Aparthotel Las Dunas

7,5

6 tips over Aparthotel Las Dunas

Swanfield, 19-6-2015

Huur auto

Stadjes in de buurt bezoeken

Ineke, 27-5-2014
Huur een auto en trek er op uit steden als Cadiz, Sevilla en Jerez zijn zeer de moeite waard. Ook de andere kant op, richting Tarifa is erg mooi. Een heel ander natuurschoon daar,vergeet het witte stadje Verjer niet aan te doen.En ga een keer eten bij de pizzeria Trattoria Italiana achter het complex. Deze wordt beheerd door een Italiaans echtpaar, vooral zij is een schat van een meid en ze koken héérlijk!
moon, 26-5-2014

hier kom je voor rust en strand, wandelen op strand is prachtig!

waterkoker mee en...vliegenmepper!!! zelf ontbijt maken, in kleine winkel op park prima verse broodjes te krijgen.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Dunas voor je op een rij gezet:

Bert, 28-7-2013

Winkelcentrum Bahia Sur.

Strandwandelingen.

Valencia.

Hans Korbee, 3-10-2012
Chiclana is een leuk klein dorpje, leuk voor een halve dag. Conil de la Frontera ong. 20 km verderop, daar is meer te beleven en gezelliger. De bus (nr. 8 of 11) rijdt 1 keer per uur. Cadiz is een mooie stad en is prima te doen met OV (bus 20, ong. 30 min.), overstappen in Chiclana. Autohuur bij Europcar, goed. Wij betaald voor 4 dagen € 180,= incl. afkoop eigen risico. Sevilla moet je gezien hebben, met de auto over tolweg zo'n 145 km. Neem navigatie app. mee, huur kost aldaar € 15,=.
KingM, 11-8-2012
Auto om omgeving: Gibraltar, Cadiz, Tarifa te bezoeken.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Dunas voor je op een rij gezet: