Camping Castillo de Banos

7 reviews over Camping Castillo de Banos

• 2017
    6J.Serne24-06-2017

Tsja

half juni. Ligging is in tuinbouw kassen gebied en weinig te beleven dichtbij de camping of je moet van kassen met wit plastic houden. De camping ziet er op het eerste oog netjes uit. Sanitair is hoe zal ik het zeggen, een beetje opgepimpd. Verrotte kozijnen van de douches en toiletten afgezaagd en weer gevuld met een tegeltje. Bedieningsknoppen een beetje ingeplakt. Wel schoon. Zwembad was niet schoon en troebel en veel verwering in de mozaïek. Plekken zijn ruim, wij stonden met zicht op zee door de bamboe kijkend. Alleen rook het er vreselijk. Een kadaver lucht. Dat kan een incidenteel iets zijn natuurlijk. Maar al met al voor de 32,80 die je per nacht moet betalen.... zijn wij ook niet langer gebleven. Strand was een kiezelstrand maar wel prima en netjes, daar kon je lopend naar een klein bewoond gebiedje waar een supermarktje was. Wij zetten deze niet als positief op ons lijstje.Dit is een uitzondering want RED campings kennen wij tot nu toe alleen maar als keurige campings.

• Oude reviews

7as15-08-2010

leuke camping

We hebben hier in de winter gekampeerd, we hebben 1 nacht sneew gehad, het had hier 70 jaar niet gesneeuwd. Sanitair is simpel. De beheerder van de camping kwam uit argentinie en was superaardig. De bar annex restaurant is echt spaans, je kan er lekker tapas eten aan de bar of een maaltijd in het restaurant. S,morgens kon je verse broodejes halen in de bar. Castillo de banos is heel klein je hebt er nog een restaurant, er is een strandje bij de camping verder is er niet veel. Met de auto rijd je zo Las Alpujarras in echt een schitterend gebergte. Echt voor de rustzoeker.

• 6Staat v/h sanitair
      • 7Eetgelegenheden