Aparthotel Hipotel Barrosa Parksterstersterster

Meer aparthotel info

59 reviews over Aparthotel Hipotel Barrosa Park

• 9Tita04-07-2019

Wij vinden het fantastisch

Een zeer goed hotel waar wij verschillende jaren (16) naartoe zijn geweest. De kamers zijn dit jaar volledig vernieuwd en zijn zeer mooi. Het hotel is zeker een aanrader voor mindervaliden want alles is voor hun aangepast.

Gereisd met partner in juni 2019

• 9Frans Doorn06-04-2019

voor herhaling vatbaar

rustig plaatsje, zeer viendelijk en behulpzaam personeel. Eten is top. Het geld zeker waard!

Gereisd met partner in september 2018

• 2017
    10Jan Koelemeijer24-01-2017

Geweldig hotel, zeker een aanrader.

Al het personeel is ontzettend vriendelijk. Het entree van het hotel is zeer ruim. We hadden een mooie kamer met prachtig uitzicht op de atlantische oceaan. Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid en is open tot 10:30. Er is zowel een binnen- als een buitenbad. Le loopt zo vanuit het hotel een prachtig zandstrand op. Het geheel ziet er goed onderhouden en netjes uit.

Het is ook een mooie uitvalsbasis als je de omgeving wilt ontdekken. Ik raad wel aan om dit met een huurauto te doen. Afstanden tot Cádiz: 30 km, Sevilla: 130 km, Gibraltar: 115 km. Ook zijn er veel witte dorpjes in de buurt die het bezoeken waard zijn. Ook hier heeft het receptiepersoneel leuke tips gegeven.

Gereisd met partner in januari 2017

• Oude reviews

10Amber08-07-2016

zeker een aanrader!!

Fantastisch hotel! Eten is zeer lekker en ook veel variatie. Ontbijt duurt tot 11u wat goed is voor degenen die kiezen voor halfpension. Kamers zeer mooi. Het enige minpunt in de kamer is dat er in onze kamer mieren waren(maar op zich viel dat mee,er waren er niet zoveel). Heel leuke zwembadzone en veel animatie(ook voor kinderen!). Hotel is ook zeer mooi op zich!! Nog een pluspunt is dat het hotel zich zo dicht aan het strand bevindt. Via een wegje ben je er op ongeveer 40 seconden! Zeker en vast een aanrader, wije komen misschien nog eens terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

• 7Marianne08-05-2016

Geweldig

We hebben een hele mooie week gehad in Barrosa Park, goed verzorgd hotel. Wij hadden een appartement, erg ruim. Bedden waren wat aan de harde kant, en er is niet heel veel te doen in de omgeving. Maar als je n auto huurt, kun je alle kanten op. Huur deze niet bij goldcar, maar bij lokale verhuurder in t winkelcentrum, prima service. Ontbijt en avondeten erg goed.

Gereisd met oudere kinderen in april 2016

• 9Viviane30-08-2015

Fantastisch!

Mooi hotel. Uitgebreid buffet. Zeer vriendelijk personeel. Heel proper. Leuke animatie maar de activiteiten liggen verspreid over het hotel waardoor het over het algemeen vrij rustig is. Aan het zwembad enkel muziek tijdens de aquagym. Wat voor sommige mensen misschien weer net een pluspunt is. Top hotel, leuke vakantie gehad. Gaan zeker nog terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

• 9Johny & Rita01-07-2015

Mooi hotel maar wat afgelegen.

Misschien wat verouderd maar goed onderhouden hotel. Zeer vriendelijk personeel, heel lekker en uitgebreid ochtend- en avondbuffet, ruime kamers met een krachtige douche en een heel mooi en groot zwembad. Heel mooie en ruime inkomhal. Wie de streek wil verkennen huurt best een wagen want met het openbaar vervoer kom je niet ver. Vlak voor het hotel is er wel een bushalte waar om het halfuur een bus richting Chiclana stopt, maar van daaruit zijn de verbindingen onregelmatig, ingewikkeld en onbetrouwbaar. Alleen Cádiz is makkelijk bereikbaar met de bus; 2 maal een half uurtje. Bovendien wordt het hotel vooral bezocht door Duitsers en Spanjaarden waardoor er geen excursies zijn met Nederlandstalige begeleiding.

