Hotel Iberostar Royal Andalus

• All inclusive
  • Animatie
  • Sauna
Meer hotelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Iberostar Royal Andalus voor je op een rij gezet:

301 reviews over Hotel Iberostar Royal Andalus

• 10Meylaerts28-03-2019

Uitstekend

Prachtig! Mooi hotel en een uitstekende ligging en een zeer hoogstaande kwaliteitsvolle service.

• 2018
    8Sietske28-04-2018

Prima hotel!

Wij verbleven in een familiekamer, deze is erg ruim en had mooi uitzicht op het strand en splashpark. De kamers zijn wel wat gedateerd. Tijdens ons verblijf waren er voornamelijk ouderen aanwezig en je ziet ook veel golfers. Desondanks prima uitvalsbasis om de omgeving te ontdekken. We hadden All Inclusive (eten is prima) en dit is ook wel aan te raden want in de directe omgeving is er vrijwel geen aanbod van restaurants. Het is een kuststrook met alleen hotels.

Met jonge kinderen

• Oude reviews

8Diego19-08-2016

Superervaring!

Novo Sancti Petri in het Zuiden van Spanje is een kunstmatig opgetrokken dorp. Verwacht er geen ziel zoals je in sommige steden wel hebt. Er is een toeristisch centrum en enkele kilometers verderop een authentiek vissersdorpje. Hotel Iberostar Royal Andalus speelt hier perfect op in. Je hoeft het hotel niet te verlaten om een ideale vakantie te beleven. Het Iberostar concept komt er heel sterk naar voor en het personeel is uitermate vriendelijk. De cava bij het ontbijt maakt de ervaring compleet. Vlakbij het hotel ligt een schitterende Iberostar golfclub voor dewelke je in het hotel gratis initiaties kan boeken. Het personeel geeft je graag alle informatie over uitstappen in de buurt. Ikzelf had er een huurwagen waarmee ik volledig Andalusië ben doorkruist. De toeristische zaken kende ik uit de reisgids, voor meer lokale tips kon ik steeds terecht bij de receptie van het hotel. TOPservice! Dit was mijn eerste keer in een Iberostarhotel maar zeker niet de laatste keer.

Alleenreizend

• 9Stan en Sofie18-08-2016

Mooie vakantie met zicht op zee

Het hotel is prachtig gelegen aan zee met een fijn zandstrand en het pluspunt is er dat hier nog duinen zijn. De service in het hotel is zeer goed: handdoeken aan het zwembad, vriendelijk personeel, enthousiaste animatoren die respecteren wie er graag wel of niet deelneemt aan activiteiten. We genoten van de Spaanse gastvrijheid. Ze serveren er lekkere buffetten met voldoende afwisseling in vlees en viskeuze. Er zijn koks die à la minute pasta voor je maken en vlees / vis bakken. De dranken zijn ook van goede kwaliteit. Het restaurant is zeer ruim om alle hotelgasten te ontvangen. De akoestiek is er echter niet zo goed, daarom verkozen wij om buiten op het terras te eten. In de brochure stond dat het hotel in 2016 volledig gerenoveerd was. Wij hadden echter een verouderde kamer met loszittende wc-bril en een douchekop die niet altijd rechtop bleef staan enz., dat was wel erg jammer. De bedden waren wel goed. Verder werd de kamer goed onderhouden, al is het ene kamermeisje wat beter dan het andere. In de buurt, op 5 minuten wandelen, zijn er wat winkeltjes en restaurants. Er is ook een bushalte voor het hotel om bv naar Chiclana te gaan. De medehotelgasten waren voornamelijk Spanjaarden en Duitsers, en ook wat Belgen. ’s Avonds was er avondanimatie (aan de kant van het hotel waar het restaurant is). Wij waren wel blij dat we een kamer hadden aan de kalme kant van het hotel zodat we ook konden kiezen voor een rustige avond op ons terras. We hebben hier een fijne vakantie gehad.

• 9Freddy DM02-06-2016

Zeer goed viersterrenhotel

Deels mooi gerenoveerd hotel. (renovatie is nog bezig) Lekker eten, maar iets te weinig variatie. Enkel tweetalig, Spaans en Duits.

