Hotel Hipotel Barrosa Palace *****

Hotel Hipotel Barrosa Palace *****

Hotel Hipotel Barrosa Palace
9,5

We hebben een aantal aanbieders voor Hipotel Barrosa Palace voor je op een rij gezet:

13 reviews over Hotel Hipotel Barrosa Palace in het Nederlands

Barrosa Palace bevestigt de reputatie van Hipotels met nog een sterretje meer. Prachtig gelegen in het groen aan het prachtige 8 km lange zandstrand van Barrosa Playa. Verzorgde interieurs (zoals in elk hotel van de keten), mooie ruime suitekamers, mooi aangelegde tuin met landschapszwembad (water in november helaas beetje koud) en gezellige beachbar (diverse snacks voor een redelijke prijs). Ruim en verzorgde uffetformule voor ontbijt en diner .

Geweldig luxe tophotel

Martin, 9-9-2017

Dit hotel is zijn geld meer dan waard. Ruime kamer met dito balkon en badkamer (aparte douche en bad) en goede en stille airco. Buffetrestaurant werkelijk top met ruime keuze en goed bereid eten. Personeel is behulpzaam en vriendelijk. Barrosa-playa is lang en breed al komt de vloed wel ver het strand op. Weer was begin september fantastisch, zeer warm, maar met de vaak forse wind goed uit te houden. Hotelgasten voor 90 % Duits dus dan weet je dat je kwaliteit krijgt. Voor herhaling vatbaar.

Fantastische keuken en ligging.

Theo, 12-8-2012

Mooi luxe hotel, op een hotelcomplex met 3 andere Hipotels. Het ligt op steenworp afstand van het zeer schone brede zandstrand, Barrosabeach. Het personeel is vriendelijk behulpzaam en klantvriendelijk. Op 200 meter bevindt zich een shoppingcenter, en iets verder golfbanen. Net buiten de poort is een bushalte. Verder is er niet veel te doen in de buurt. Dus ideaal voor rustzoekers!

Het eten is in een woord....PERFECT! Nog nooit zo'n uitgebreid buffet mee gemaakt, en dat geld voor het ontbijt en het dinner.

De kamers zijn lekker ruim met kluisje à 17.50 p.wk. Goede airco, bedden en veel kastruimte met genoeg hangers. De badkamer is lekker ruim net zoals het balkon. Alleen had de kamer wel iets schoner gemaakt mogen worden....ondanks ons dagelijkse fooi.

Op het strand is een restaurantje ( van Hipotel) met toiletten en er zijn ligbedden te huur.

Al met al een geweldige relax-vakantie met elke dag een zere buik.....van al het lekkere eten, wel te verstaan! TOP!

Fantastisch hotel

Vreman, 26-5-2012

Na 5 jaar weer naar Barossa Palace.Weer geweldig alles klopt van ontbijtbuffet tot schone hotelkamer en zwembad.Ontzettend vriendelijke medewerk(st)ers om het erg naar je zin te maken.Het was weer heel erg genieten.Beslist weer tot de volgende keer.

Top service

Leon, 8-6-2010

Top hotel waarbij zeker de houding van het personeel te prijzen is. Altijd even vriendelijk en behulpzaam, echt uitzonderlijk goed. Tijdens ons verblijf hadden we de indruk dat er vooral wat oudere gasten zijn, vaak duits, en vrij weinig kinderen. Voor kinderen zijn er ook absoluut geen georganiseerde activiteiten, opvang, of wat dan ook. Het ontbijt is prima, ze maken zelfs een verse omelet voor je. Er zijn een aantal restaurants in de buurt waar je prima terecht kan. Het strand is ook perfect zandstrand (zonder grind, keien, etc.). Aanrader.

Geweldig!

Lily, 19-9-2009

Heel goed hotel met geweldige service. Check-in met champagne. Ruime kamers, badjassen + slippers aanwezig. Ontbijt en dinerbuffet is erg goed verzorgd.In het a la carte restaurant kan je bv. paella eten voor € 12 pp. De prijzen in dit hotel zijn nog betaalbaar. Het hotel ligt aan een prachtig breed zandstrand en heeft alles voor een luxe relax vakantie.

Echt fantastisch!

Karel & Willy de Zoete, 24-7-2008

Verwelkomt met champagne! Hotel personeel behulpzaam & vriendelijk. Onze kamer #211 was mooi (zij zeezicht). Groot balkon met 2 stoelen & tafel. Hotel ligt direct aan brede witzandig strand. Winkelcentrum is 10 min. lopen van hotel met veel winkels & supermarkt, auto-verhuur (Europcar & Niza) & pin automaat. Schoonmaak personeel komt 2x/dag. Ontbijtbuffet perfect. Heel veel keus, zelfs champagne! “Show cooking”” tijdens ontbijt & diner. Voor ontbijt geen vaste zitplaatsen. Voor diner een vaste tafel (binnen of buiten). Tijdens ons verblijf 90% gasten waren Duits. Sommige groep excursies alleen in het Duits, niet in het Nederlands of Engels. Parkeren voor het hotel was soms moeilijk. In hotel garage veel plaats maar kost 7,00 Euro/dag. Strandbadlakens gratis gebruiken. Afhalen bij zwembad en ruilen als vuil waren. Kamers hebben geen kluis. Kluisjes zijn te huur naast receptie. Dit hotel is voor rust zoekers. Erg genoten van ons verblijf & zullen zekker terug gaan, maar dan langer!

Wij zijn hier via een het duitse Touroperator terecht gekomen. Alleen de ontvangst was al bijzonder. Alles was goed , ontbijt , dinerbuffet met vaste plaats in restaurant voor elke dag , kamers , bediening , zwembad , wellness , strand , de zee en het weer natuurlijk.

We komen al een tiental jaren in andalusië maar dit Hotel was echt het beste van alle.

Kunnen ons bijna niet voorstellen dat het nog beter kan.

Ik probeer nog eenmaal om te vertellen wat voor een fantastisch hotel het is service heel goed en zeer schone hotelkamers buffetten uitmuntend voor herhaling vatbaar

Werkelijk fantastisch hotel met ontzettend vriendelijk en behulpzaam personeel.de bufetten uitmuntend en de lokatie met bus halte voor de deur is ook zeer prettig.een heerlijk verblijf gehad. anja

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Hipotel Barrosa Palace in Chiclana/Novo Sancti Petri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Hipotel Barrosa Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Hipotel Barrosa Palace scoort een 9.46 uit 10 op basis van 14 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: