We hebben een aantal aanbieders voor Casabermeja voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Casabermeja voor je op een rij gezet:

Reviews over Casabermeja

Rust, ruimte en prachtig uitzicht.

Trees,
    6-7-2014

We hebben genoten van ons verblijf op Finca la Mara. De rust en ruimte is heerlijke en een "eigen" zwembad is heerlijk. De onverharde weg naar het huis is een uitdaging en niet gemakkelijk, maar dankzij de hulp en tips van Nicole (samen met haar man Kelly beheerders van het huis) en wat oefening is het goed te doen.

Het huis ligt centraal genoeg om een aantal plaatsen te bezoeken en de wegen in de omgeving zijn zeer goed.

Ook het strand is op redelijke afstand en je kunt kiezen uit rustig( Rincon de la Victoria) of met veel reuring ( b.v.Fuengirola).

Gereisd met partner in juni 2014

Heerlijke plek. Totale rust!

Leo de Graaf,
    28-4-2014

Finca La Mara is een heerlijke plek om vakantie te houden en te relaxen.

Gereisd met vrienden in april 2014

Geweldige vakantie gehad

Marja Simons,
    20-3-2014

Wij zijn in maart twee weken in Casa Campanillas geweest en we hebben een fantastische vakantie gehad. Ons vliegtuig had vertraging waardoor we erg laat aankwamen. De eigenaresse zat op ons te wachten met een warme maaltijd (die we van tevoren besteld hadden). Dus een hele warme ontvangst. We kregen allerlei tips over de omgeving. Het huis is zeer ruim met fijne terrassen aan de voor- en achterkant, waar we heel wat uurtjes hebben doorgebracht. In het kort gezegd: geweldig gehad en we komen zeker terug.

Gereisd met partner in maart 2014

Rust, natuur en uitvalbasis voor prachtige steden

Gerard,
    6-1-2014

Wij hebben een prachtige tijd gehad in deze Finca. Behalve van het mooie weer hebben wij genoten van het fantastische uitzicht en vooral de ....rust! Geen mens te bekennen dus optimale privacy. Het huis is compleet en geriefelijk ingericht. Zelfs met weinig bagage zal je niets missen (handbagage vliegmaatschappij). Het zwembad is schoon en heerlijk en voorzien van douche en toilet in een "badhuis", midden in de natuur...

De bergweggetjes leiden je naar de toegangspoort van de "estate" waar je je echt veilig voelt.

Prettig is ook dat de beheerders op kleine afstand wonen en op afroep je van dienst kunnen zijn. Zij begeleiden je bij aankomt naar het huis en geven je het gevoel écht welkom te zijn.

Kortom: een aanrader!

Om de accomodatie helemaal grandioos te maken zouden enkele horren vernieuwd moeten worden om de wespen en muggen buiten te houden.

Gereisd met vrienden in oktober 2013

Voor wie zon, stilte en privacy zoekt

Peter Poulussen,
    21-11-2013

Finca La Mara staat bij ons synoniem voor rust, stilte, echte duisternis en ultieme privacy en dit met een gevoel van thuis. Het huis met zwembad is dermate in orde en, zoals we in Vlaanderen zeggen, proper dat je je onmiddellijk thuis voelt. De discrete aanwezigheid, nooit opdringerig, van de Nederlandse geranten (die een dorp verder wonen) versterken het gevoel van echt op vakantie zonder zorgen te zijn.

Een andere grote troef van Finca is de nabijheid van Malaga. Nauwelijks 20 min rijden. Goed voor de inkomen, de restaurants, musea of gewoon slenteren.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2013
Casabermeja scoort een 7,3 uit 10, op basis van 4 reviews