Hotel Al Sur de Chipiona

6.4Voldoende

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Chipiona

Op vakantie geweest naar Al Sur de Chipiona?

6.4Voldoende

We hebben een aantal aanbieders voor Al Sur de Chipiona voor je op een rij gezet:

10 reviews over Hotel Al Sur de Chipiona

• 9raymaekers pierre24-06-2017

herhaling vatbaar

gezellig rustig dorp goed hotel met bus berykbaar naar Sevilla Jerez cadiz

Gereisd met partner in april 2017

• 1Aline Frankfurter18-09-2009

Het slechtste hotel ooit

Dit hotel is ronduit het slechtste hotel dat we ooit meegemaakt hebben. Bij aankomst in het hotel moesten we meer dan een uur wachten, vooraleer we onze kamer toegewezen kregen. De kamer die we kregen was ronduit belachelijk. Ze was piepklein en er was geen airconditioning voorzien. Er stond enkel een ventilator. De grootte van het zwembad sloeg ook dik tegen. Het ergste van alles ondervonden we echter 's avonds, met name tijdens het avondeten. Als voorgerecht kregen we een kommetje soep. Als hoofdgerecht kregen we enkele frietjes met 2 kleine stukjes vlees met veel vet en been. Als ik frieten bijbestelde, kreeg ik nog enkele koude frieten. Als nagerecht kregen we een minuscuul potje ijs, wat normaal aan kinderen gegeven wordt. We konden ook een banaan kiezen en ik zag dat de andere gasten een nog groene banaan kregen. Ronduit schandalig.

Gereisd met partner in september 2009

• 7Yvonne12-07-2009

spaans hotel goede prijs kwailiteit verhouding

Dit Spaanse hotel doet verschrikkelijk goed zijn best het zijn gasten naar de zin te maken. De kamers zijn aan de kleine kant, maar verder goed verzorgd, met uitstekende bedden en een mooie badkamer. Verder zeer schoon. Het zwembad is wat klein, maar prima. Avondeten voor onze begrippen misschien aan de sobere kant, maar de porties waren prima, we zijn er 3 weken geweest en iedere avond iets anders gegeten. Veel verse groenten en fruit. Keuze uit vlees en vis. De weg oversteken en je bent op het strand. Prima uitvalsbasis voor allerlei trips naar o.m. Sevilla, Jerez, Cadiz, paar mooie golfbanen in de buurt en verder weg. Om dingen te zien is een auto huren een must, doe dat wel voor je vertrek, want ter plaatse een auto huren is niet makkelijk. Het oude gedeelte van het hotel wordt momenteel gerestaureerd, wat prachtige grote kamers met luxe opleverd.

Gereisd met partner in mei 2009

• 7martine08-10-2007

Ben een paar dagen geleden terug van mijn vakantie in Chipiona en al bij al valt dit hotel goed mee. Het is simpel maar zeer mooi, het personeel was heel vriendelijk en het hotel is goed gelegen (vlak bij de zee). Al bij al viel het eten best mee...tja..het is spanje nietwaar dus verwacht geen biefstuk met frieten. Veel buitenlandse toeristen komen er niet in Chipiona dus...spaans spreken is de regel (al is het hakkelend). Het grote minpunt is voor mij de gehorigheid van de kamers...dat was verschrikkelijk. Al bij al een leuke en aangename vakantie.

Alleen gereisd in september 2007

• 6I. de Wild08-08-2007

Op zich een redelijk hotel maar de kamers waren zeer klein en gehorig. Het eten was slecht en de service van het bediening ronduit bedroevend terwijl we in het stadje zelf gezien hebben dat het zeker anders kan (goed eten en vriendelijke bediening).

Gereisd met partner in juli 2007

• 9fam. De Coster25-02-2007

wij gaan reeds 6 jaar naar dit hotel zeer charmant hotel nemen altijd het oude gedeelte kamers iets minder maar prachtig uitzicht .eten is een minpunt .indien u een vakantie prefereerd in andalusia pas je dan aan ,aan de bevolking dit is spanje. 2000 tot 2006

Gereisd in februari 2007

• 7mayo19-09-2006

Chipiona is een badplaats waar de spanjaarden overheersen. Het spaanse leven maak je hier dan ook echt mee. Na half september is er echter weinig te doen. De ligging van het hotel is erg mooi: uitzicht op de mooie kerk en dicht bij het strand. Het centrum is ook makkelijk te belopen. De kamers (in het nieuwe gedeelte) zijn prima en goed schoon. Twee puntjes van kritiek: de service aan de receptie is niet altijd even vriendelijk en het diner is ronduit slecht! Als ze hier wat aan zouden doen, is dit een heerlijk hotel voor een relaxte strandvakantie.

Gereisd met familie in september 2006

• 8marylene11-10-2005

mooi hotel, het oud gedeelte is iets minder van kamers.Het eten is ook goed,maar vind toch dat zelfbediening beter is ,men kan eindelijk maar kiezen tussen twee gerechten. het is typisch spaans en heel rustig .Personneel is vriendelijk en de baas ook. mooi uitzicht op het kerkje (echt mooi) voor oudere mensen is het een aanrader . goed voor 3*.

Gereisd in oktober 2005

• 3Rene dec.17-05-2005

eten ronduit slecht niet vriendelijk de baas is een dictator het personeel is bang van hem na 2 dagen geduld hebben wij een ander hotel aangevraagd,wat ik nog nooit voorheen gedaan had.

Gereisd in mei 2005

• 7Senna26-07-2004

Een hotel met "oude chique". Kamers in nieuwe deel prima, in oude deel van het hotel is het "kruip door, sluip door" Zwembad aanwezig, ligbedden, parasols, bar, tevens dakterras met ligstoelen. Geen hotel voor feestgangers, rustig publiek, weinig kinderen (juni) Eten is redelijk, iedere avond iets anders op menu,alles aan tafel gebracht,zeer vriendelijk personeel. 20m van het strand, 13 tredes en je staat op prachtig en rustig (behalve weekenden) strand. Hotel ligt 10 minuten van autoluwe voetgangerscentrum. Visliefhebbers: loop boulevard af, passeer de vuurtoren, ga bij het eerste visrestuarant aan linkerhand heerlijk vis eten. Huurauto is gewenst.

Gereisd in juli 2004

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand50 m
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden, Parasols aanwezig, Strandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Speeltuin

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceBeperkt aantal uren
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats