lekker ontbijt ,elke ochtend was er wel iets anders om te proeven,Katia komt ook elke ochtend vragen of je graag een eitje wil,en er is vers geperst fruitsap !van fruit uit hun eigen boomgaard ! La Toronja heeft de perfecte locatie om mooie uitstappen te maken,er is op wandelafstand een gezellig pleintje met een leuke gin-bar en 2 tappas bars.Als we deze regio nog eens bezoeken logeren we zeker bij Katia en Guy !!! Lieve groetjes van Carla en Alain?

Super vakantie bij super toffe mensen

Dirk tolomei
28-9-2017

Onze ontvangst was zeer warm en vriendelijk we voelden ons direct thuis.

Propere kamers,alles zeer net.

Super onbijt,leuke babbels niks is te veel.

Doe zo voort zou ik zeggen.

Dit is een aanraader gr dirk en lenka

Guy, eigenaar, 16-12-2017

Beste Lenka & Dirk,

Bedankt voor jullie positieve commentaren.

Groetjes,

Super vakantie in prachtige B&B !

Sara
22-7-2017

Prachtig domein met adembenemend uitzicht op ideale lokatie .

Voor ons was alles super !

Katia en Guy bedankt voor de heerlijke week en tot volgende zomer .

Guy & Katia, eigenaar, 16-12-2017

Beste Sara,

Hartelijke dank voor jullie positieve feedback. Wij zijn blij te lezen dat jullie over de ganse lijn tevreden waren over onze B&B. Tot volgend.

Aanrader

Wilfried en Saskia en 2 kids
19-7-2017

Rustige en nette B and B. Wondermooi uitzicht.

Het fijne aan deze regio is dat het nog niet overspoeld is met buitenlandse toeristen. In het dorp heerste een fijne warme Spaanse sfeer die ons aangenaam verrast heeft. In de B and B waren er inderdaad enkele regeltjes die waren voor ons absoluut niet storend. Integendeel ze zorgden voor rust en netheid. Fijne vakantie gehad.

Katia & Guy, eigenaar, 16-12-2017

Beste Saskia en Wilfried,

Bedankt voor jullie positieve beoordeling. Blij dat jullie een fijne vakantie hebben gehad.

in een woord fantasties

vansever hendrika
12-5-2017

prachtige b&b op toplocatie ! mooie rustige en nette kamer.lekker gevarieerde ontbijten .ideale uitvalbasis om te bezoeken katia &guy bedankt dat wij mochten genieten van jullie zeer mooie b&b en na onze uitstapjes zalig konden genieten van het verwarmd zwembad in de schitterende tuin met adembenemend uitzicht .dankvoor alles. tot in april 2018!!! hopelijk zit er dan geen vervelende en opdrogende koppel erbij zoals dit jaar
Guy, eigenaar, 18-5-2017

Beste Hendrika,

Hartelijk dank voor jullie positieve feedback.

Tot volgend jaar.

Super verblijf!

Simonne
3-5-2017

Prachtige B&B op ideale locatie. Katia & Guy zijn zeer warme gastvrije mensen die ons een super vakantie hebben bezorgd door hun goede informatie over uitstappen, vele restaurants en dingen die we anders nooit zouden beleven. Super ontbijten, zeer nette, ruime en rustige kamer met goedwerkende airco.

Na de uitstappen was het verwarmd zwembad zeker een grote troef. Bedankt om telkens het dekzeil met veel plezier te verwijderen. Wij komen zeker terug wanneer we deze regio terug bezoeken. Een aanrader voor iedereen en wij hadden zeker geen problemen met de filosofie van het huis. Vele groetjes.

Guy, eigenaar, 18-5-2017

Beste Simonne,

Bedankt om onze B&B aan te raden en voor jullie feedback.

Wij hopen jullie terug te mogen verwelkomen in de toekomst.

