Appartement Sol Sancti Petristerstersterster

Tonen op kaart

22 reviews over Appartement Sol Sancti Petri

• 8Kees14-09-2014

Prima stek!

Prima appartementencomplex dat vlak aan zee ligt. Het complex is ruim opgezet met een mooi zwembad en leuk kinderbad. Wij hadden een familiekamer, dus zonder kitchenette maar wel een koelkast. De bedden vonden wij helaas niet zo comfortabel. We hebben één keer van het diner buffet gebruik gemaakt en dat was lekker. Een auto is wel handig om wat te kunnen doen. Parkeren is overigens gratis, tenzij je de auto in de ondergrondse parkeergarage van het complex zet. Dan is het 8 euro per dag. Rond het complex is echter voldoende gratis parkeerruimte. Op loopafstand zitten wel wat restaurants en winkels, maar dat is het. Het strand is hier breed en uitgestrekt en er staan wat leuke strandtenten met bedjes en versnaperingen. Je zit aan de Atlantische Oceaan dus volop golven. Kortom, wij hebben het hier prima naar ons zin gehad en dat is net zo goed te danken aan het vriendelijke personeel. Iedere dag schoonmaak en/of handdoeken. Voor een week was het voor ons een leuke bestemming.

Gereisd met jonge kinderen in september 2014

• 8Frans31-05-2013

prima plek maar wel met auto

Uitstekende voorziening, bijna geen Nederlandse gasten, veelal Spaans prima voor Zonaanbidders, dierct bij het strand maar ook een prima eigen zwembad. Wij hebben er niet gegeten, dus daarover geen oordeel. Appartement was erg compleet, incl. magnetron en broodrooster

Gereisd met partner in mei 2013

• 8Dion18-06-2010

Prachtig strand

Een heerlijke plek om tot rust te komen. Het appartement is goed, ontbijt is prima, het dinerbuffet is wel verzorgd maar niet zo bijzonder en niet erg gezellig, lawaaierig, maar gezien de prijs prima. Een auto is wel een must want in de omgeving is niets te beleven. Het strand is geweldig.

Gereisd met partner in juni 2010

• 9Yolanda16-06-2010

mooie omgeving jammer dat het een urbanisatie is

Fijne vakantie hier gehad personeel vriendelijk ,appartement schoon en netjes. Aleen is er geen handdoek sevice bij het zwembad zoals door de touroperator was aangegeven, mochten echter de badhandoeken van het appartement hiervoor gebruiken. Hadden LO , keurig buffet. Het is wel aan te radan om een auto te huren Chiclana (7km) en Conil (20 KM), zijn ook wel met de bus te bereiken.maar om wat van de omgeving te zien en wat onafhankelijker van het apparhtotel te zijn. Hebben heerlijk gegeten bij een Tapas bar in Chiclana echt een aanrader (De Taparia).

Gereisd met partner in juni 2010

• 8Hanno22-01-2010

Service top

Goede herinneringen aan dit complex. Personeel zeer vriendelijk, we hadden per ongeluk trouwring in afvoer wastafel laten vallen waarna personeel voor ons loodgieter liet komen ('s avonds om 10 uur) en afvoer heeft gesloopt. Ring weer gevonden en alles helemaal gratis!! Kamers zeer ruim, inrichting prima. Geen overdreven luxe. Rustige ligging maar wel in saaie hotelwijk. Geen spanje-gevoel, dit kan overal zijn. 5 minuten van mooi groot rustig strand. Eten echt prima, alleen goed timen wanneer je gaat want eetzaal was weleens vol. Al met al een aanrader voor herhaling vatbaar. Zeker afgezet tegen scherpe prijs.

ps; sluit me aan bij eerdere schrijvers, na aankomst Malaga is het nog ver rijden (2,5 uur zonder files), wij kwamen ook in donker aan en dan is het even flink zoeken.

Gereisd met partner in januari 2006

• 9Annemarie Fransen24-10-2009

Wat een topper

Heerlijk hotel, lekker dicht bij het strand. Het eten was geweldig. Ontbijt en dinerbuffet met zeer ruime keuze. Prachtige stranden. Je hebt wel een auto nodig als je hier verblijft. Vanaf Malaga was het wel een eind rijden (230) km naar bestemming. Was goed te doen, maar wij kwamen s avonds aan, dus in het donker dan is het even zoeken. Hotel zeker een aanrader.

