Bed and Breakfast Chipibeach Chez Flo

BedAndBreakfastKleine hotelsWeer vandaag36°20°
Bed and Breakfast Chipibeach Chez Flo
9,8

We hebben een aantal aanbieders voor Chipibeach Chez Flo voor je op een rij gezet:

33 reviews over Bed and Breakfast Chipibeach Chez Flo in het Nederlands

Wil je niet missen

Wim en Jacqueline
6-6-2018

We konden geen dingen bedenken die we niet goed vonden.

Het voelde als een warm bad. We zijn op recensies afgegaan maar ze zijn correct. Een hogere beoordeling is nauwelijks mogelijk. Alles, maar dan ook alles klopte. Van ontbijt , iedere dag schoonmaak tot uitleg over te bezoeken steden waren nuttig en correct.

In alle opzichten geweldig! Kon niet beter!

Fred/Ria de Valk
28-10-2017

Fantastische appartementen/kamers, rustige ligging, heel persoonlijke bediening, geweldig goed ontbijt en service.

Chipiona is een leuke plaats, niet te toeristisch, maar is toch gevarieerd in aanbod, o.a. leuke restaurantjes (een

paar heel goede visrestaurants aan de kust), maar ook een centrum waar alles te koop is wat een toerist nodig

heeft,een heel gevarieerde kustlijn, o.a. div. strand, afgewisseld door rotsen, en een heel mooie/lange boulevard.

Er is b.v. geen disco, of ander luidruchtig vermaak, dus voor die leeftijdsgroep niet geschikt.

Vakantiegenot

Frans en Nelleke
14-7-2017

Heerlijke dagen gehad bij Jan en Miriam. Fijne gastheer/vrouw. Vraag hen gerust om tips. Zeker tips van restaurants/tapaz locatie hebben we opgevolgd en zijn prima bevallen. Centrum van het stadje ligt op 8 minuten lopen. Ontbijt super verzorgd, heerlijk en gezellig zitten in de patio. Hygiene prima. Fijn dat we stoelen en parasol mee konden nemen naar het strandje dat aan het einde van de straat ligt (400 m). Met dank voor de sherry die heerlijk was.

Geweldig

Cobus
13-7-2017

Op onze rondreis door Spanje hier 5 dagen verbleven.

Wat een heerlijke plek. Midden in een woonwijk een prachtige B&B.

Ontzettend gastvrij, oprecht, open en betrokken.

Kamers erg comfortabel, heerlijk inloopdouche, prima bedden en alles brandschoon. Ontbijt gewoon top, met verse jus en vers fruit.

Naar het grote strand 25 minuten lopen, in het weekend enorm druk.

Dorp is gezellig en leuk. Meer dan genoeg restaurants en barretjes.

Enige nadeel is het gebrek aan een zwembad, dan zou het echt een 10 zijn.

Echte aanrader!

Petra
21-8-2016

Geweldige B&B, super gastvrij, kamer brandschoon en zeer smaakvol ingericht. Goede uitvalsplek voor bezoek aan Jerez en Cadiz.

Zalig genieten !

Sien Dezwarte
15-4-2016

Jan en Myriam hebben hier een parel van een B&B. We hadden een familiekamer die meer dan voldoende ruimte heeft om met 4 te logeren. Het ontbijt was altijd lekker en elke morgen een extra verrassing. Het zonneterras is rustig en het is er aangenaam vertoeven in de zon. Alles is zeer netjes. Jan en Myriam staan steeds paraat met leuke tips om te doen. Zo hebben we de boottocht naar Cadiz gedaan, flamingo's in het wild gespot, mooie wandelingen langs de kustlijn gedaan, ... Een plek om nooit te vergeten en het was een zalige vakantie voor ons !!! Volop genoten en het was jammer dat we terug naar België moesten. Dikke merci !!!

Super!

Henk & Esther
15-11-2015

Voor de 2e keer 11 dagen vakantie gevierd bij Jan & Miriam.

We hebben er weer van genoten.

Jan & Miriam nogmaals hartelijk dank voor de gastvrijheid en tot de volgende keer!

Voor herhaling vatbaar!

Marion
1-11-2015

Ontzettend gastvrij ontvangst van Mirjam en Jan, niets is teveel. Kamers zijn zeer ruim en van alle gemakken voorzien. Familiekamer is zelfs appartement met keukentje en televisie. Ontbijt is grandioos, elke dag weer anders en heerlijk eten. Locatie is zeer fijne uitvalbasis naar mooie steden, maar ook vlakbij het strand. Wij hebben een geweldige vakantie gehad en komen zeker terug.

Fantastische B.&B.

R. de Valk
14-7-2015

In de B.&B. Chipibeach Chez Flo hadden we een ruim en smaak-vol appartement, met een complete inrichting. De kamers en

appartement lagen rondom een patio met planten, waar 's-mor-

gens door Jan een gezond, lekker en zeer uitgebreid ontbijt aan

tafel werd geserveerd. Boven de B.& B. lag een mooi ruim dakterras met ligbedden, barbeque en een lange tafel met eet-

stoelen. Chipibeach ligt in een rustige straat, op loop-afstand van

een prachtige, lange boulevard, strand en winkels.

Maar wat het meest opviel was de geweldige service, aandacht en

adviezen van de B.& B. eigenaren Miriam en Jan. Wij hebben dit

in andere gelegenheden nog nooit zo meegemaakt!

Prachtig Bed en Breakfast

LidaenJan
6-7-2015

We hebben een rondreis Andalucië gedaan en 2 overnachtingen in Chipiona.

Mooie kamers,, heel mooi dakterras, en een super goed ontbijt, we werden verwend door Miriam en Jan.

Het strand en het centrum op loopafstand.

Het is er rustig.

We hebben Cadiz bezocht met de boot, was erg leuk.

Het was een fijn verblijf.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Chipibeach Chez Flo in Chipiona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Chipibeach Chez Flo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.