Appartement Novo Sancti Petri

7.5Goed

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Chiclana/Novo Sancti Petri

Op vakantie geweest naar Novo Sancti Petri?

7.5Goed

• 6.6Inrichting
  • 7.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Novo Sancti Petri voor je op een rij gezet:

Appartement info

• Kinderopvang
Meer appartement info
Tonen op kaart

6 reviews over Appartement Novo Sancti Petri

• 6scheurwater26-03-2013

moi aan de buitenkant maar vuil van binnen

met het park is niets mis mee,alleen het huis was vochtig,nat koud,etc,er was geen waterkoker,geen koffiezetapparaat,geen dekbedden,maar dekens,de kraan lekte,al deze dingen heb ik doorgegeven aan david,waar ik ook gereserveerd heb,maar heb tot op heden niets van hun vernomen!!de kamers weren niet tussendoor schoongemaakt

Gereisd met partner in februari 2013

• 5E. van Wageningen17-10-2012

Huis Brisamar

Ligging uitstekend, maar aan huisje mankeerde nogal wat. Slecht onderhoud en keuken niet schoon. Routebeschrijving zeer slecht indien geen navigatieapparatuur.

Gereisd met vrienden in oktober 2012

• 8greetje.eijke28-12-2010

Nog niet door het massa toerisme ontdekt.

Prachtige stranden, leuke restaurantjes en heel dicht bij veel bezienswaardigheden gelegen plaatsje. Wij waren echt aangenaam verrast door deze plek.App. Novo Sancti Petri is een prima app voor families. Je hebt er 1 of 2 slaapkamer een badkamer en een woonkamer met een keuken erin. Soms heb je buiten nog een zitje. Er is een restaurant bij de app. Tevens is er een klein zwembad. Je bent als je de straat oversteekt al op het prachtige zandstrand. Aan de overkant van de straat zijn ook nog restaurantjes en cafeetjes en op de hoek is een ijssalon met superlekker ijs. Geen goedkope bestemming maar een prima uitgangspunt voor leuke uitstapjes.

Gereisd met vrienden in juni 2010

• 8Ton25-07-2009

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Een prachtig resort in een mooie "urbanisatie". Een resort wat grotendeels gebruikt wordt door Spanjaarden en weinig overige touristen. Een verademing. Ze bestaan dus nog echt wel dit soort plekken in Europa. Een auto is een aanrader, zeker als je de omliggende mooie steden wilt gaan bezoeken. Heel veel gasten hadden all inclusief, dit hadden wij niet dus over het eten valt weinig te melden. Wel dat er zoveel goede strandtenten zijn waar je s'middags erg lekker kan eten. Reserveren is een must. Er rijdt ook een treintje van het complex naar het strand een goede service. Naast het resort ligt een supermarkt waar van alles is te halen, supersol, zeg maar een AH in nederland. Al met al een leuke plek om te vertoeven en wij hebben er genoten.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

• 9Theo Schotman23-10-2007

Perfecte locatie op 800 meter van het brede La Barrosa strand. Rustig, geen boulevard of andere uitgaangsgelegenheden in de buurt. Auto is wel een noodzaak. Supermarkt is inmiddels gereed en ligt op 200 meter van het complex. Wij waren hier half oktober 2007. Hebben 14 dagen prachtig weer gehad. Vriendelijke en behulpzame mensen. Als je van rust, Spanje en zee houdt, een prima locatie

Gereisd met partner in oktober 2007

• 9j van nijnatten05-08-2006

Super goed bevallen , maar je moet wel een huurauto hebben ,er is zoveel te zien in de omgeving, een must Maar verwacht geen benidrm of salou , hier is het echte spanje te zien Ga volgend jaar weer

Gereisd met partner in juni 2006

0 tips over Appartement Novo Sancti Petri

0 vragen over Appartement Novo Sancti Petri

Appartement info

• VerzorgingHalfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
      • KeukenKitchenette

• ReceptieAanwezig
      • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Terras, Tuin
      • Overige servicesAutoverhuur, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Ticket service, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

• WatersportDuiken, Snorkelen