vakanties Cazorla

Reviews over Cazorla

Een rustgevend en groen paradijs, een aanrader!

Rieneke,
    22-6-2017

We hebben zelf verbleven in het boomhuisje. Leuk huis met prachtig uitzicht. De camping en de omgeving zijn prachtig, notenbomen en prachtige bloemen. Heerlijk zwembad en het belangrijkste hele lieve, relaxde en hulpvaardige eigenaren! Cazorla zelf is ook erg gezellig! Kortom een aanrader!

Hele rustige camping

Anneke,
    26-7-2016

Deze camping heeft nederlands sprekende eigenaren waardoor wij het minder leuk vonden. Het trok veel nederlanders aan. Je kan vanaf de camping prima naar cazorla lopen. Overal spring kraantjes onderweg. Cazorla is een heel leuk stadje. Het zwembadje is heerlijk verfrissend.

in the middle of knowhere

Met kampeerbusje,
    12-5-2014

prachtige natuurcamping in de Sierra de Cazorla.

Prachige autorit er naar toe. Je denkt: "waar kom ik nu terecht".

Groot terrein, langgerekt. Wij stonden er bijna alleen.

Sanitair is basic en wordt dagelijks schoon gemaakt.

Je kunt heerlijk eten in het restaurant.

De ontvangst vonden we wat zakelijk en niet zo vriendelijk. Overig personeel is dit overigens wel.

zorg dat je goed bevoorraad bent want in de omgeving is geen winkel te bekennen.

Mooie camping in een oase van groen

Jack,
    3-6-2012

De camping ligt tegen de rand van het natuurgebied Sierra de Cazorla en 1,5km van de typische Andalucies dorp Cazorla. Er zijn goed onderhouden en schone toiletten en douches. Het zwembad is een lekkere verkoeling. Op bestelling kun je brood kopen van de lokale bakker.

De camping is een uitstekende uitvalsbasis voor de wandelaar en fietser die het natuurgebied wil bezoeken.

prachtig uitzicht

Verwoerd,
    12-10-2011

Wegens overboeking werden we geplaatst in het 4-sterren gedeelte, mazzel dus.

Uitzicht over de eindeloze olijfboomvelden is echt prachtig, we hebben er echt van genoten. Receptie is heel erg vriendelijk. Jammer genoeg spreekt het restaurantpersoneel geen woord Engels. Verder vonden we het personeel daar niet echt vriendelijk.

Ontbijt was heel erg goed.

Gratis parkeren en gratis internet werkte prima.

Cazorla scoort een 9 uit 10, op basis van 4 reviews