We hebben een aantal aanbieders voor Carmona voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Carmona voor je op een rij gezet:

Reviews over Carmona

mooi en aan te bevelen.Sevilla veel te druk.

MARC NOYEN
    30-3-2018

Rustige plaatsen,in de oude stad. Met de fiets viel het allemaal tegen.Te veel auto verkeer! De zeer grote stad Sevilla is druk.Je kan beter Cardoba bezoeken,fantastisc spanh. De bewoners hebben weinig besef van de natuur.De straten en beken liggen vol met afval,veel bruin glas,plastiek en blik.Zeer mooie natuur maar er zijn weinig wegen er naar toe.

Gereisd Met partner in Thu Mar 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Onbekend is onbemind

Doris01
    10-10-2014

Dit prachtige stadje is ten onrechte minder bekend. Het oude centrum is bijzonder gezellig met z'n steegjes en pleintjes, oude gebouwen (zowel patriciërswoningen als kerken, kloosters en zelfs een koninklijk paleis), en herbergt tal van leuke kroegjes en terrasjes waar je je moeiteloos onder de lokale bevolking mengt en volop geniet van de zuiderse sfeer. Net erbuiten kan je bovendien het hele productieproces van een kwaliteitsvolle olijfolie gaan bekijken in een echte hacienda. Er is ook nog een heus romeins necropolis.

Gereisd Met partner in oktober 2014

Prachtig historisch stadje

Rinus
    26-3-2012

Carmona is een geweldig mooi historisch stadje, het bestaat uit een benedenstad en de oude, ommuurde bovenstad, het is er opvallend rustig in dit historische kleinnood. De auto kan men het beste achterlaten in een parkeergarage in de benedenstad, hier ligt ook de mooie San Pedrokerk De oude bovenstad word beheerst door de machtige kasteelruïne vanwaar men een subliem uitzicht heeft over het omringende landschap. Via een indrukwekkende stadspoort, de Puerta de Sevilla betreedt men dit schilderachtige oude stadje met zijn hellende straatjes. In het centrum ligt de Plaza San Fernando met rondom fraaie gebouwen, in de hal van het stadhuis kan men een aantal prachtige schilderijen bewonderen. Het stadje heeft verschillende restaurantjes dus ook de inwendige mens hoeft het aan niets te ontbreken.

Gereisd Met vrienden in Sat Mar 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
Carmona scoort een 6,5 uit 10, op basis van 8 reviews