Hotel Iberostar Royal Andalus

Hotel aan zee, KinderhotelWeer vandaag20°8°
Hotel Iberostar Royal Andalus
9,6

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Royal Andalus voor je op een rij gezet:

61 reviews over Hotel Iberostar Royal Andalus in het Nederlands

Prima hotel!

Sietske,
28-4-2018

Wij verbleven in een familiekamer, deze is erg ruim en had mooi uitzicht op het strand en splashpark. De kamers zijn wel wat gedateerd. Tijdens ons verblijf waren er voornamelijk ouderen aanwezig en je ziet ook veel golfers. Desondanks prima uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken. We hadden All Inclusive (eten is prima) en dit is ook wel aan te raden want in de directe omgeving is er vrijwel geen aanbod van restaurants. Het is een kuststrook met alleen hotels.

Superervaring!

Diego
19-8-2016

Novo Sancti Petri in het Zuiden van Spanje is een kunstmatig opgetrokken dorp. Verwacht er geen ziel zoals je in sommige steden wel hebt. Er is een toeristisch centrum en enkele kilometers verderop een authentiek vissersdorpje. Hotel Iberostar Royal Andalus**** speelt hier perfect op in. Je hoeft het hotel niet te verlaten om een ideale vakantie te beleven. Het Iberostar concept komt er heel sterk naar voor en het personeel is uitermate vriendelijk. De cava bij het ontbijt maakt de ervaring compleet. Vlakbij het hotel ligt een schitterende Iberostar golfclub voor dewelke je in het hotel gratis initiaties kan boeken. Het personeel geeft je graag alle informatie over uitstappen in de buurt. Ikzelf had er een huurwagen waarmee ik volledig Andalusië ben doorkruist. De toeristische zaken kende ik uit de reisgids, voor meer lokale tips kon ik steeds terecht bij de receptie van het hotel. TOPservice! Dit was mijn eerste keer in een Iberostarhotel maar zeker niet de laatste keer.

Mooie vakantie met zicht op zee

Stan en Sofie
18-8-2016

Het hotel is prachtig gelegen aan zee met een fijn zandstrand en het pluspunt is er dat hier nog duinen zijn. De service in het hotel is zeer goed: handdoeken aan het zwembad, vriendelijk personeel, enthousiaste animatoren die respecteren wie er graag wel of niet deelneemt aan activiteiten. We genoten van de Spaanse gastvrijheid. Ze serveren er lekkere buffetten met voldoende afwisseling in vlees en viskeuze. Er zijn koks die à la minute pasta voor je maken en vlees / vis bakken. De dranken zijn ook van goede kwaliteit. Het restaurant is zeer ruim om alle hotelgasten te ontvangen. De akoestiek is er echter niet zo goed, daarom verkozen wij om buiten op het terras te eten. In de brochure stond dat het hotel in 2016 volledig gerenoveerd was. Wij hadden echter een verouderde kamer met loszittende wc-bril en een douchekop die niet altijd rechtop bleef staan enz., dat was wel erg jammer. De bedden waren wel goed. Verder werd de kamer goed onderhouden, al is het ene kamermeisje wat beter dan het andere. In de buurt, op 5 minuten wandelen, zijn er wat winkeltjes en restaurants. Er is ook een bushalte voor het hotel om bv naar Chiclana te gaan. De medehotelgasten waren voornamelijk Spanjaarden en Duitsers, en ook wat Belgen. ’s Avonds was er avondanimatie (aan de kant van het hotel waar het restaurant is). Wij waren wel blij dat we een kamer hadden aan de kalme kant van het hotel zodat we ook konden kiezen voor een rustige avond op ons terras. We hebben hier een fijne vakantie gehad.

Zeer goed viersterrenhotel

Freddy DM
2-6-2016

Deels mooi gerenoveerd hotel. (renovatie is nog bezig)

Lekker eten, maar iets te weinig variatie.

Enkel tweetalig, Spaans en Duits.

Heerlijke week gehad

Manja
29-10-2015

We komen hier vaker en het is altijd geweldig!

Prijs/kwaliteit is goed in vehoudinf

Goed hotel

Anne-Marie Laurijssens
14-9-2015

Goed hotel. Vriendelijk personeel aan de receptie en in het restaurant zeer vriendelijk.

Gevarieerd buffet, elke dag wat anders en veel lekkere kleine hapjes.

Kamers zijn netjes maar eenvoudig, al iets ouder. Ook de badkamer is al wat verouderd maar verder netjes genoeg. De kamer en badkamer zou zeker een opknapbeurt mogen krijgen.

Fijne zwembaden, ook voor kinderen met draak in het water. Vlak aan het strand.

Er is wel geen boulevard of gezellig centrum in de buurt.

Het hotel is goed te gebruiken als uitvalsbasis om Sevilla en Cadiz te bezoeken.

Goed maar niet super goed

Dirk Herman
24-7-2015

Goed maar niet super goed

Dirk
23-7-2015

We hadden meer verwacht van Iberostar. All incl valt tegen: per strandstoel en strandparasol € 3,5 per dag te betalen, strandbar betalend, sommige cocktails extra te betalen (Mojito + € 3,25), enige à la carte restaurant enkel 's middags open en te betalen. Ligbedden voldoende, matrasjes enkel aan rustig zwembad. Eten goed maar relatief weinig variatie en relatief beperkt buffet. Hotel heeft renovatie nodig: liften, elektriciteit, airco, wifi vallen soms uit. Badkamer verouderd, zwakke airco op kamer, geen airco in gangen (serre effect). Wifi 1u (onafgebroken) gratis per dag in inkomhal, € 25 voor 15 dagen (ook op kamer). Avondanimatie (van 22u tot 23u) is enkel Spaanstalig en eerder kinderanimatie met absoluut te weinig zitplaatsen. Na 23u niets meer te beleven. Na 24u geen drank of eten meer te krijgen. Personeel spreekt geen woord Engels. Lange wachttijden aan bar. Personeel bedient tafel per tafel en ze hebben absoluut geen haast. Transfer naar hotel duurt 1u45' (geen airco).

super maar met minpuntjes

scheidsniels
30-12-2013

super hotel alleen jammer dat de kamers klein zijn en op de familiekamereen slaapbank is. de animatie is alleen Duits. Het eten varieert en er is ook altijd een speciaal tafel, waar ze bijvoorbeeld verse Kreeft maken.

waar voor je geld

Michel Sas
20-9-2013

ik kan over dit hotel niets slecht zeggen, prachtige ligging, lekker eten en friendelijk personeel, spa in het hotel en mooi zwembad, kortom supervakantie.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Iberostar Royal Andalus in Chiclana/Novo Sancti Petri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Iberostar Royal Andalus zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.