Bed and Breakfast Casa La Felicidad

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Casa La Felicidad
9,4

We hebben een aantal aanbieders voor Casa La Felicidad voor je op een rij gezet:

16 reviews over Bed and Breakfast Casa La Felicidad in het Nederlands

Prachtig rustgevende accomodatie

Janine zeitler
5-9-2016

Voor een verblijf aan de Costa de la Luz ... Playa de la Barrosa is Casa la Felicidad een cadeautje.

Wandelend naar het strand , mooi verblijf: alles goed verzorgd. Iedere ochtend een uitgebreid feestelijk ontbijt!

Uitval wegen perfect om de omgeving te ontdekken.

Eigenaren Elsa en Nico zijn zeer gastvrij en lieve mensen.

Weten enorm veel van de omgeving en helpen je met alle liefde opweg! Van de goede tapas adresjes, gechiedenis tot stadjes en natuur.

Wij hebben genoten als gezin (2 meiden van 10 en 12)

Ps beoordeling 16-7-2016 slaat de pan geheel mis

Heerlijke plek om tot rust te komen

F.van Wees
23-4-2016

Dit authentieke Andalusische huis, met ruime, schone kamers, een heerlijk zwembad en verschillende zitjes in de enorme tuin, zorgt samen met de gastvrijheid van Nico en Els dat je op je gemak bent. Met het prachtige strand om de hoek, Cádiz iets verderop en voor de sherry-liefhebber nog ietsje verder weg Jerez en San Lucar de Barrameda hoef je je niet te vervelen. Rustig gelegen op de 2e lijn vanaf de boulevard in een verzorgde villawijk, waar de vogeltjes fluiten, de uil in de geurende pijnbomen 's nachts oehoe roept en de krekels tsjirpen voelt het als een enclave van rust.

Een paradijsje.

Lore
1-3-2016

Casa la Felicidad in Chiclana is een paradijselijk oord om te verblijven. Mooie artistiek ingerichte ruime kamers. Prachtige grote tuin met veel hoekjes en lekker terras aan het zwembad. Uitgebreid lekker ontbeten op het terras in de zon zelfs in november! Strand is op 3 minuten met de auto. Onbetaalbare hartelijkheid van Nico en Els. Cadiz een heerlijke stad met veel historie is vlak bij. Ik heb hier al veel keer genoten!

In 1 woord geweldig

Chantal
5-6-2015

Heerlijke kamers en ontbijt, relaxte sfeer. Je voelt je helemaal thuis. Els en Nico zijn fantastisch! Love to be here :-)

Hier hopen we weer een keer terug te komen.

Andries
17-9-2014

Wij wonen zelf in Spanje en het was eerlijk om ontvangen te worden in het Nederlands. Els is een heerlijke gastvrije vrouw en zit bomvol met tips. Elke dag genieten van een lekker ontbijt bij het zwembad. Vriendelijk poezen die niet opdringerig zijn maar wel langskomen voor af en toe wat aandacht. De kamers hebben alles wat nodig is maar het echte genieten was aan het strand dat 5 minuten lopen is en aan het zwembad.

Het is in een rustige straat en het is vakantie perfectie.

Gastvrije B&B met lieve gastheer en gastvrouw.

joselentz
7-8-2014

We zijn zeer gastvrij ontvangen. De gastheer en gastvrouw heel lief en hadden heel veel te vertellen.

Een prima plek om te verblijven

Wim en Marisa
23-6-2014

We hebben het uitstekend naar ons zin gehad bij Els en Nico.

In hun mooie authentieke huis, op een prima locatie met zeer nette en ruime kamers.

Els en Nico zijn gezellige mensen die het je echt naar de zin maken en je goede tips / adviezen geven over de te bezoeken plekken in de omgeving.

We komen hier graag nog eens terug.

een plek om je thuis te voelen

Koen en Nadine
22-6-2014

Een mooie plek, op 10 minuutjes wandelen van de zee . Supergastvrije Els en Nico laten je je direct thuis voelen in hun mooie B and B .Zwembad, grote tuin met overal leuke zithoekjes, ruime kamers. Gezelligheid troef !Het ontbijt aan het zwembad wordt met veel enthousiasme door Els geserveerd . Je kan bij hen terecht voor tips en informatie, en ook voor een leuke en interessante babbel . Het geweldige restaurantje L'altro Lado , door hen aangeraden en op 5 minuutjes wandelen, is echt een verborgen parel . Ik heb een voorgevoel dat we hier nog terugkomen ...

OASE

Constantia Faber
16-10-2013

Een hele fijne B&B, met lieve, zeer gastvrije eigenaars Nico & Els.

Mooie, complete kamers met lekkere bedden en een heerlijke, uitgebreid ontbijt.

Een oase van rust in de mooie tuin, op loopafstand van het prachtige strand la Barrosa.

Kortom, een plek om zeker nog een keertje naar toe te gaan.

Denk met warme geoelens terug aan ons verblijf.

Heerlijke plek

Patrick
11-9-2013

Tijdens onze rondreis door Andalusië zijn we 4 dagen bij Casa La Felicidad geweest. Na aankomst op de Casa hebben we na een welkomstdrankje van Els een rondleiding gekregen. We hebben alle fijne plekjes te zien gekregen en aan de hand van een fototentoonstelling kregen we ook direct een beeld hoe het dorpje er vroeger heeft uitgezien. Casa La Felicidad ligt op loopafstand van de boulevard en het strand. De ontbijtjes worden geserveerd op het gezellige terras bij het zwembad. Overal op de Casa zijn heerlijke plekjes om te liggen of te zitten gecreëerd. De kamers zijn bijzonder ruim en heel leuk ingericht. Nico en Els zijn hele hartelijke mensen die je voorzien allerlei tips over de omgeving en de leuke plekjes die je zelf niet gevonden zou hebben.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa La Felicidad in Chiclana/Novo Sancti Petri, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa La Felicidad zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.