Aparthotel Confortel Tartessus Sancti Petri ****

Aparthotel Confortel Tartessus Sancti Petri ****

Aparthotel Confortel Tartessus Sancti Petri
Aparthotel Confortel Tartessus Sancti Petri
7,6

We hebben een aantal aanbieders voor Confortel Tartessus Sancti Petri voor je op een rij gezet:

55 reviews over Aparthotel Confortel Tartessus Sancti Petri in het Nederlands

Mooie omgeving, nooit meer dit hotel

Menno, 13-11-2017

Mooi strand, mooie steden en dorpjes in de omgeving. Hotel zeer matig, slechts 2x per week schoonmaak, sinds 1980 niet meer geïnvesteerd, eten slecht in een zaal vol tl licht. Gelegen naast winkelcentrum dat volledig dicht getimmerd is. Wij gaan hier nooit meer heen

Geweldig!

bea gils, 26-6-2013

Mooi rustig hotel! Vriendelijk personeel! Prachtige ligging, mooie appartementen, alles aanwezig voor een geslaagde vakantie. Wij hebben niet in het hotel gegeten omdat je goedkoop kan eten in de talloze bars en restaurants. Onbegrijpelijk dat we voor 26 euro per nacht in zo'n mooi 4-sterren hotel gelogeerd hebben. De ondergrondse parking (12 euro per dag) hebben we bij de afrekening niet moeten betalen!

Juist naast het hotel vind je een supermarkt.

Vriendelijke service!

Léon Vastenburg, 21-4-2013

Uitstekend geholpen hier. Het receptiepersoneel sprak uitstekend Engels en waren zeer attent. We krijgen volledig toelichting op verschillende trips en voor elke stad werd a la minute een plattegrond uitgeprint. De barman sprak dan misschien geen Engels, maar hij was ook zeer vriendelijk en attent. En tja, we zijn in Spanje, daar spreken ze nu eenmaal Spaans. Het ligt afgelegen, maar je zit zo op de snelweg en kunt overal naar toe dan is het wel lekker om in de rust van Tartessus terug te komen. Supermarkt om de hoek die de hele dag open is.

Leuk voor een rustige zonvakantie

Piet, 12-8-2012

Het appartement was goed en omdat wij alleen logies hadden hebben wij geen mening over het eten.

Schone handdoeken werden niet gebracht maar bij de receptie was het geen probleem om elke keer nieuwe handdoeken te bestellen.

In de omgeving is niks te doen maar het strand op 1 KM afstand is hartstikke mooi.

Een auto is een must.

zonde van je geld

Roy Hemmink, 9-8-2012

Als je kiest voor een 4 sterren complex verwacht je een bepaalde service.

Service was slecht. Er werd 1 maal per week schoon gemaakt evenals schone handdoeken. zelfs voor je tioletpapier moest je zelf zorgen.

Het eten is niet lekker en vooral erg vet. Eetzaal was te klein waardoor er rijen ontstonden om binnen te kunnen. Geen sfeer in eetzaal. Tafels zijn gedekt met papieren tafel lakens. Voor een simpel peper en zout stelletje moet je op zoek.

Er wordt weinig tot geen engels gesproken. Gelukkig is er free wifi zodat je zelf alles op kunt zoeken want van de receptie hoef je geen informatie te verwachten omdat ze zeer gebrekkig engels spreken.

Animatie team is volledig in het spaans, onze kinderen hielden het snel voor gezien.

Kamers zijn netjes ingericht echter erg gehorig. Hoor nu nog het geluid van schuivende stoelen over de plavuizen.

Begrijp niet dat dit apart hotel een hoge waardering heeft en wat ik helemaal niet snap is dat het 4 sterren heeft.

Ideale locatie voor zonaanbidders

Fam. Hillenaar, 11-7-2012

Met 2 pers. hier 8 dagen in 2 kamerapp. geweest voor € 361 p.p. (last minute). 2 Kamerapp. qua ruimte in orde (35m2)

Merendeels Spaanse gezinnen in dit hotel.

De keukenuitrusting is minimaal. Wel een magnetron. Vaatwasser is overbodig. Een oven was m.i. beter geweest die wel een meerwaarde zou hebben.

GEEN schoonmaak van app. gehad in 8 dagen en GEEN verschoning van het bedlinnen. Wel 1x schone handdoeken gehad.

Airco werkt prima.

Iedere 20 min. rijdt er een busje naar het strand en vice versa, ideaal, (busritje duurt 3 min.)

Supermarkt op 200 mtr.

Weinig te beleven in de omgeving, wel centra in aanbouw (bijna klaar) met o.a. een hamam. Bushalte voor de deur en brengt je naar de omliggende stadjes voor € 1,30.

Heel mooi lang en breed strand met strandtentjes die voornamelijk vol zitten met Spaanse vakantiegangers.

2 ligbedden + 1 parasol te huur voor € 10,-

Al met al een fijne vakantieplek als je alleen van de zon, zee, strand en zwembad wilt genieten, anders is een auto een must.

Jammer...

Bianca Hendriksen, 11-7-2012

Zeer groot complex, mooi zwembad. Appartement wat wij hadden; geschikt voor 6 personen; 2 slaapkamers, 1 slaapbank. Ruim en schoon. Uitrusting in de keuken was zeer slecht en onvolledig. Op het balkon stond een kleine eettafel met 2 stoelen... Het uitklappen van de slaapbank van de boven-onder -en naaste buren maakte zeer veel herrie. Net als het schuiven van stoelen op de plavuizen.

De receptie sloeg alles, konden nog net de bustijden uitleggen in het engels.. Op de dag van vertrek moesten we om 12 uur uit checken. Er was ons al eerder een late-check-out beloofd die uiteindelijk niet geregeld kon worden. We zouden wel kunnen omkleden/douchen in een kamer tegen de tijd dat we zouden vertrekken (om 19.00 uur). Ook dit kon op het laatste moment niet.. Al met al zijn er een aantal zaken beloofd die men niet na kwam. Receptie zegt letterlijk dat het niet hun probleem is... Heel slecht, ik had voor een 4*plek meer klantvriendelijkheid, behulpzaamheid en servicegerichtheid verwacht..

Relaxte vakantie

Bornie, 8-7-2012

Tartessus is een aparthotel in een niet te drukke omgeving voor een fijne vakantie. In de directe omgeving is weinig te zien/te doen, wel is er op 2 min. lopen een grote supermarkt. Groot zwembad, voor kinderen een aantal naar leeftijd ingerichte baden. Is een speeltuin en animatie aanwezig. (Spaanstalig) Wanneer je meer wilt zien dan alleen het zwembad of het strand, heb je een auto nodig. Een andere mogelijkheid is om met de lokale bus te gaan, stopt voor het hotel. Naar het strand (1.5 km) rijdt een gratis hotelbus. Wij hadden bij de boeking een auto gehuurd vanaf vliegveld Jerez. De temperatuur (42 C) is soms een spelbreker om er vaak op uit te gaan. Toch wel Leuke trips gemaakt: Spaanse rijschool 'El Real Escuela de Caballo' met het Andalusische paardenras een must om te zien. In de omgeving de dorpen Conil de la frontera, Chiclana en Nova Petri. Ook naar Medina Sidonia en Arcos de La Frontera (witte bergdorpjes) geweest. Al met al een fijne relaxte vakantie.

Prima voor 2 weken relaxen met kinderen.

Jurrie, 2-7-2012

Prettige vakantie gehad in Tartessus. Zwembad is ideaal voor mijn 2-jarige dochter, daarnaast speeltuin en animatie aanwezig. Deze is wel Spaanstalig, maar dat is logisch gezien de vele spanjaarden die hier naar de kust trekken.

De keuken in de bungalow was matig, weinig serviesgoed en 2 kookplaten dwingt tot improviseren. Daarnaast viel de 1e dag de bestekla uit elkaar. Slaapkamers zijn prima, airco werkt uitstekend.

Eerste en laatste dag pizza's en broodje hamburger gehaald, beiden getuigden van weinig kookkunst. Gelukkig verse vis kunnen halen en veel zelf gekookt, en de etenswaren zijn heerlijk hier!

Voor gezinnen met kinderen een prima plek.

goed appartement, wel wat afgelegen

fam. Arends, 10-5-2012

Wij zijn al 3 keer geweest, en gaan dit jaar in juni voor de 4e keer. Wij vinden de appartementen echt goed, redelijk ruim en alles is er. airco maar ook als je zelf wilt koken is er van alles. Wij vinden het vrij luxe. Nu is dit ook Spanje, en is alles over het algemeen goed. Het appartement ligt redelijk dichtbij het strand, is zeker lopend te doen, maar er gaat ook een treintje. Er is een supermarkt om de hoek, maar als je echt wat wilt, heb je een auto nodig. Er zijn echt ontzettend veel leuke plaatsen/dorpjes waar je heen kunt met de auto, echt de moeite waard.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Confortel Tartessus Sancti Petri in Chiclana/Novo Sancti Petri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Confortel Tartessus Sancti Petri zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Confortel Tartessus Sancti Petri scoort een 7.56 uit 10 op basis van 60 reviews.

Onze bezoekers bekeken ook: