Bed and Breakfast Casa Clavi

204 reviews over Bed and Breakfast Casa Clavi in het Nederlands

Super!

Jan en Ilse
17-8-2018

Mooie B&B in een mooie omgeving. Luc en Ivette zijn de zeer vriendelijke en behulpzame gastheer & gastvrouw. Prachtig zwembad, nette kamers, zeer lekker ontbijt & avondmaal. Luc kent de streek als zijn broekzak en geeft zeer gedetailleerde uitleg voor mooie uitstappen, of zelfs heuse fotozoektochten. Kortom, een schitterende vakantie gehad met alles wat we nodig hadden!

Fantastisch verblijf.

Bart Keirsmaekers
13-8-2018

Een top B & B . De dienstbaarheid die zij verlenen was echt super. Nette kamers , zeer lekker ontbijt en avondmaal , mooi zwembad en uitgebreide info en tips over uitstappen. Wij komen zeker nog terug

In een woord geweldig.

Berte en Hanny
12-8-2018

Een prachtige B & B in een schitterende omgeving! Zeer schoon, prachtige schone kamer en zeer vriendelijke eigenaars.

Fantastich, top prijs/kwaliteit.

Luc De Roeck
12-8-2018

Al voor de 6de maal hier onze vakantie doorgebracht en het blijft top.

Top accomodatie, top maaltijden en uiteraard top uitbaters.

Rust, natuur, actie je kan het hier allemaal vinden.

Perfect!

Chris en brigitte
7-8-2018

We verbleven voor de derde maal bij Luc en ivette.

Zoals steeds kijken we uit naar onze vakantie in casa clavi. Het is een tweede thuis voor ons geworden. Alles is hier steeds prima in orde. Vanaf het ontbijt tot aan het avondmaal. Elke dag lekker eten en alles is hier kraaknet.

Zeker een aanrader voor iedereen die van rust, cultuur en natuur houd.

Zoveel te beleven hier in Andalusië.

Luc staat u graag bij met raad en daad om alles hier te ontdekken.

Hopelijk tot volgend jaar.

Luc en ivette bedankt voor alweer een perfect verblijf bij jullie.

we komen zeker terug

Brigitte en Filip
7-8-2018

Zeer vriendelijke en behulpzame mensen. Heel mooie kamers, mooie ligging, heel mooie zwembad en heel lekker eten. Een aanrader, we gaan zeker terug.

zeker voor herhaling vatbaar

uitstekend ontvangen

fantastisch

Ruud en Margreet Kerkhof/Schuitemake Alfaz del Pi
6-8-2018

Graag willen wij de rondreis Andalusie van harte aanbevelen aan iedereen die van een compleet verzorgde rondreis door Andalusie wil genieten.

Wij (6 personen) hebben gebruik gemaakt van de zeer comfortabele minibus bestuurd door Luc de eigenaar van Casa Clavi, de B&B waar wij hartelijk werden ontvangen door Ivette de vrouw van Luc.

De prachtig en rustig gelegen B&B had ruime perfect verzorgde kamers met alle benodigde comfort.

Daarnaast was het ontbijt en het diner waar wij voor hadden gekozen uit de kunst en wij voelden ons mede dank zij Luc en Ivette meteen thuis.

Gezelligheid, Sfeer en goede verzorging staan bij Casa Clavi hoog in het vaandel( en dit in de Belgische kleuren)

Als reisleider en chauffeur wijst Luc de gasten op alles wat maar interessant kan zijn en brengt je naar plekjes waar je zelf niet aan zou denken.

En dit alles doorspekt met humor en gezelligheid.

Kortom voor herhaling vatbaar.

Casa Clavi is Top!

Eelze & Ingrid
22-10-2017

In september 2017 een week verbleven in Casa Clavi en evenals vorig jaar was het weer super!

De kamers zijn prachtig ingericht en zijn zeer netjes en schoon. De ligging van de B & B is fantastisch, waar je zeker tot rust komt en ook bij het zwembad is het goed vertoeven.

Iedere ochtend weer een fantastisch en zeer uitgebreid ontbijt en ook het gezellige avondmaal met de andere gasten was iedere avond top dankzij de fantastische kookkunsten van Yvette (en niet te vergeten de zalige paella van Luc)! In de omgeving is genoeg te ontdekken/beleven, zoals diverse leuke plaatsjes bezoeken met de huurauto en het strand is zeker ook een aanrader. Ook met de gehuurde mountainbike en gps een tocht maken in de buurt van de B & B was zeker de moeite waard.

Kortom, deze B & B is voor ons een topper waar we zeker nog eens zullen terugkeren!

Aanrader !

hans en hilde
5-10-2017

-kraaknet

-zeer vriendelijk, steeds behulpzaam

-zeer mooie streek om te bezoeken, weinig verkeer op de banen, prachtige kleine dorpjes, uitnodigende grotere steden met talrijke cultuurpareltjes (Murcia, Guadix,....)

-mooie kamers

-goede bedden

-lekkere keuken

-niet onbelangrijk : lekkere huiswijn

-dolgekke hond

-mooie wandelingen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Clavi in Chirivel, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Clavi zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.