Hotel Brasilia

7,7

75 reviews over Hotel Brasilia in het Nederlands

Vandecasteele debora
13-4-2019

Niet zo druk van de toeristen wel de Spanjaarden zelf die op vakantie gaan.strand om de hoek. Hotel was fantastisch als je van rust houd eten was subliem alle dagen schouwcooking veel vis gamba's mooie dijk om te wandelen lekkere restaurantjes voor lunch uitstap naar cadiz met boot of bus wij met bus mooi zeker doen ons weekje was geweldig tof eens tussen de Spanjaarden leven

Gereisd Met partner in augustus 2018

Voor ons niet meer voor herhaling vatbaar.

P.Heusen
24-9-2018

Rustige sfeer in het hotel.Over het algemeen meer voor oudere mensen.Het lijkt of de tijd in het hotel stil heeft gestaan.Veel gasten die er al jaren komen en die daardoor ook duidelijk voorkeur krijgen.Wij hadden meerdere keren gemeld dat wij de keuze van onze kamer niet echt op prijs stelde.Een kleine kamer zonder enige toegang tot de buiten wereld.Tralies voor een schuifraam ,een soort van opgesloten gevangenis gevoel.Niets om ook maar een handdoek te drogen.Oja op de dag voor dat we weggingen ontdekte wijzelf dat je op de tweede etage op een plat dak aan een waslijn kon drogen.Handig als dat even verteld wordt.Verders oudbakken airco waarvan de knoppen stuk waren,kapotte oude zonwerende gordijnen,Lekkende kraan,douche water wat niet weg liep, Grote kier onder de voordeur,waar we maar een badlaken tegen aan legde Een matras waar de veren doorheen kwamen.Dus al met al niet een te beste hotel kamer voor 17 dagen! Slechte informatie.

Gereisd Met partner in september 2018
Geboekt bijvakantiediscounter.nl

Fantastisch... Heel leuk... mooi strand..!

Eva
20-9-2018

Een heel leuk familie hotel..

Gewoon goed

Renkels
19-1-2018

Half pension was prima en goed gevarieerd kamers zonder balkon

Gereisd Met partner in juni 2017

fantastisch

gino
11-8-2017

alles was uitstekend zeer vriendelijk personeel heeeeeeeeerlijk eten zeer goeie kok mooi zwembad als ik een minpuntje mag geven zou ik voor krokanter pistolets kijken of ze beter afbakken maar dat is maar een kwestie van smaak

Gereisd Met partner in juni 2017

Niet verder vertellen

Leo
27-7-2017

Wij kregen kamer in bijgebouw . Hier is wel een lift in tegenstelling tot hoofdgebouw .een auto kun je het beste in het hotel regelen. Wij hadden de auto via reisorganisatie geboekt. Moesten deze ophalen en terugbrengen in Jerez . Kost een hoop tijd met bus ,lopen en zoeken. Personeel spreekt in restaurant en bij receptie zijn talen. Kamers zijn schoon en service is uitstekend . Het eten is top. De kok staat alles vers te bereiden en alles smaakt. Voor vroege vertrekkers staat er een ontbijt klaar.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Geweldig

Desloovere
19-7-2017

Rustig hotel,eten super.Hotel is een goede uitval basis om met de auto of zelfs met de fiets te verkennen.

paul
28-6-2017

Zeer rustig nog echt klein Spaans hotel. Super vriendelijk en gedienstig personeel. Lekker en gevarieerde buffetten. Kraaknet. Ideaal gelegen om omgeving te verkennen . Mooie wandelingen langs de kilometers lange dijk en zandstranden. Prijs kwaliteit onklopbaar. 1 klein minpuntje de slechte geluidisolatie van de kamers. Wij gaan zeker terug zoals zovele anderen.

Heerlijk hotel, kleinschalig.

Familie Nijhuis
14-10-2016

Het eten was prima. Personeel heel vriendelijk. De ligging is goed, dichtbij strand en centrum. Busstation op 15 minuten lopen. Geen hotel voor kinderen en mensen die slecht ter been zijn. Geen lift aanwezig. Wel heel schoon. Je moet wel een beetje Spaans kunnen.

Gereisd Met vrienden in Thu Sep 01 2016 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed , voor de derde keer hier.

Vandevelde
18-9-2016

Charme hotel , rustig, lekker eten, zeer vriendelijk personeel. Wij gaan volgend jaar zeker terug.

• VerzorgingHalfpension, Logies-ontbijt, Volpension

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • JacuzziAanwezig
  • Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Informatie voor trips, Kluis, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportSnorkelen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Paardrijden

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Brasilia in Chipiona, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Brasilia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.