Aparthotel Las Dunas

Aparthotel
Aparthotel Las Dunas
7,5

36 reviews over Aparthotel Las Dunas in het Nederlands

We hebben hier tien dagen verbleven op basis van logies en ontbijt.

Logies is goed verzorgd: gebouw is niet nieuw maar erg goed onderhouden, o.a. Prima airco en goede wat harde bedden. Keuken inrichting erg basic.

Ontbijt is een net ontbijt met ruime variatie, niets mee mis.

Grootste aandachtspunt hier is het personeel, vrijwel niemand begrijpt enig Engels. Personeel in eetzaal lijkt ook geen enkele horeca opleiding te hebben en mensen aan de receptie zijn niet (klant)vriendelijk.

Uitzondering zijn de mensen in de zwembadbar en aan het strand. Zij zijn wel vriendelijk en doen hun best.

Oude reviews (archief)

Geweldig aparthotel, bij strand en zee

Swanfield
19-6-2015

Mooi appartement met 2 zwembaden. Niet super bijzonder maar zeker voldoende voor zwempret. Wij waren voor het seizoen en dan is het wel wat rustiger. Ga dus tijdens het seizoen voor wat meer actie in de buurt of buiten het seizoen als je van rust houdt.

De kamers waren super schoon en de keuken had alles wat je nodig hebt. De balkons waren ruim.

Het eten was geweldig Het ontbijt was top met alles er op en er aan. Voldoende keuze aan van alles. Kinderen waren dol op de pannenkoeken en pappa op de churro's. De negatieve reacties hier vind ik wat onterecht. Buiten het seizoen is er niet zo veel te beleven behalve de stad maar tijdens of net voor het seizoen is er voldoende te doen. Een huur auto is een must have maar dit zijn de kosten ook niet.

Voor ons niet meer

jansepans75
14-2-2015

Hoef er niet meer naar toe! Omgeving slecht, leegstand! Ook geen bedjes op het strand in juni. Appartement prima

We hebben een aantal aanbieders voor Las Dunas voor je op een rij gezet:

Het appart.is goed: schoon, goede bedden, keuken voor spaanse begrippen redelijk compleet. En het personeel is vriendelijk en hulpvaardig, is er iets niet aanwezig, in ons geval een koffieapparaat en broodrooster: vraag erom en binnen het uur wordt het gebracht. Schoonmaak en handdoeken prima! Maar wij zijn afgeknapt op de omgeving: niks te doen in de buurt. Afgelegen plek, met op een 1/2 km. afstand een winkelcentrum dat bestaat uit wat restaurants en touristenwinkeltjes. Éen supermarkt met zeer onvriendelijk en ongeintreseerd personeel en weinig assortiment.Verder is het moeilijk om met openbaar vervoer weg te gaan, je moet altijd eerst met de bus naar Chiclana en van daaruit kun je naar andere plaatsen,maar je bent dan tijden onderweg! Wij hadden een aantal dagen auto en zijn erop uit gegaan, ga je richting oosten zit je al gauw in een heel andere(mooiere) omgeving.Wij houden van een rustig appart. maar zoeken dan graag wat gezelligheid op en dat was dus niet in de buurt. Jammer!

Nooit meer

moon
26-5-2014

Vreselijk!zeker geen 4 xxxx eerder 2 xx kamers vies! overal dode muggen op plafond , muren, etc..badkamer zeer gedateerd en hele vieze toilet...met oude lagen erin........oude stoeltjes kaarsrechtop zitten op balkon, geen kussentjes, oude ligbedden bij zwembad, geen waterkoker, in pannetje koken duurt eeuwig! ontbijt heel slecht bijna geen keuze, oude meubels, zeer onvriendelijk personeel, en je moet een trap af met je koffers om bij receptie te komen?!, centrum met paar winkels kwartier lopen, centrum naas Las Dunas is alles stuk en gesloten, vreselijk aanzicht, er is echt helemaal niks in de buurt of je moet met de lijn bus naar een centrum gaan , maar het strand is prachtig!! 2 minuten lopen....Ik zal er nooit meer heen gaan.

Een grote tegenvaller

Maassen
21-9-2013

We hadden geboekt: appartement met zeezicht,middagzon,bovenste verdieping.

Wat kregen we: appartement op eerste verdieping,een boom voor het balkon,geen zon en zeker geen zeezicht.

Er werd gezegd dat we een voordeelkamer hadden geboekt,dit was zeker niet het geval.

Na lang overleg was hun oplossing,upgraden naar een zeezichtappartement,deze kostte 40 euro per nacht extra (meer opties waren er niet meer),na onderhandelen deze voor 30 euro per nacht gekregen.

