Bed and Breakfast Corazón Andaluz

Meer bedandbreakfast info

12 reviews over Bed and Breakfast Corazón Andaluz

• 10Yolanda24-10-2019

Wanneer gaan we weer?

Wat een fantastische plek! Alleen al voor de zonsondergang komen wij zeker nog een keer terug. Annemarie en Rudolf zijn heel gastvrij. Ze zorgen voor een warm welkom en ook voor wat lekkers als je dat wilt. Ze maken een uitgebreid ontbijt voor je klaar en geven je graag informatie over de omgeving. Verder laten ze je lekker je ding doen. Af en toe koken ze een heerlijke maaltijd voor alle gasten die dat willen. Dat is erg lekker en vooral ook heel gezellig. Dr WiFi is prima, maar eigenlijk moet je je telefoon en werk hier helemaal vergeten. Wat een rust!

Gereisd met vrienden in mei 2019

• 10Jack25-09-2019

Heerlijk!

De bed and breakfast ligt op een heuvel. Het is er rustig/stil en 's avonds is het echt donker. Overdag heb je een mooi uitzicht over het heuvellandschap. Wij zaten in een ruime kamer met eigen patio en badkamer. Het bed was goed en ruim. Alles was netjes en goed verzorgd. Ruime keuze voor het ontbijt, diverse broodjes, divers broodbeleg, glazen met stukjes van verschillende soorten fruit erin, yoghurt, gebakken of gekookt ei of een pannenkoekje, chocoladebroodjes, cakejes of hartig gebak, koffie, thee, melk, vers geperste jus d'orange of frisdrank. De bbq was ook goed verzorgd. Diner en tapasplank werden ook nog aangeboden. De gastheer en gastvrouw waren heel hartelijk, vriendelijk, gastvrij. Ze doen alles om je het naar de zin te maken. In het zwembad kun je lekker afkoelen wanneer het even te warm wordt. Korte afstand tot Malaga airport, Malaga, Marbella en Mijas. Wat mij betreft komen we hier zeker weer terug.

Gereisd met partner in september 2019

• 10Mirella en peggy06-08-2019

Superrrrrrr!!

Net terug van een paar daagjes andalusie bij B&B Corazon Andaluz . We hadden een kamer met eigen patio en badkamer....heerlijk om smorgens uit je bedje te komen en je eigen plekje even wakker te worden😁 Supergoed ontbijt met lekker vers fruit /broodjes en eitje naar keuze word voor je klaargemaakt. Zeker een aanrader is hun tapasplank👍 Na dagje shoppen in malaga of strand bij tormelinos nog even lekker bij het zwembad liggen met je boekje....heerlijk die rust!! Jammer genoeg was het te warm om te gaan wandelen want het is er prachtig !! Dus we gaan zekers nog keertje terug om de watervallen te bekijken!! Annemarie en Rudolf zijn superlieve mensen en je kan alles aan ze vragen..

Echt aanradertje!!

Gereisd met vrienden in augustus 2019

• 9Daan Engelen10-06-2019

Een heerlijke plek voor mensen die van rust en nat

Wij hebben 3 heerlijke dagen doorgebracht in B&B el Corazon Andaluz. De ontvangst was zeer hartelijk. Annemarie is ons tegemoet gereden om zeker te zijn dat we op de plaats van bestemming zouden aankomen. Prachtige ligging, stil en met een fantastisch uitzicht. Schone kamers, een goed bed en een heerlijk ontbijt met vers fruit en de mogelijkheid eigen wensen in te brengen. Bovenal zijn Annemarie en Rudolf zeer gastvrij waardoor het goed toeven is in hun B&B. En als je gevraagd wordt om een keer mee te eten, zeker doen!

Gereisd met partner in mei 2017

• 10Joland12-03-2019

Verrassend paradijsje in de campo bij Coín!

Net terug van een volle week in de mooiste kamer van dit geweldige B&B genieten wij enorm na, wát een prachtige plek in de natuur! Een warm welkom met tapasplank, een avond bbq aan een lange tafel onder de overkapping, koffie in de zon bij het zwembad, heel relaxed allemaal. Na een feestontbijt op pad voor een wandeling in ruige natuurgebieden, óf liever een stadsbezoek aan Málaga? Rustig strandje of luxe restaurant? Je krijgt tips genoeg via Annemarie en Rudolf. Zij zijn super gastvrij en klantgericht! De lente is trouwens een heerlijke tijd voor Andalucía: veel vogels en bloemen, bomen vol met sinaasappels, terrasjes open, wat wil je nog meer? Ik zeg: boeken maar!!!

Gereisd met partner in maart 2019

• 10Jeffrey & Jacintha08-03-2019

Heerlijk verblijf om te genieten van de natuur!

Rustige accommodatie in de bergen met prachtig uitzicht! Wij hadden en kamer met gedeelde badkamer en betaalde hierdoor minder. Helemaal geen probleem; er hangen badjassen en de badkamer wordt tussendoor steeds schoongemaakt; super. Annemarie en Rudolf zijn super hosts en luisteren goed naar de wensen van hun gasten! Aanrader!

Gereisd met partner in maart 2019

• 9Joop en Lia24-01-2019

Lekker onthaasten!

Heerlijk rustig plekje midden in de bergen met fantastisch uitzicht !

Gereisd met vrienden in januari 2019

• 2018
    10Lia Verberne26-11-2018

Geweldig!

Geweldige plek, lieve attente mensen. Prachtig uitzicht, mooie super verzorgde kamers. Heerlijk zwembad om af te koelen. Geweldig ontbijt. Mooie wandelroutes in de buurt. Leuke gezellige eetgelegenheden.

Gereisd met vrienden in september 2018

• 9Danielle15-10-2018

Alles klopt!

We hebben genoten van ons bezoek aan deze prachtig gelegen B&B, wat een uitzicht! Wat een rust! De gastvrijheid van Rudolf en Annemarie maken deze prachtige plek helemaal af. Daarnaast zijn de kamers ook schitterend ingericht en ondanks dat er geen airco is toch heerlijk koel. Het heerlijk uitgebreide ontbijt in de morgen was een feestje!

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Thea10-10-2018

Een mooie plek om helemaal tot rust te komen.

Wij verbleven voor de tweede keer in de sfeervolle B&B Corazon Andaluz bij Nederlandse eigenaren .Annemarie en Rudolf .We hebben wederom een heerlijk weekend gehad. Het ontbrak er aan niets. Het is er lekker rustig vertoeven op èèn van de terrassen met mooi uitzicht op de bergen. Hier kom je helemaal tot rust. We hebben weer heerlijk geslapen en genoten van het goed verzorgde ontbijt.De laatste avond buiten op het terras werd er voor ons door de eigenaren een super lekker 3 gangen menu geserveerd We hebben n mooie wandeling gemaakt naar de waterval van Tolox ,echt een aanrader. Annemarie en Rudolf heel erg bedankt voor het mooie weekend bij jullie .Wij zullen er nog vaak aan terug denken.

Gereisd met vrienden in oktober 2018

0 tips over Bed and Breakfast Corazón Andaluz