Gereisd met partner in oktober 2009

• 7Dijs H.F.14-10-2008

Prima hotel, maar voor ons te toeristisch

Tegenvaller toen we telefoonkosten moesten betalen door fout van de receptie. Moesten onze dochter bellen, bleek voor iemand anders te zijn met een naam die er een beetje op leek. De ongeveer 10 Euro is niet zo belangrijk, maar de schrik die we hadden, werd niet meegenomen in de beoordeling om het geld van de rekening af te halen. We hebben een benauwd half uur gehad. Dat vinden we echt niet kunnen. Minstens excuses, maar die kwamen niet. En we hebben uiteindelijk de hele rekening maar betaald, maar het voelt niet goed.

Gereisd met partner in oktober 2008

• 7Suze Berkens03-07-2008

prima aparthotel

het aparthotel is erg goed. erg mooi zwembad met prima ruimte voor de ligstoelen. personeel erg vriendelijk zijn alleen erg traag met bedienen op het terras. dit komt omdat er te weinig personeel is. Ligging vonden wij niet bijzonder deed niet echt spaans aan in de omgeving alleen maar grote hotelketens. moet echt een auto hebben om het echte spanje te zien.Strand was prima te bereiken stukje van 200 meter door de duinen. Minpuntje wel dat je niet naar het toilet kunt op het strand. het terras heeft geen toilet dus moet je terug naar je hotel. wij waren er van 18 tot 28 juni. eerste 7 dagen prima daarna kregen de spanjaarden vakantie en toen was het topdrukte. Wij moesten wachten om in de eetzaal te kunnen. Ook erg veel kinderen. Het eten daartegen was uit de kunst, veel variatie voor ieder wat wils en genoeg.Maar ook dat was in de tweede week minder.

Gereisd met vrienden in juni 2007

• 9Doret07-05-2008

Als je kort bij het strand wil zitten is dit een ideaal park. Vele keren mooier dan in de buurt van Torremolinos. Ontbijt en diner waren erg uitgebreid en lekker. Alles zag er prima uit.

Gereisd met partner in mei 2008

• 0anja28-09-2007

Vervolg: Nederlanders zijn er niet veel, vnl Spanjaarden, enkele Belgen en wat meer Duitse gasten. Er zijn 3 computers aanwezig, internet kost 2 euro per 1/2 uur. Kleding kun je laten wassen, bv 1 korte broek € 3,95. Vanaf 11.00 uur mag je gebruik van het zwembad maken en deze wordt niet overmatig gebruikt, dus geen handdoekjes leggen. De auto is moeilijk kwijt te raken bij het hotel, het lukt wel wat straten verderop. Er is een parkeergarage, kosten 6 euro per nacht, dat kan erg oplopen! HP is prima, zowel het ontbijt als het diner is in buffetvorm, er is voldoende keuze. Tijdens ons verblijf waren er veel gezinnen met kleine kindjes (kan wat Spaans geschreeuw opleveren in het restaurant). Het strand ligt op 4 min. lopen en is echt prachtig. Kilometers kun je lopen langs de kust. De Urbanisatie waar Sol Sancti Petri ligt is afgelegen van winkels e.d. Er is weinig te doen, je hebt echt een auto nodig. Het duurt ca. 20 min. voordat je in het stadje bent. Veel golfbanen in de omgeving

Gereisd met partner in september 2007

3 tips over Appartement Sol Sancti Petri

• Frans, 31-05-2013

Huur een auto, bekijk de omgeving. Jerez erg mooi en zeker sherry gaan proeven. ook de andere plaatsen in de directe omgeving erg leuk. Cadiz is de moeite waard als je een wandeling maakt in het oude centrum

• Frans, 11-07-2013

zeker een auto huren, prima restaurants, wel even rondkijken wat je smaak is

• Kees, 14-09-2014

Dagje Cadiz is een aanrader. Verder hebben wij in een ochtend Vejer en Medina Sidonia bezocht, die allebei de moeite waard zijn. Wifi is vrij duur op het complex en niet in de kamers, maar alleen in de bar. Voor 10 euro haal je een prepaid data kaartje van Orange in de Orange shop in Chiclana. Werkt uitstekend. Wel je paspoort meenemen anders moet je nog een keer terug :-D

0 vragen over Appartement Sol Sancti Petri

• Afstand tot strand4 minuten lopen, 400 m, < 5 minuten met de auto
    • Kleur van het strandLicht
    • Strand toegangGescheiden door straat
    • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
    • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speeltuin

• Soort gerechtenDiabetische gerechten, Glutenvrij, Internationaal, Lactosevrij, Regionaal, Vegetarisch

• Gratis wifiGehele hotel

• Balkon / terrasAanwezig, Terras
    • TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
    • KeukenKitchenette
    • Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen, Kluis, Koelkast, Magnetron, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
    • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
    • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats