Hotel Riu Chiclana

• Vertrekt vanaf Amsterdam
Reisduur
Vertrekdatum
Reisgezelschap
  • Vergelijk reisaanbieders in één overzicht
  • 3,8 miljoen onafhankelijke reviews
  • Boek direct bij Zoover
  • Onze klantenservice staat voor je klaar
  • Zekerheid van ANVR en SGR

9.4Fenomenaal

• Animatie
  • Sauna

272 reviews over Hotel Riu Chiclana

• 2019
    9Van Laere26-07-2019

Goed hotel maar weinig te zien in buurt

Super hotel! Niks op aan te merken. Heel het resort is mooi onderhouden, bediening is vriendelijk. Ook zeer behulpzaam met voedselallergieën van dochter. Veel variatie in buffet wat we gewoon zijn bij RIU-keten. Ook vlakbij het mooie zandstrand gelegen, ideaal om met kleine kids te spelen. Mooie voorzieningen voor de kids (zwembad/speeltuigen/…). Enige minpunt is dat je van daaruit een ommetje moet maken om aan drank of versnaperingen te geraken. Hotel ligt wel in regio waar niet al te veel te beleven valt zonder te veel afstanden te moeten doen. Ideaal hotel als je echt op het resort wil blijven.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 10Arnold09-07-2019

Goed hotel

Echt een mooi hotel. Zijn normaal de duurdere hotels van Turkije gewend maar het is hier top. Alles erg schoon, aardig personeel, schone kamer , lekkere bedden en heerlijke zwembaden

Gereisd met jonge kinderen in juli 2019

• 2018
    10....14-11-2018

Wij zijn hier geweest met baby van 8 maanden en kind van 4 jaar. Dit hotel is gewoon af, alles was vernieuwd. Ook voor ons baby'tje was er babyvoeding en in de namiddag verse fruitpap. We hebben geen eten van thuis nodig gehad. Ook het water is voorzien voor flesvoeding te maken. Het personeel is ook echt top, zeker voor de kindjes. De zwembaden zijn ook geweldig en de zee is echt prachtig. Enige nadeel is wel dat je een trap naar beneden moet wat heel moeilijk is voor buggy's.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 9Fam. Van Diggelen16-08-2018

In 1 woord fantastisch! Wat hebben we hier genoten. Het park is gerenoveerd en is echt prachtig. Mooie schone kamers met ruime inloopdouche en prima bedden. Op het park zijn 4 verschillende restaurants en het eten was ook prima. Personeel erg vriendelijk en het annimatieteam super gemotiveerd om het iedereen naar de zin te maken. Het is erg gericht op kinderen dus als je hier in het hoofdseizoen zonder kinderen naar toe zou willen dan zou ik dat niet adviseren (tenzij je dat juist leuk vindt natuurlijk). Ook niet als je niet van drukte houdt. Voor ons was het geweldig. Het park ligt wat afgelegen dus je moet best uitwijken om iets leuks te ondernemen. De kinderen hebben zich super vermaakt! We komen hier zeker nog eens terug.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

• 8Greta14-04-2018

Fantastische vakantie gehad!!

Alles was goed!! Prima hotel!!!

Gereisd met partner in juni 2017

• Oude reviews

7martine11-09-2017

goed voor 1 keer

ik heb al verschillende riu hotels gehad maar deze is wel de minste verouderd hotel voor families met kinderen ideaal de kamers zyn goed het eten is elke dag hetzelfde na een paar dagen be je het beu 3 plaatsen om te eten maar overal hetzelfde buiten het hotel is er niets je moet de bus nemen om een winkel tegen te komen je kan wel mooie uitstappen maken Sevilla cadiz ronda en Jerez echt de moeite om te doen wel duur

Alleen gereisd in juni 2017

• 9Sandra15-07-2017

geweldig verblijf, neem wel waterfilter mee

Geweldig verblijf gehad met gezin. € 3200,- voor 2 weken, 2 volw., 1 kleuter, all inclusive. Begin juni (30-33 C). Ontbijt:westers (brood dus, met veel keuze aan voornamelijk koud beleg). Ik miste wel een warme maaltijd, zeker gezien het 's ochtends vaak fris was. Lunch & diner: uitstekend. Voldoende keuze voor iemand die vegetarisch en graag warm eet. Er was altijd wel 1 of 2 warme groenteschotel(s). 's Ochtends en 's avonds kon het fris zijn. (Bij aflandige wind.) Leuk: we zaten tussen Duitsers, Engelsen, Spanjaarden, en wat andere Nederlanders. Verder: schone zee & schoon strand. Wat me vooral opviel was de vriendelijkheid van het personeel. Ondanks dat ik geen woord Spaans sprak en zij vaak gebrekkig Engels.

Theewater was vreselijk vies want ik proefde de chloor er nog doorheen, dus geen thee meer gedronken helaas. In de koffie met melk moest ik suiker in doen om het wat genietbaar te maken. Dus vlg keer nemen we absoluut een waterfilter mee!

Gereisd met jonge kinderen in april 2017

• 7Mieke van Oosten10-05-2017

Goed hotel.

Het eten vinden wij erg goed. Heel smakelijk. Meestal ben ik het na 4 dagen al zat maar nu blijf ik het elke dag heel erg lekker vinden. Geen culinaire hoogstandjes maar gewoon lekker eten voor ieder wat wils. De shows in de avond zijn erg goed. Op de Miss verkiezing na hebben wij ons goed vermaakt. Hoog niveau. Wat minder is zijn de gedateerde kamers. Douchen in het ligbad met een plastic gordijn is niet meer van deze tijd. Ook is er maar 1 stopcontact in de kamer en 1 in de douche. Advies is stekkerdoos meenemen als je veel dingen wil opladen. In mei is het nog betrekkelijk rustig. Niet alles is open. Restaurant Andalusie heeft totaal geen meerwaarde. Wij eten altijd in het hoofd restautant. De rest is nog dicht. Evenals de poolbar. Ligbedden meer dag genoeg en reserveren wordt dan ook niet gedaan.

Gereisd met partner in mei 2017

• 10pc17-04-2017

enorm goed!!

dikke proficiat aan alle medewerkers van dit resort,als men het daar niet top vind dan is men waarschijnlijk nergens tevreden!!

Gereisd met oudere kinderen in april 2017

• 9Goyvaerts Leo19-08-2016

Prachtig groot hotel !

Een groot hotel , maar hebben wij geen last van gehad. Ruimte en plaats genoeg, ook voldoende ligbedden. Vele bars en restaurants met zeer lekker eten. Wij waren voor de 45 ste maal in een Riu hotel en het 28 ste verschillende was dit. Naar onze menig één van de beste in Europa.Met onze Diamond Card kregen wij een zeer kamer met zicht op de zee en zwembad. Zo wel onze zoon en zijn vrouw als ook onze klein kinderen van 17 en 14 jaar hebben goed geamuseerd. U moet wel goed de been zijn voor naar de zee te gaan, want daar zijn vele trappen te betreden. De zee ligt kort bij met mooie stranden , maar aan de voorkant van het hotel is NIKS te zien. Wij maakten lange strand wandelingen om naar de omliggende dorpen te gaan. Zeker aan te bevelen. Familie Goyvaerts uit Hallaar

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Hotel Riu Chiclana info