We hebben een aantal aanbieders voor Coín voor je op een rij gezet:

vakanties Coín

We hebben een aantal aanbieders voor Coín voor je op een rij gezet:

Reviews over Coín

Alles te zien. Voor ieder wat wils !

Guus
    4-8-2018

Een geweldig karakteristiek Spaans dorpje, waar alles aanwezig is : prima sfeer, gastvrijheid, cultuur, restaurantjes en supermarktjes. Er zijn altijd wel feria of fiestas dichtbij te vinden, mits je een beetje blend met de locals. Het is wel aan te raden om een vervoersmiddel te huren tijdens je vakantie, want je moet er natuurlijk wel zien te geraken ;) Prima uitvalsbasis voor een dagtrip naar Marbella of Fuengirola/Mijas (beide bestemmingen op +/- 35 min rijden). Ook het ''witte dorp'' Alozaina is zeker aan te raden op 25 min. Ronda is iets verder weg op een klein uurtje maar zeker de moeite waard om eens echt de cultuur op te snuiven. Voor diegenen die het interessant vinden; de stad heeft z'n eigen Arena.

Gereisd Met jonge kinderen in juli 2018

Mooi stadje, goed toeven.

Ben Overbeek
    24-8-2014

In Coïn is het prima boodschappen doen. De supermarkten zijn goed bereikbaar met voldoende parkeergelegenheid. In het schap voor gebak en taart versiering vind je zelfs iets wat voor Hollanders als chocoladehagelslag kan doorgaan. Er is een leuk "oud" centrum waar je goed (en goedkoop) kunt eten en drinken.

Gereisd Anders in juli 2014

Typisch Andalusisch stadje met goede voorzieningen

Arno Witte
    11-2-2013

Coín is een van de grotere plaatsen in de omgeving, door de handige ligging - verbonden met Málaga, Marbella en Ronda. Aan de doorgaande weg liggen diverse grote Spaanse supermarkten (Día, Mercadona, Lidl en Supercor) en in winkelcentrum La Trocha is een bioscoop en een bowlingbaan. Het oude dorpscentrum is bewaard gebleven en er zijn diverse grotere en kleine restaurantjes. Echte monumenten zijn er eigenlijk niet te vinden maar het is er zeker aangenaam.

Gereisd Met oudere kinderen in Tue Jan 01 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Praktisch, vriendelijk stadje

C. Bergwerf
    13-2-2012

Bedrijvige, niet toeristische plaats. Het VVV is niet meer, maar elke inwoner is meer dan bereid om je te helpen vinden wat je zoekt. Op het eerste gezicht niet heel bijzonder, maar wordt na enig ronddwalen steeds leuker. Oudejaarsavond is een heel speciale belevenis. Iedereen gaat verkleed het centrum in om het nieuwe jaar heel feestelijk in te luiden. De sfeer was uitbundig en bijzonder vriendelijk (de 4 agenten die al die duizenden mensen in toom moesten houden hadden absoluut niets te doen).

Gereisd Met partner in Tue Nov 01 2011 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Typisch spaans dorpje, erg centraal gelegen

Berna van der Kramer
    11-8-2010

Vanuit Coin is het een ideale plek om zowel de kust als het binnenland te verkennen. Het dorpje ligt zeer centraal, mooie steden bereikbaar binnen 30 minuten tot een 1 uur zoals Ronda, Marbella, Malaga etc. etc. Vooral de omgeving rondom Coin met vele natuurparken is de moeite waard. Ruime keuze in barretjes en restaurants in en rondom Coin en voor zeer betaalbare prijzen. Kortom, een vakantie van 2 weken is eigenlijk te kort om alles te bekijken, de moeite waard om nog eens terug te komen.

Gereisd Met partner in augustus 2010
Coín scoort een 7,9 uit 10, op basis van 28 reviews