Vakantiehuis Casa Campanillas

Meer vakantiehuis info

6 reviews over Vakantiehuis Casa Campanillas

• 10Marja Simons20-03-2014

Geweldige vakantie gehad

Wij zijn in maart twee weken in Casa Campanillas geweest en we hebben een fantastische vakantie gehad. Ons vliegtuig had vertraging waardoor we erg laat aankwamen. De eigenaresse zat op ons te wachten met een warme maaltijd (die we van tevoren besteld hadden). Dus een hele warme ontvangst. We kregen allerlei tips over de omgeving. Het huis is zeer ruim met fijne terrassen aan de voor- en achterkant, waar we heel wat uurtjes hebben doorgebracht. In het kort gezegd: geweldig gehad en we komen zeker terug.

Gereisd met partner in maart 2014

• 10Bea Dijkman23-06-2013

Geweldig huis op een fantastische plek

In mei verbleven wij twee weken in Casa Campanillas. Geweldig huis, we hebben genoten van onze vakantie. Inrichting is heel gezellig. Vanaf de terrassen aan de achterkant van het huis heb je een fantastisch uitzicht. De keuken is zeer volledig ingericht. Alles wat je nodig hebt vind je er. aan de voorkant van het huis een grote barbecue waar we vaak gebruik van hebben gemaakt.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 9Bea Dijkman23-06-2013

Geweldig huis

In mei zijn wij twee weken in Casa Campanillas geweest. Een geweldig huis op een fantastische plek. Wat een uitzicht en wat een rust. We hebben genoten van het gezellig ingerichte huis. In de keuken was echt alles aanwezig wat je nodig had. We hebben vaak gebarbecued op het terras, heel gezellig. Kortom: topvakantie gehad, voor herhaling vatbaar en zeer redelijk geprijsd.

Gereisd met vrienden in mei 2013

• 2H.Altena02-04-2013

Dit nooit meer

Zeer slecht onderhouden uitzicht is mooi zeer afgelegen verhuurders zijn aardig geen radio geen tv geen stereo( was er wel maar deed het niet) Bed zakt door ik zou er met kinderen niet naar toe gaan de prijs is veel te hoog voor hetgeen je krijgt Bij veel regen lekt het huis(water komt binnen. Huis voor alleen mooi weer.(uit ervaring is dit niet altijd zo) Huis voor complete rust.

Gereisd met partner in maart 2013

• 9Wijnand & Lykke26-02-2012

Genieten in rust

In februari hebben we samen met ons dochtertje (2jr) ruim een week doorgebracht in dit heerlijke huis in de buurt van casabermeja. We hebben echt genoten van de prachtige omgeving, de huiselijke sfeer en de faciliteiten van deze vakantiewoning. Vanaf het multi-level-terras heb je een prachtig vrij uitzicht! Verder is de keuken uitgerust met al het denkbare dat je nodig hebt. In welk huisje vind je nou ondermeer een kaasschaaf, paellapan, appelboor en een pizzasnijder?? De eigenaren Lieke en Adri zijn een ontzettend aardig stel. Ze hebben er alles aan gedaan om het ons zo comfortabel mogelijk te maken. Daarnaast hebben ze veel leuke tips gegeven. Ondanks dat het huisje een kleine beejte afgelegen ligt is het een prima uitvalbasis om Andalusie te ontdekken als je niet om de 3 dagen wil verkassen. We hebben heerlijke dagtochtjes gemaakt naar Granada, Ronda, Cordoba, de kust en de nabije omgeving is ook prachtig.

Lykke & Wijnand

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 9Karien12-02-2012

Geweldig huis op een hele mooie plek.

We hebben een heerlijke week gehad in jullie mooie en gezellige huis. Elke morgen genoten van het uitzicht tijdens het ontbijt, gezellig met de geluiden van de geiten, kippen en haan. We zijn elke dag op pad geweest, Nerja, Malaga, Antequera en natuurlijk Granada (het Alhambra was erg mooi). Vandaag zijn we naar het strand geweest (vlakbij El Palo). De route er naar toe was prachtig (niet over de snelweg). Bedankt voor jullie gastvrijheid.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2011

Vakantiehuis Casa Campanillas info