Het appartement stonk bij binnenkomst (leek al lang niet gebruikt te zijn).

Sporen en uitwerpselen van knaagdieren in de keukenkast bij de afvalemmer,deur van de badkamer brokkelde door waterschade aan onderzijde af,een lekkende stortbak,slecht meubilair,tv met storing ,geen WIFI (was toegezegd dat het gehele complex dekking had) gelukkig wel een balkon in de middagzon .

Nu is dat niet hetgeen je verwacht van een 4 sterren complex,een 2 sterren zou beter op zijn plaats zijn.

Klacht is gedeponeerd bij reisorganisatie.

OK, maar meer ook niet

Bert
28-7-2013

Las Dunas heeft, behalve een mooie ligging vlakbij zee, niet écht iets waardoor het predikaat 4 sterren van toepassing is. Misschien de service aan de balie of de schoonmaak, maar dan houdt het ook wel op. De kamers zijn 4 sterren onwaardig. Oud, doorgezakt meubilair en behalve de slaapkamer ook wat aan de krappe kant. We hebben voor minder geld in dezelfde burt veel beter en luxer gehad.

Zodra Spaanse vakantie begint weinig tot geen plek meer bij zwembaden, wel bij zee als je er vroeg bij bent. Ook restaurant kun je dan beter om 08.30 uur ontbijt nuttigen, anders moet je soms wachten op plekje. Omgeving is verder prima, goede busverbindingen, mooi en schoon strand. Gedurende onze 3 weken wel behoorlijk veel wind, maar da's iets wat daar vaker voorkomt.

Kortom, een redelijke accomodatie, maar niets bijzonders wat maakt dat het eruit springt.

Aanrader aan de costa de la Luz

ingrid
27-5-2013

Groot complex, goed onderhouden, mooi aangelegd groen en naast het strand. Appartementen gedateerd maar worden goed bijgehouden en zijn schoon. Fijne badkamer met douche in bad en veel plankjes om spullen op te zetten. 2 royale prettige bedden in de slaapkamer en een grote kast. Bank en stoel in de huiskamer zitten niet lekker. 2 electrische kookplaten in keuken, keukeninventaris is aan de krappe kant. Klein vriesvakje in koelkast, combimagnetron. Airco in zowel de slaapkamer als woonkamer. Weinig kans dat je een appartement met zeezicht krijgt maar binnen 1 minuut sta je op het strand. BVN op de televisie en gratis wifi in de appartementen. Op de meeste balkons komt geen of een klein stukje zon. Appartementen op de begane grond blijven heerlijk koel. Huurauto vinden wij noodzakelijk als je wat van de omgeving wilt zien maar het gratis parkeren op straat valt niet mee , vaak is alles vol. Er is een mogelijkheid om betaald te parkeren bij het aparthotel. Kost 6 of 8 euro per dag.

Dit appartement ligt in een rustige omgeving met andere mooie hotels vlakbij een golfbaan. Er is veel groen en dat wordt goed onderhouden.

Mooi breed strand op 100 meter met 3 strandtenten. Ligbedden met parasol (€ 10,=). Het appartement is verzorgd en netjes ingericht, badkamer idem. Keukenapparatuur voldoet. Schoonmaak dagelijks, niets op aan te merken. Het personeel is vriendelijk, het in ons appartement ontbrekende koffiezetapparaat werd op verzoek gelijk gebracht. De prijs die wij betaalden was het dubbel en dwars waard, goedkoper zijn we de laatste jaren niet op vakantie geweest. Het restaurant heeft een dinerbuffet (€ 12,=), was redelijk, het is lekkerder eten bij de restaurants verderop, m.n. tapasrestaurant Almadabra. Lekkere gerechten voor weinig geld en prettige bediening. Klanten stonden zelfs in de rij. Veel gezinnen met kinderen, faciliteiten daarop ook gericht met animatie. Mooi zwembad met kinderbad. Op mijn verjaardag stond van het hotel een fles wijn op mijn kamer.

Grote appartementen, goede prijs.

KingM
11-8-2012

Medio mei dit complex bezocht. Prijs / kwaliteit was goed. Verwacht geen nieuwe appartementen maar wel goed onderhouden. Ruime kamers en een buffet wat goed was. Niet heel veel keuze qua eten maar voldoende. Gemiddeld van elke soort 2 stuks. Omgeving veel hotels, met een redelijk winkelcentrum met een aantal restaurants en een 30 (sport, souvenir, kleding) winkeltjes. Mooi groot strand met duinen.

We hebben een aantal aanbieders voor Las Dunas voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Las Dunas in Chiclana/Novo Sancti Petri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Las Dunas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Las Dunas scoort een 7.54 uit 10 op basis van 37 reviews.