Katia & Guy

Finca la Toronja is mooi gelegen. Ook de website belooft veel moois, maar de eigenaren maken dit helaas niet waar. Wanneer u iets vraagt, is men veel te langdradig in het beantwoorden van die vraag. Op deze manier laat u het wel achterwege vragen te stellen. De airco werkt pas vanaf 1 juni wat wij zeer vreemd vonden. Het zwembad wordt 's ochtends niet ontdaan van het dekzeil en blijft de gehele dag gesloten. De beloofde table d'hotes is niet waargemaakt. Er zijn nauwelijks goede en gezellige eetgelegenheden in de buurt.

Jammer van het strenge (kinderachtige) reglement (eerst de regels lezen, pas daarna krijgt u de Wificode!), de sfeer wordt hierdoor negatief beïnvloed.

Wij vragen ons werkelijk af wat er aan de hand is en waar de hoge beoordelingen uit het verleden op gebaseerd zijn.

Guy, eigenaar, 1-6-2017

Hallo onbekende echtpaar of schrijvers van de vorige zeer slechte beoordeling (J&W - april).

Het is gemakkelijk tegenwoordig om iemands zeer goed draaiende B&B dood te steken op basis van leugens, laster, enz.. door zomaar eventjes een zeer afbrekende beoordeling te schijven.

Alle andere personen die een beoordeling hebben geschreven, maken zich bekend. Wij kennen onze gasten en die schuilen zich niet weg achter een anoniem profiel.

De airco’s draaien momenteel (april en mei). Rare datum 1 juni?? Elke kamer beschikt over zijn eigen airco die bedient worden via een manuele bediening (zelfbediening). Wel vragen wij onze gasten om de airco uit te doen bij het verlaten van de kamer wat logisch is.Ons verwarmd zwembad was in de maand April afgedekt met een dekzeil en die werd met veel plezier verwijderd op vraag van onze gasten vlak voor het zwemmen. Hoe kan men het zwembadwater zonder dekzeil verwarmen als de buitentemperatuur lager is dan het zwembadwater?Beloofde tables d’hôtes? Elke gast dient zich de dag voordien in te schrijven voor het avondmaal op bepaalde avonden. Wij zijn geen restaurant a la carte. Wij hanteren wel een min. aantal personen en werken met een vaste menu. Wij beloven nooit iets!!! In Coín en nabije omgeving zijn meer dan 100 eetgelegenheden natuurlijk niet om 19:00! Als iemand een vraag stelt of informatie wenst, is de uitleg to the point voor alle duidelijkheid.

De wifi-code wordt overhandigd bij aankomst nadat de verplichte formulieren zijn ingevuld (in hotels wordt dit ook gedaan - wettelijke verplichting). Iemand die weigert om deze in te vullen of moeilijk hierover doet heeft iets te verbergen.

Er is een groot verschil tussen algemeen info (werking B&B) en streng kinderachtig reglement. Deze info in onze B&B is vereist voor de rust, veiligheid en hygiene voor alle gasten. Vooral om respect te hebben voor andere gasten, materiaal en de gastheren. Een B&B is niet voor jullie alleen waar alles mag en kan.

