Vakantiehuis Casa Lobera Bungalows

Spanje, Andalusie (Costa del Sol / de la Luz), Canillas de Aceituno

9.2Fenomenaal

• 9.4Hoeveelheid ruimte

Zoover gold Award 2019

We hebben een aantal aanbieders voor Casa Lobera Bungalows voor je op een rij gezet:

Vakantiehuis info

Meer vakantiehuis info

164 reviews over Vakantiehuis Casa Lobera Bungalows

• 9familie Welling30-08-2020

Genieten!

Het was echt genieten! Het is een mooie locatie, weg van de drukte met nette en goede voorzieningen en een geweldig uitzicht. En tegelijk een uitstekende uitvalsbasis voor uitstapjes naar bijvoorbeeld de indrukwekkende grotten van Nerja en een van de mooiste dorpen van Andalusie, Frigiliana. Maar ook het strand is niet ver weg, terwijl je gewoon in de bergen bent. Voor een borrel, picknick of avondeten kan je in de olijfgaard genieten van het uitzicht en bijkomen in de hangmat. Of je zit lekker buiten bij je huisje op de loungebanken of gewoon aan tafel. Even afkoelen of wakker worden kan uitstekend in het zwembad, waar de opblaasdonut -krokodil en -unicorn geduldig wachten op hun passagiers. Met Aletta en Martin heb je een heel prettige en attente gastdame en -heer, die de streek op hun duimpje kennen en altijd klaar staan met raad en daad. kort samengevat: Casa Lobera is een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 10Fam. de Jonge28-08-2020

Super mooi en kleinschalig vakantiepark!

Wat een onwijs leuk en mooi vakantiepark is dit zeg! Om te beginnen zijn de verhuurders, Martin en Aletta ontzettend hartelijk en gastvrij, je voelt je direct welkom. Het parkje is heerlijk kleinschalig en erg mooi. De huisjes zijn compleet ingericht, de bedden zijn prima. We hebben genoten van uren chillen op de lounge bank en schommel. Vanuit de olijfgaard heb je echt een fantastisch uitzicht, hier paella eten is echt top! Het zwembad is heerlijk, er ligt van alles om mee te spelen, erg leuk! Het park ligt op loopafstand van een erg gezellig dorp.

We hebben ook veel dingen ondernomen. Een aantal tips: - met Martin wandelen naar de grot; - geocaching! Dit kan hele goed in de omgeving, je komt op de leukste plekken uit; - El Torcal, prachtig! We vonden dit mooier dan Caminito del Rey, overigens ook de moeite van het bezoeken waard; - mango mousse met yoghurtijs eten;

We hebben genoten van onze vakantie hier.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 9Wietske15-08-2020

Fantastische vakantie in Andalusië!

Wat een heerlijke plek voor vakantie in Andalusië! Wij waren hier de laatste 2 weken van juli met onze kinderen van 19, 11, en 8. Het huis ligt prachtig en is werkelijk van alle gemakken voorzien. Toen we aankwamen had Martin een heerlijk brood voor ons gebakken en was de koelkast gevuld met de eerste boodschappen. Het huis is ruim en heel schoon en heeft een heerlijke veranda. Het dorpje is ongeveer 15 minuten lopen en je kunt daar heerlijk eten. De zee Is dichtbij en wij hebben de caminito gelopen en het Alhambra bezocht. Wij hadden de BBQ gehuurd en de airco en hebben van beiden veel profijt gehad. Martin en Aletta doen er alles aan om je vakantie tot een succes te maken met tips, service en een gezellig praatje. De paella van Martin was zalig! Onze zoon mocht meerijden toen Aletta door Martin werd opgehaald van het vliegveld, kortom zoek je een geweldige plek bij zeer gastvrije en vriendelijke eigenaren dan moet je hierheen!

• 9Paul & Suzanne14-08-2020

Lustrum Casa Lobera

Voor de 5e keer op rij weer naar Casa Lobera en weer genoten. Het blijft een heerlijke rustige plek, de drukte (kust) kan je opzoeken. Ook dit jaar weer wat nieuwe dingen gezien: het bergdorp Comares en in Marbella veel dure auto's en boten. Corona beleid in Spanje is goed te doen en ook de vlucht ging soepel. Aletta en Martin zorgen er nog steeds voor dat het aan niets ontbreekt (zelfs patat en paella te bestellen!). Ik ben er nog niet uit of het een compliment voor mij is dat men in het leuke dorpje denkt dat ik een broer ben van Martin....

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2020

• 9Marjolijn31-07-2020

HEERLIJK VERBLIJF

We hebben heel erg genoten van een week op casa Lobera met onze twee dochters van 9 en 6 jaar. Leuke uitstapjes naar Granada - Alhambra en de wandeltocht Caminito del Rey (let op vooraf reserveren). Heerlijke stranddag in Nerja beleefd en de rest op de casa: want voor een relaxte vakantie hoef je de berg (15 min op en af met de auto) niet af. Dorpje prachtig wit heeft een paar restaurantjes en barretjes en dan is er altijd Martin nog. Hij maakt heerlijke paella en bakt op vrijdag gewoon lekker ordinair papat met hollandse snacks! Ontbijt verzorgd door Martin en Aletta ook prima aan te bevelen. Wil je een onbezorgde en relaxte vakantie in een compleet ingericht huis met eigen loungebank en een zwembad die je max. met twee andere gezinnen hoeft te delen wacht dan niet langer en boek.