• 9Manja29-10-2015

Heerlijke week gehad

We komen hier vaker en het is altijd geweldig! Prijs/kwaliteit is goed in vehoudinf

Met jonge kinderen

• 8Anne-Marie Laurijssens14-09-2015

Goed hotel

Goed hotel. Vriendelijk personeel aan de receptie en in het restaurant zeer vriendelijk. Gevarieerd buffet, elke dag wat anders en veel lekkere kleine hapjes. Kamers zijn netjes maar eenvoudig, al iets ouder. Ook de badkamer is al wat verouderd maar verder netjes genoeg. De kamer en badkamer zou zeker een opknapbeurt mogen krijgen. Fijne zwembaden, ook voor kinderen met draak in het water. Vlak aan het strand. Er is wel geen boulevard of gezellig centrum in de buurt. Het hotel is goed te gebruiken als uitvalsbasis om Sevilla en Cadiz te bezoeken.

Met oudere kinderen

• 7Dirk Herman24-07-2015

Goed maar niet super goed

Met vrienden

• 7Dirk23-07-2015

Goed maar niet super goed

We hadden meer verwacht van Iberostar. All incl valt tegen: per strandstoel en strandparasol € 3,5 per dag te betalen, strandbar betalend, sommige cocktails extra te betalen (Mojito + € 3,25), enige à la carte restaurant enkel 's middags open en te betalen. Ligbedden voldoende, matrasjes enkel aan rustig zwembad. Eten goed maar relatief weinig variatie en relatief beperkt buffet. Hotel heeft renovatie nodig: liften, elektriciteit, airco, wifi vallen soms uit. Badkamer verouderd, zwakke airco op kamer, geen airco in gangen (serre effect). Wifi 1u (onafgebroken) gratis per dag in inkomhal, € 25 voor 15 dagen (ook op kamer). Avondanimatie (van 22u tot 23u) is enkel Spaanstalig en eerder kinderanimatie met absoluut te weinig zitplaatsen. Na 23u niets meer te beleven. Na 24u geen drank of eten meer te krijgen. Personeel spreekt geen woord Engels. Lange wachttijden aan bar. Personeel bedient tafel per tafel en ze hebben absoluut geen haast. Transfer naar hotel duurt 1u45' (geen airco).

Met vrienden

• 7scheidsniels30-12-2013

super maar met minpuntjes

super hotel alleen jammer dat de kamers klein zijn en op de familiekamereen slaapbank is. de animatie is alleen Duits. Het eten varieert en er is ook altijd een speciaal tafel, waar ze bijvoorbeeld verse Kreeft maken.

Met oudere kinderen

3 tips over Hotel Iberostar Royal Andalus

• mieke riga, 20-06-2012

Een uitstekende plek voor een strandvakantie.Sancti Petri heeft prachtige golfbanen, maar geen typische Spaanse uitstraling! Ideaal om zelf met huurauto of bus omgeving te ontdekken. Cadiz, Tarifa ( naar Tanger) Jerez zijn leuke trips.

• annemie, 07-11-2012

All In formule aan te raden en loont zeker, zelfs voor wie weinig verbruikt!

• Chris, 05-05-2012

Fietsen te huur en goede fietspaden. Met de huurauto naar Sevilla is sneller en goedkoper dan het openbaar vervoer.

3 vragen over Hotel Iberostar Royal Andalus

• Lieve, 06-09-2014

Buiten eten

Weet er iemand als je daar buiten kunt eten? Ik vind dat heel belangrijk!

• chris, 17-09-2013

wie weet

Kan er iemand zeggen of er buiten kan gegeten worden(s'morgens)

• Fred, 27-08-2012

NL

Ik wil mijn gezin graag ipv naar Turkije naar de prachtige kust van Playa de la Luz zien te krijgen. De vraag is alleen: zijn daar wel genoeg Nederlanders voor mijn zoons om contact mee te maken. Bij voorbaat dank voor de reactie en/of tips Fred

Oppie, 09-10-2012

Ik was er in october 2011 en 2012 maar weet niet hoe het in het hoogseizoen is, maar in october is het een bejaardehuis.

• VerzorgingAll inclusive, Halfpension, Logies, Logies-ontbijt, Volpension

• Afstand tot strand3 minuten lopen, 300 m, < 5 minuten met de auto
  • Directe toegang vanuit accommodatieAanwezig
  • Strand faciliteitenBetaalde parasols, Betaalde strandbedden

• KinderopvangOp aanvraag

• Soort gerechtenGerechten voor gasten met allergieën, Internationaal, Regionaal, Spaans, Vis / Seafood

• Gratis wifiGehele hotel

• WinkelsKapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentAnimatieprogramma voor volwassenen
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Wasserette

• SaunaAanwezig, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkerenBetaald