We hebben een aantal aanbieders voor Chipiona voor je op een rij gezet:

vakanties Chipiona

We hebben een aantal aanbieders voor Chipiona voor je op een rij gezet:

Reviews over Chipiona

Andalucia; woorden schieten te kort

Aurora
    8-11-2018

Dit is een review door de ogen van een Spaanse die al heel haar leven in Chipiona komt. Als je op zoek bent naar rust, een lange boulevard, natuur in Cota Doñana, prachtige brede stranden en lekker eten dan zit je hier goed (let op: aan te raden om vanaf half mei tot eind sept te reizen naar dit kleine dorp. In de herfst en winter ben je namelijk echt alleen omdat alles dan gesloten is!). Super uitvalsbasis voor de bekende plaatsen Sevilla (1uur15 min), Jerez (20 min), Cadiz (30 min), Malaga (2uur40 min) Tarifa (1 uur) en Granada (5 uur). Lekker eten kan bij restaurante Paco in de haven. Let wel.. nadat je hier hebt gegeten zal je nooit meer tevreden zijn in een ander visrestaurant ;). In de zomer tal van watersportmogelijkheden (Playa de Regla en Tres Piedras). Heerlijk met kinderen door de toegankelijke stranden (lees: 15 juli - 15 aug is topdrukte ivm Spaanse vakanties). Mocht je een auto willen huren; vooraf is altijd beter!

Gereisd Met partner in augustus 2018

Leuke badplaats met prachtig strand

Leo van Duijn
    31-7-2017

Chipiona is een echte Spaanse badplaats. Het heeft een prachtig strand met mooie wandelboulevard. De plaats heeft een lange winkelstraat vanaf de boulevard. Hier vind je veel terrasjes en leuke kleine winkels. Eens per week een uitgebreide markt. Het busstation ligt even buiten het centrum. Omliggende plaatsen zijn prima te bereiken met openbaar vervoer. SAN Lucar , Rota en Jerez liggen binnen een half uur. Voor Cadiz en Sevilla ben je langer onderweg. In de weekenden loopt de plaats vol met Sevillianen. Een gezellige drukte op de boulevard en in de winkelstraten.

Gereisd Met vrienden in Thu Jun 01 2017 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Avontuurlijk maar niet voor herhaling vatbaar.

Jacqueline
    6-7-2016

Levendig stadje, mooie stranden, mooie boulevard. Leuke winkeltjes, restaurantjes en cafeetjes. In het weekend druk met Spanjaarden vnl. uit Sevilla. Je kan overal heerlijk Tapas eten, in strandtentjes en op terrasjes.

Pas op waar je parkeert, voor je het weet is je auto weggesleept omdat het een parking is voor van die karretjes met paarden. Ook zijn er mannetjes die je een parking ticket proberen te verkopen terwijl je er gratis mag staan. Bijna niemand spreekt Engels ook de politie niet.

Gereisd Met partner in Fri Aug 01 2014 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Fantastische plaats.

R. de Valk
    16-7-2015

Chipiona is nog zoveel mogelijk Spaans gebleven, met een eigen identiteit, volksfeesten en -gebruiken. Hierdoor is de eigen bevol- king niet in het gedrang gekomen door het bezoek van buitenlandse toeristen.

Gereisd Met partner in Wed Jun 17 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Spaanse sfeer, weinig buitenllandse toeristen

Mat en Carla
    7-7-2015

Mooi oneindig lang zandstrand met kleine strandtentjes waar je voor weinig geld kunt eten en drinken. In het centrum vele kleine winkeltjes, restaurantjes en barretjes. Openbaar vervoer kost geen drol. Per bus kun je de meeste plaatsen in de omgeving aandoen.

Gereisd Anders in Tue Jun 30 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Chipiona scoort een 9,7 uit 10, op basis van 56 reviews