Vakantiehuis Casa Lobera Bungalows

• 9.4Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2018

Vakantiehuis Info

Meer vakantiehuisinfo

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Lobera Bungalows voor je op een rij gezet:

Contact

150 reviews over Vakantiehuis Casa Lobera Bungalows

• 9Irma29-09-2019

Heerlijk rustig bovenop een berg !!!

Pas terug uit Andalusie, wij hebben een fantastische week gehad bij casa lobera! Alette en Martin heette ons persoonlijk welkom bij onze aankomst ( kregen een zelfgebakken notenbrood , heerlijk ! )Super lieve mensen !! Casa Lobera ligt fantastisch boven op een berg, prachtig uitzicht gegarandeerd. In de omgeving zijn mooie dagtochten te maken waarbij voor ons El Torcal er boven uit stak.
    T zwembad bracht aangename verkoeling bij 29 graden 😅 . Wij hebben een top week gehad en mooie herinneringen gemaakt voor later.

Met vrienden

• 10Kyrsa en Jeroen Luijkman24-09-2019

Ultiem genieten!

echt een ultiem plekje als je het ons vraagt. Je kunt in alle rust genieten van de mooie omgeving en je hebt ook de mogelijkheid om leuke uitstapjes te maken in de buurt. De gastvrouw en gastheer zijn schatten van mensen. We komen er zeker nog eens weer!

• 9Maaike22-09-2019

Wij hebben een top vakantie gehad. Martin en Aletta zijn een fantastische gastheer- en vrouw. Het huisje was zeer compleet en heel comfortabel met een heerlijk terras met loungeset om van de tapas te genieten. Ook was de lokatie geweldig voor onze 3-jarige dochter. Voor herhaling vatbaar!

• 8Bas en Kim15-09-2019

Een heerlijke plek

Casa Lobera ligt in de bergen net buiten een dorpje met een bakker, slager en kleine winkeltjes, een paar restaurants en een leuk plein met terras. Voor een grote supermarkt, strand en de grote steden moet je over de prachtig slingerende bergweggetjes. De huizen zijn voorzien van alle gemakken, inclusief basale dingen als olijfolie, peper / zout, wc papier, vaatwasblokjes enz, dus die hoef je niet dubbel te kopen! Er kan een opblaasbadje bij het grote zwembad gezet worden en er zijn gasbbq’s / buitenkeukens.

Met vrienden

• 9Fam de Jong03-09-2019

Prachtige locatie!

We hebben een prachtige vakantie gehad in Casa Lobera! Het huis is comfortabel en van alle gemakken voorzien. Het huis was schoon, ruim en handig ingedeeld. In de omgeving is veel te doen. Met name voor een strandvakantie is omgeving Malaga een must.

Martin en Aletta zijn super gastvrij en betrokken. Zelf in de nacht staan ze voor je klaar!

• 8Fam. H.01-09-2019

Fijne plek!

We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Casa Lobera! Een mooie rustige plek en elke avond weer een prachtig uitzicht bij zonsondergang. We hadden hoge verwachtingen op basis van de reviews en die zijn ruimschoots waargemaakt.

• 10Richard,Nicole, Kia en Yara28-08-2019

Super plek!!

Voor de tweede keer in Casa Lobera geweest.Geweldige ligging, mooie huisjes lekker zwembad en een heerlijk rustige omgeving. Een gezellig dorpje op loopafstand. Martin en Aletta zijn erg gastvrij!

• 9NK24-08-2019

Heerlijk

Het is een heerlijke plek met een comfortabel huisje met alles erop en eraan. Het dorpje op loopafstand is lieflijk. De 4x4 tour met Martin was voor de kinderen een geweldige belevenis en voor mij een zicht op prachtige natuur.

• 9Fam Molenaar24-08-2019

Weer heerlijke vakantie!

Voor de 4e keer op rij naar Casa Lobera en nog steeds heeft de weg omhoog 130 bochten, is het park lekker rustig, zijn Aletta en Martin fijne gastvrouw en heer, is het zwembad heerlijk, het huisje (nr2) van alle gemakken voorzien, het klimaat heerlijk en is er (nog steeds) geen Karaoke avond. Dit jaar oa de rivierwandeling (Rio Chillar) gedaan: erg indrukwekkend en mooi. De Paella avond met de andere gasten was erg gezellig mede dankzij het nieuwe drankje Mangochello  en ik kreeg eindelijk een beetje weerstand bij het watervolleybal . We hebben het dus weer erg fijn gehad, volgend jaar misschien een lustrum vieren bij Casa Lobera?

• 10Edwin en Miranda11-08-2019

Parel in Andalusië

Wij hebben 2 heerlijke weken gehad bij Casa Lobera. Wij werden allerhartelijkst ontvangen door Martin en Aletta. Zij zijn ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Aletta gaf al voordat wij kwamen tips over het boeken van de bezienswaardigheden en het huren van de auto en de paella van Martin is grandioos. De bungalow is van alle gemakken voorzien en het zwembad is heerlijk verkoelend. Wat je hier vindt, is rust en ruimte. De regio is nog niet zo toeristisch, en dat vonden wij wel prettig. Als je de drukte toch wilt opzoeken, heb je wel een auto nodig. Grotere supermarkten vind je op een klein half uurtje rijden. Kortom, ben je op zoek naar iets bijzonders, dan ben je bij Casa Lobera aan het goede adres.

1 tip over Vakantiehuis Casa Lobera Bungalows

• Nineke de Vries, 19-05-2015

Veel leuke, authentieke dorpjes in de omgeving. Er is een outdoorbedrijf in de buurt die allerlei buitenactiviteiten organiseert. Stem met de beheerders af of er gebarbequed mag/kan worden. Er zijn nl. stenen BBQ's aanwezig, maar i.v.m. bosbrandgevaar, kan er niet altijd gebruik gemaakt van worden en alleen met briketten.

0 vragen over Vakantiehuis Casa Lobera Bungalows

Vakantiehuis info