Hostel Hostal Rural Atalaya

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Capileira

8.5Fantastisch

Hostel Info

Meer hostelinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Hostal Rural Atalaya voor je op een rij gezet:

2 reviews over Hostel Hostal Rural Atalaya

• 9Arija21-10-2011

prettige accomodatie

Drie jaar geleden enthousiast, nu weer terug en wederom is dit onze perfecte accomodatie. Rustig, leuk gelegen aan het begin van het dorp, schitterend uitzicht op de bergen. De eigenaar spreekt weinig Engels maar is erg vriendelijk en doet alles om het naar je zin te maken. De kamers zijn sober ingericht maar gerieflijk en superschoon. Prijs/kwaliteit verhouding meer dan goed. Oh ja, geen internet, geen tv op de kamer, geen eetzaal. Ontbijten kun je verderop in de straat in een leuk authentiek spaans café. Omdat wij hier kwamen om te wandelen in de bergen, voldeed het helemaal aan de wensen.

• 8Jahla04-01-2010

uitstekend

Eerste pluspunt: geen meerprijs voor eenpersoonskamer (met dubbelbed). Waarom deze lage prijzen .. zou je bijna willen vragen aan deze aardige en zorgzame mensen. Het hotel is spic&span, goed ingericht kamers, met alles daar, aan begin van dorp aan hoofdweg met prachtig uitzicht op bergen. Er is niets méér te willen. Een ideale basis voor bergwandelingen in de Alpejuras : met de besneeuwde bergwanden van de Sierra Nevada daar lonkend in zicht.

Alleenreizend

0 tips over Hostel Hostal Rural Atalaya

0 vragen over Hostel Hostal Rural Atalaya

Hostel info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• Overige servicesInformatie voor trips

• BuitensportenFietsen, Hiken