Bed and Breakfast Casa Clavi

Bed and Breakfast Casa Clavi
9,6

12 tips over Bed and Breakfast Casa Clavi

Cis Lenaerts, 8-11-2014
Indien je een beetje fietsminded bent moet je zeker de mountain bike tocht rijden met GPS begeleiding! Materiaal en route worden je ter plaatse je aangereikt door de uitbaters.
Bjorn Bonte, 6-11-2014
Probeer zeker eens de omgeving te verkennen met de mountainbike.
hoskens gust, 8-6-2014
Ideaal ook voor toeristen die graag wandelen en/of mountainbiken. De gastheer richt door hem zelf gegidste tochten in op vraag

Herman, 6-6-2014
De vele amandel bomen tref je overal aan. Het is een onderdeel van de plaatselijke cultuur. Ook Casa Clavi heeft veel amandel bomen heeft veel amandel bomen die een grote oogst zou kunnen opleveren. Het is een beleving/ ervaring om de bewerking/ oogst/ drogen/ verpakken en verhandelen op de markt eens mee te kunnen maken.
Fam. Peys - Wellens - Meerhout, 10-11-2013

- De autoroute langs verschillende stuwmeren is de moeite ! Neem wel de nodige tijd om te stoppen in Velez-Blanco. Slenter door de straatjes naar het kasteel waar je een mooi uitzicht hebt over het dorp en de verre omgeving.

- Guadix met zijn vele grotwoningen is eveneens de moeite.

Ronald De Vits, 21-8-2013
Vraag zeker naar de tips van Luc als je iets gaat bezoeken - er is voldoende te zien en te doen in de omgeving!

Christine & Hugo, 3-7-2013
Wandelingen te bekijken op wikiloc.com : bij 'zoeken' casaclavi ingeven.
medialinda, 1-6-2013

De trip met luc naar granada is een must geweldig zo een gids mee te hebben

Ook de zoektocht in velez rubio was heel plezant

medialinda, 1-6-2013

Met luc naar granada is een must super zo een gids te hebben

Ook de zoektocht in velez rubio is heel plezant

medialinda, 1-6-2013

Doe met luc de trip naar granada fantastisch om zo een gids bij te hebben

Ook de zoektocht in velez rubio is hee plezant