Reviews over Castilleja de la Cuesta

Goed hotel om Sevilla te bezoeken.

Bert & Hazel,
    7-11-2010

Goed, klein hotel, ingericht met nautisch thema.

Wij hadden een van de drie kamers met terrasse op de tweede verdieping.

Het ligt aan een rustige straat vlakbij de hoofdstraat van Castilleja de la Cuesta.

Met de bus 160 is men in ca. 10-15 minuten bij het busstation van Sevilla, dichtbij het oude centrum van Sevilla (1.30 euro).

Het hotel heeft een cafetaria waar men een eenvoudig (Spaans) ontbijt kan gebruiken. Er zijn voldoende winkels en restaurants in de buurt.

Wij kunnen dit hotel aanbevelen voor een besoek naar Sevilla.

Hebben in mei 2008 3 nachten doorgebracht in de Hacienda,

Wil en Kees,
    27-5-2008

Hebben in mei 2008 3 nachten doorgebracht in de Hacienda, de kamer was niet schoon, heel stoffig, er is een poot onder het bed afgebroken, in het portaal was het licht kapot zodat je op de tast je kamerdeur moest zoeken, het ontbijt was zeer karig, 2 plakken brood, 1 pakje boter en 1 kuipje jam en keuze uit koffie of thee. Het zwembad was nog niet schoongemaakt. Het enige pluspunt is dat de bus voor het hotel stopt naar Sevilla.