Nooit meer

Johan
27-4-2017

Deze B&B ligt tussen 3 motorbendes ¨clubs¨ in, Je durft er niet over straat te gaan. Toen wij daar overnachten gingen de laatste motoren om 6 uur smorgens weg. Jullie deden dit af met ouwe mannen op een motor maar wij zagen wel degelijk de teksten op alle jacks. Ga zelf eens op bezoek voor het lezen van de teksten! Op het hele domein zijn camera’s geplaats voor de veiligheid, overal wordt er gefilmd ook als je bij het zwembad ligt. Je krijgt al snel het gevoel dat je wordt gadegeslagen! Volgens de eigenaar wordt dit ook opgenomen. Alles moet gebeuren volgens hun regels, er ligt een reglement op de kamer over wat je vooral niet mag doen, dit komt niet ten goede aan de ontspannen en relaxte sfeer. De kamer zelf is zeer gehorig, zelfs de badkamer erboven hoor je zeer goed, alsof ze in je nek staan te plassen. Bij de douche ontbreekt de handdouche. De airco werkte niet de eerste nacht en als hij werkt dan kun je niet slapen. Het ontbijt is altijd van 9 uur tot 10 uur en is minimaal, zelfs om een glas water moet je vragen, bij het inchecken wordt je verteld dat het elke dag anders is, voor de mensen die elke dag hetzelfde eten is dit dan jammer werd er door de gastvrouw gelachen. Zij bepalen wat het wordt of je het nu wilt of niet. Dit hebben we wel meer dan 3x gehoord! Je durft verder al niets meer te vragen. Hun motto; Wens je iets, dan vraag je het!!! Na een dag ben je al moe om iets te vragen. Jammer, dit gaat ten koste van de sfeer en gezelligheid. Bij elke vraag gaan ze meteen de verdediging in en krijg je het gevoel dat je als een klein kind op school behandeld wordt. Terwijl het juist heel belangrijk is je gast het thuisgevoel te geven!
Guy, eigenaar, 30-4-2017

Wilma,

Als het hier zo slecht is waarom vertrekken jullie dan niet na 1 nacht???

Het is gemakkelijk tegenwoordig om iemands zeer goed draaiende B&B dood te steken op basis van leugens, enz.. door zomaar eventjes een zeer afbrekende review te schijven ( op diverse sites) als er iets is dat niet naar jullie zin is bv. Bij aankomst weigerden jullie om de verplichte formulieren in te vullen( bij aankomst in een hotel moet dit ook gedaan worden). Na 2 dagen aandringen hebben jullie dit toch gedaan vanaf dan was alles zeer slecht. Wat hadden jullie te verbergen???

Wij zijn geen camping en het is ook geen huisje die jullie afhuren. Wij zijn een B&B met deftige, vriendelijke gasten die niet toekomen met een koelbox en die geen problemen hebben met onze filosofie.

P.S.: Gereisd met partner uit België? Jullie zijn Nederlanders die wonen in Zweden! Nog een leugentje!

een aanrader !!

Monique
8-4-2017

Hele leuke B&B op half uurtje van Malaga en 3 kwartier van Marbella, ideale ligging als je Andalusië wil ontdekken. Mooie verzorgde en propere kamers, prachtige grote tuin en verwarmd zwembad. Kan geen enkele op- of aanmerking geven.

En Guy en Katja zijn echt fantastische warme hartelijke mensen, we voelden ons echt welkom. Een aantal avonden per week kan je daar ook lekker eten. Voor andere avonden geven ze prima adviezen waar in de omgeving te kunnen gaan eten. We gaan hier zeker nog keer terug.

Oude reviews (archief)

Schitterende B&B

Luc & Rowena
24-10-2016

Wij hebben vorige week tesamen met onze beste vrienden een schitterende 4-daagse gehad in deze fantastische B&B !

Prachtige, ruime kamers, zeer net, lekker en afwisselend ontbijt, zeer vriendelijke gastheer en gastvrouw, behulpzaam bij uitstappen, mooi en verwarmd zwembad, weerzinwekkende ligging met geweldig uitzicht !

Kortom, the place to be als je aan de kant van Malaga op vakantie gaat.

Katia en Guy, bedankt om ons een onvergetelijke vakantie te bezorgen, moesten we ooit nog eens in de buurt zijn zullen we zeker niet twijfelen om terug te komen !

Lieve groeten,

Luc & Rowena

Guy, eigenaar, 25-10-2016

Beste Rowena & Luc,

Bedankt voor jullie geweldige feedback.

Wij hopen jullie nog veel te mogen verwelkomen bij ons.

Katia & Guy

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Finca La Toronja in Coín, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Finca La Toronja zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Finca La Toronja scoort een 9.19 uit 10 op basis van 50 reviews.