Gereisd met partner in juni 2015

• 6rudi gyselinck22-05-2015

één keer was voldoende

Het Barrosa Park hotel is een zeer goed gelegen, mooi onderhouden verouderd hotel. Wij hadden een kamer gevraagd op de hoogste verdieping en kregen er één op het gelijkvloers, onze ‘bovenburen’ hadden weinig respect voor de andere vakantiegangers wat resulteerde in regelmatig gestoorde nachtrust, mede door de achterhaalde geluidsisolatie. Ontvangst personeel was zakelijk behulpzaam en vriendelijk, de kuisploeg en het restaurantbedienden deden perfect hun werk. Echter de kwaliteit van de (avond)maaltijden was ondermaats. Hier wordt duidelijk gekozen voor besparingen. Broodjes en ander ontbijtgebak van smaakloze industriële origine. ’s Avonds was de ‘instantcooking’ redelijk van kwaliteit zolang men bij vis bleef, wat het vlees betreft had ik sterk de indruk dat men gebruik maakte van ontdooide diepvriesproducten. Het warm buffet was soms lauw en er werden geregeld samengestelde groenteschotels gemaakt van overschotten daags voordien.

Gereisd met partner in mei 2015

• 7M. Jacobs11-05-2015

heel mooi hotel dat dringend aan renovatie toe is

Plus: - mooi hotel met een schitterende ligging - prachtige, ruime inkomhall - voldoende ruime kamer en ruim terras met frontaal zeezicht - het ontbijtbuffet is zeer goed met uitgebreide keuze - overal goede kwaliteit wifi in het hotel - goede bediening en vriendelijk personeel - bar aan het strand Min: - betalen in restaurant en bar op credit kan enkel door afgifte van visakaartnummer aan de receptie. Dit is absoluut niet veilig ! Je kan wel steeds cash betalen. - geen kluisje op de kamer, wel aan de receptie maar vind ik zelf niet gebruiksvriendelijk - bar aan het zwembad nodigt niet uit om er iets te gebruiken, de houten banken zitten niet comfortabel - het dinerbuffet viel tegen, onvoldoende schotels vis en vlees aan buffet; wel uitgebreide keuze vis en vlees via showcoocking, maar lange wachtrij en slecht gebakken vis/vlees - badkamer is erg gedateerd, sanitair + verlichting badkamer zijn ondermaats - hygiëne kan beter, muren op de kamer waren vuil - geen bvn op teevee

Gereisd met partner in april 2015

• 9Severine courbet16-09-2013

Rustig hotel,heerlijke buffetten

Goede ligging om een auto huren en Andalusie te ontdekken.ligt vlakbij een mooi, breed fijnzandstrand.Kamers basic ingericht,wel ruim en de kitchenette is handig bij half pension of als men kinderen heeft.Wij hebben er heerlijk gegeten.Er zijn niet veel winkeltjes in de buurt (wel een supermarkt)en dijk om te flaneren.maar dat was voor ons geen minpunt omdat wij niet van massatourisme houden.

Gereisd met partner in september 2013

2 tips over Aparthotel Hipotel Barrosa Park

• spruy pierre, 30-09-2012

kies voor een apartement, ruimte zat en aangenaam ingericht

• M. Jacobs, 11-05-2015

Ideaal voor lange strandwandelingen, wel wat weinig te beleven in de directe omgeving, ook geen bvn op tv, best wat lectuur meenemen.

4 vragen over Aparthotel Hipotel Barrosa Park

• Sonja Van de Sype, 22-03-2013

Wandelpromenade

Ja ik zou ook graag weten of er kort bij het hotel een wandelpromenade is en hoelang je er kan wandelen langs die eventuele promenade ?

M. Jacobs, 11-05-2015

geen wandelpromenade

• Fred, 27-08-2012

Nederlanders

Ik wil mijn gezin graag ipv naar Turkije naar de prachtige kust van Playa de la Luz zien te krijgen. De vraag is alleen: zijn daar wel genoeg Nederlanders voor mijn zoons om contact mee te maken. Bij voorbaat dank voor de reactie en/of tips Fred

Severine courbet, 16-09-2013

In hoog seizoen zijn het meer de Spanjaarden zelf die in eigen land in deze regio op vakantie gaan.die eten ook erg laat zodat je om 19h alleen in het restaurant zit en dat is niet gezellig.buiten seizoen wel Belgen en Nederlanders,maar dan wel een ouder publiek.

• lydiavanhoucke, 08-10-2011

wie weet

of je daar na het avondeten een wandeling maken, is er een promenade of zo? geef niet dat het niet zo druk is, maar loop daar ook niet graag alleen rond! dank voor het antwoord!

kan men daar s' avonds wandelen? moet niet te druk zijn, maar loop er niet graag alleen rond! dank voor het antwoord

M. Jacobs, 11-05-2015

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras, Tuin
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Geldautomaat, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Ticket service, Wasserette

• SaunaAanwezig, Finse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats