We hebben een aantal aanbieders voor Caños de Meca voor je op een rij gezet:

We hebben een aantal aanbieders voor Caños de Meca voor je op een rij gezet:

Reviews over Caños de Meca

Je hebt hier alles wat je nodig hebt, en rustig!

Greet Deryckere
    12-11-2018

verblijven hier op camping: Pinar san Jose in Zahora, het weer is best te doen , gemiddeld 20°; wel wat wisselvallig , met zonnige dagen en ook wel eens een regendag, je kan hier naar het strand op 1,5 km wandelen en daar een strandwandeling maken. Ook is er op de camping een winkel met een ruim aanbod of we rijden met onze electrische fietsen naar "Conil" een stadje op een 13km hiervandaan waar men verschillende supermarkten vindt. Ook de vuurtoren in Trafalgar is een bezoekje waard. En voor de natuurliefhebbers kan je eindeloos wandelen in het natuurpark de la Brena hier vlakbij. Een bezoek met de bus aan de mooie havenstad "Cádiz" is ook een mogelijkheid.

Gereisd Met partner in november 2018

Schitterende stranden

Mackie
    20-2-2009

In het voor en najaar heerlijk rustig maar in juli en augustus een gekkenhuis, veel jongeren het is er ideaal om te surfen op de golven en te kite surfen. De rest van het jaar heerlijk om langs de stranden te wandelen, je hebt wel een auto nodig om uit eten te gaan etc want de meeste restaurantjes in het plaatsje zelf zijn alleen open in de drukkere zomermaanden. Wij hebben gelogeerd in Bungalows EL CAÑITA deze staan nog niet op zoover dus kon hiervoor geen aparte beoordeling geven. Huisjes zijn netjes en van alles voorzien met een tuintje en honden zijn welkom. Rustig gelegen en op 3min loop afstand van het strand. El Cañita is te vinden op www.andaluciasur.com

Gereisd Met partner in februari 2009
Caños de Meca scoort een 8,4 uit 10, op basis van 6 reviews