• 9Michaël, Uwi, Améline & Marline26-07-2020

Super

Ondanks Covid 19 en na lang twijfelen toch naar Spanje vertrokken. We hebben ons dit allerminst beklaagd. Martin&Aletta zorgden in hun kleinschalig vakantiepark nabij Canillas de Aceituno voor een onvergetelijk verblijf. Onze oudste dochter van 6 vond dit de beste vakantie ooit :-) Zelfs tijdens deze "mondkapjesvakantie" hebben wij hier enorm genoten. De omgeving, de mensen, de tradities en uiteraard Martin&Aletta zorgden ervoor dat wij ons altijd veilig en op ons gemak voelden. Top! Na 12 dagen hebben we nog maar een fractie van de omgeving gezien. Zelden kom je een locatie tegen waar je zonder meer een volgend verlof wil boeken. Zeker tot ziens! Blijf zo verder doen!

• 10Sven en Silvia26-07-2020

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Casa Lobera! Martin en Aletta doen er alles aan om je een aangenaam verblijf te geven. Bij aankomst ontvingen wij een heerlijk versgebakken brood, en tijdens ons verblijf stonden Martin en Aletta klaar om al onze vragen te beantwoorden en ons van tips te voorzien.

De accommodatie is schoon en van alle gemakken voorzien en als extra comfort is er een heerlijke loungebank in de tuin, waar wij als gezin vele uren hebben doorgebracht. De ligging van de accommodatie is fenomenaal, omringd door bergen en de omliggende natuur zijn wij echt tot rust gekomen. Onze dochters hebben zich heerlijk vermaakt in het zwembad samen met de andere aanwezige kinderen en hebben genoten van alle uitstapjes.

Oftewel, wij hebben een fantastische verblijf gehad! Martin en Alette zijn vriendelijk en behulpzaam en een geweldige gastheer en gastvrouw. Wij komen zeker nog een keer terug!

• 9Sven en Silvia26-07-2020

Wij hebben een heerlijke vakantie gehad bij Casa Lobera. Martin en Aletta doen er alles aan om je een aangenaam verblijf te geven. Bij aankomst ontvingen wij een heerlijk versgebakken brood en tijdens ons verblijf stonden Martin en Aletta klaar om al onze vragen te beantwoorden en ons van tips te voorzien.
    De accommodatie was schoon en van alle gemakken voorzien, met als extra comfort de heerlijke loungebank in de tuin waar wij als gezin vele uren hebben doorgebracht. De plek van de accommodatie was fenomenaal, omringd door bergen en prachtige natuur zijn wij helemaal tot rust gekomen. Onze dochters hebben zich heerlijk vermaakt in het zwembad samen met de andere aanwezige kinderen.

Oftewel, wij hebben een heerlijk verblijf gehad! Martin en Aletta zijn ontzettend lief en behulpzaam, we hebben genoten van hun gezelschap en komen zeker nog een keer terug!

• 9Annefleur19-07-2020

Goed verzorgd verblijf in een prachtige omgeving

Het zitje bij de bungalow is zeer relaxed, zo fijn om even een boekje te lezen. Het zwembad is prima en onze dochter kon lekker spelen met de kinderen uit de andere huisjes. Het uitzicht vanuit de olijfgaard is echt prachtig en vanaf hier de beste plek om de zon te zien ondergaan. Af en toe komen hier ook geitjes langs. Als je zin hebt in actie is er ook genoeg te doen! Een bergwandeling naar een nabijgelegen grot bijvoorbeeld. Aletta en Martin begeleiden je erbij. In mijn geval wel nodig; ik vond het best spannend :) De volgende dag kun je weer lekker naar het strand gaan. Torre del Mar is op een half uur rijden.

• 9Fam. Verspeek26-02-2020

Geweldig en zeker voor herhaling vatbaar!

Wij hebben een fantastische week gehad bij Casa Lobera! De bungalow is zeer compleet en erg netjes, dit laatste vind ik met twee jonge kinderen erg belangrijk. De kinderen hebben ook nog eens heerlijk geslapen, mede door de rolluiken. Het complex in zijn geheel is ook erg mooi en je hebt er een prachtig uitzicht! Martin en Aletta zijn echt ontzettend vriendelijk en staan altijd klaar met goede tips. Bij aankomst stond de zelfgemaakte Paella al voor ons klaar, dat was echt smullen! Onze dochter heeft sinds onze thuiskomst al meerdere keren gesmeekt of we nog een keertje terug gaan. We hebben allemaal genoten!

Gereisd met jonge kinderen in februari 2020

Vakantiehuis Casa Lobera Bungalows info