• Type accommodatie

• