Hotel Meliá Sancti Petri Royal

Hotel aan zee, ZorghotelWeer vandaag27°20°
8,6

We hebben een aantal aanbieders voor Meliá Sancti Petri Royal voor je op een rij gezet:

7 reviews over Hotel Meliá Sancti Petri Royal in het Nederlands

Supermooi hotel, 't lijkt wel een paleis!

Floor Kik-Heerebout
31-1-2009

Dit hotel was echt heel mooi. Ik vond het echt jammer dat we er in de winter waren en zodoende niet hebben kunnen genieten van de mooie binnentuin/patio/buiten zwembad etc Het ziet er zo gezellig uit. Het personeel is vriendelijk, maar dat vind ik eigenlijk wel normaal. Je verwacht toch niet anders in een hotel. De architectuur van het hotel is onovertroffen. Zo mooi en de stijl van het land met de Moorse invloeden is er ook in terug te zien. Het binnezwembad is klein, maar groot genoeg om lekker in te spelen met je kind of zelf in te luieren (bubbelbad!)

Gereisd Met jonge kinderen in januari 2009
2008

zeer de meoite waard

a. van lanschot
19-10-2008

Fantastisch hotel, uitstekende service, in eetzaal, bar en bij zwembad. Ga indien mogelijk zeer zeker nog eens terug.

Gereisd Met partner in Sun Oct 19 2008 11:56:15 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2006

Onze vorige beoordeling, na ons verblijf alhier van 8 tot

Renate en Gerard Gent
4-10-2006

Onze vorige beoordeling, na ons verblijf alhier van 8 tot 19/9/06, is in verkorte versie op uw site gepubliceerd, maar nu terug verwijderd. Waarom? Hierna kort bevestiging van onze beoordeling, met een kleine rechtzetting. Zeer mooi complex met prima installaties en dito service. Ontbijtbuffet zeer gevarieerd en uitgebreid. Avondbuffet met te weinig variatie en, zoals gemeld aan de direktie, 6 keer verdachte en slechte smaken en geuren geproefd en geroken. Ook de presentatie was dikwijls niet smakelijk.Waarom worden vis en schaaldieren niet op ijsschilfers gepresenteerd i.p.v. op een doek, waarop de eventueel hergebruikte goederen toch enkele uren blijven liggen? Voor het avondbuffet kom je niet terug. Over al het andere niets dan goed.

Gereisd Anders in Wed Oct 04 2006 16:37:16 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Soladore

In juni geweest, prima kamers ruime badkamer, prettig eten

kees van apeldoorn
25-9-2006

In juni geweest, prima kamers ruime badkamer, prettig personeel, eten was echt wel goed. dame achter de grilplaat zeer toegewijd.

Gereisd Met partner in Thu Jun 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

prachtig hotel, mooi ingeplant aan heerlijk strand, en te

gerard en renate gent
21-9-2006

prachtig hotel, mooi ingeplant aan heerlijk strand, vriendelijk en toegewijd personeel, zeer propere inrichtingen, mooi doch weinig gevarieerd ontbijtbuffet, avondbuffet met te weinig variatie en 6 maal verdacht eten geproefd of geroken. Enkel de keuken is het hotel niet waard! Gemeld aan de direktie met hopelijk gunstig gevolg. Het geheel verdient een betere keuken.

Gereisd Alleenreizend in Fri Sep 01 2006 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prachtig strandhotel aan de Cost del Luz

Roelof
22-6-2006

Prachtig strandhotel aan de Cost del Luz. Ruime, goed uitgeruste kamers. Mooi zwembad en prachtig strand. Mooie 18 holes golfbaan.

Eten en drinken in het hotel relatief duur.

Gereisd Anders in juni 2006

2005

Een erg mooi opgezet hotel met vele faciliteiten

Nijn
21-3-2005

Een erg mooi opgezet hotel met vele faciliteiten.

Gereisd Anders in maart 2005

• VerzorgingHalfpension, Volpension
  • Eten en drinkenLunch
  • Shuttle bus vanaf vliegveldGratis
  • RokenToegestaan

• Soort strandZand
  • Afstand tot strand1 minuut lopen, 100 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig

• Animatie programmaKids Club (6-9 jaar), Miniclub (2-5 jaar)
  • Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk, Peuterbad, Speelruimte

• KeukenKeuken

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room Service24 uurs service, Aanwezig
  • Op het terreinBBQ faciliteiten, Bagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen, Casino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Informatie voor trips, Kluis, Krant, Schoenpoetsservice, Stomerij, Strijkservice, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenAyurveda, Massages, Schoonheidsbehandelingen, Speciale massages

• WatersportDuiken, Kanoën, Kitesurfen, Surfen, Waterskiën, Zeilen
  • BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan informatieGras, Materiaalverhuur
  • Sport & SpelBiljart, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Meliá Sancti Petri Royal in Chiclana/Novo Sancti Petri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Meliá Sancti Petri Royal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.