Vakantiepark Mariposa Libre

• Activiteiten9
  • Onderkomen9
  • Activiteiten9
  • Onderkomen9

Heerlijke plaats, kleinschalig met zeer persoonlijke aandacht. Ideaal gelegen op 20 minuten van heel veel plaatsen en activiteiten en het vliegveld van Malaga.

Gereisd Met jonge kinderen in Thu Aug 01 2019 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Een warm verblijf met prachtige tenten en eten

Paul Janssen
30-4-2019
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10
  • Activiteiten10
  • Onderkomen10

Bij aankomst kregen wij een welkomstdrankje aangeboden door de dochter des huizes. Ook werden heerlijke tapas aangeboden door de liefdevolle eigenaren Marcel en Maybritte. 's Ochtends een lekker ontbijt; je voelt je echt zo welkom bij de eigenaren. 's Avonds in een houtgestookte, verlichte hot tub gezeten met een lekker drankje! Je kunt dan de prachtige omgeving zo mooi in je opnemen. Mijn zonen zullen dit moment nooit vergeten... en daarna een plons in het koele zwembad. Helden! Er staan verschillende typen tenten, alle in zeer goede staat. De tenten hebben echt heerlijke bedden; nog beter dan thuis. 's Nachts fantastisch geslapen. Mooie tenten met geweldige voorzieningen. Het was twee dagen een beetje kouder dan gebruikelijk en de tenten werden heerlijk warm gehouden door de geplaatste verwarmingen. Mooie douche cq badruimte. Ook zijn er dieren op de Glamping site, zo mooi. Het paard komt regelmatig gedag zeggen: een schatje.

Gereisd Met oudere kinderen in april 2019

Vakantiepark info

• BBQToegestaan

• ZwembadBuitenzwembad

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• Overige servicesHanddoeken(service)

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Mariposa Libre in Cártama, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Mariposa Libre zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.