We hebben een aantal aanbieders voor Canillas de Albaida voor je op een rij gezet:

Reviews over Canillas de Albaida

Prima plek onze vertoeven

Manuela
    31-5-2015

Mooi rustig klein dorpje. Met zeer veel natuurschoon. En een half uurtje van het drukke strand. Prima uitval basis om cultuur en natuur te ontdekken. Wellicht is enige voor bereiding wel handig mbv internet informatie en of goede gidsen en VVV kantoor.

Gereisd Met vrienden in Sat May 23 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk in de natuur

Willem
    20-5-2015

Canillas is een klein dorpje in de bergen. Het heeft de basisvoorzieningen die je nodig hebt. De rest kun je in Competa halen, dit is lopend te doen. Een mooi dorp dat als uitvalsbasis kan dienen voor vele wandelingen, maar ook voor andere leuke uitstapjes (Nerja, Malaga)

Gereisd Met partner in april 2015

Terug in de tijd in de sfeer van Andalusie

Aurelie
    13-3-2015

Heerlijk plek om tot rust te komen, te genieten van de natuur en te wandelen. Prima uitvalsbasis voor uitstapjes naar de kust, Granada en Malaga. Een paar goede restaurantjes en hele vriendelijke bewoners.

Gereisd Met vrienden in Sun Feb 01 2015 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Klein spaans dorpje in de bergen

Joop
    19-2-2012

Canillas de Albeida heeft de toerist niet veel meer te bieden dan 1 prima hotel (La Possada) en een paar restaurants en twee aardige kerkjes. Is een prima uitvalsbasis voor tripjes in de omgeving zoals het witte dorp Competa.

Gereisd Met partner in Wed Feb 01 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Mooi bergdorp nabij Nationaal Park in Andalusië

Esther
    14-12-2010

PARADIJSELIJKE OMGEVING Gave plek voor liefhebbers van rust, natuur, cultuur en een prettig klimaat. Canillas de Albaida ligt in een vruchtbaar, altijd groen, gebied met veel sinaasappelbomen, olijfbomen, vijgen, avocadobomen etc. Je kunt hier fantastisch wandelen en fietsen. De flora en fauna in het Nationaal Park is uniek. De verschillende 'pueblos blancos' (witte dorpen), vaak van Moorse oorsprong, zijn een bezoek waard. Er zijn twee kleine supermarkten, waar elke ochtend vers brood verkrijgbaar is. Het dorp kent een paar bars/restaurants, waar je voor weinig geld kunt eten. Vlakbij ligt het bekende stadje Cómpeta. Dit is het echte Spaanse platteland, maar toch op korte afstand van de prachtige Andalusische steden als Granada en Córdoba, de stranden van de Middellandse zee en golfbanen.
    Superbestemming voor liefhebbers van het Spaanse landleven met witte Andalusische dorpen in een bergachtige omgeving.

Gereisd Met oudere kinderen in mei 2010
Canillas de Albaida scoort een 8,6 uit 10, op basis van 9 reviews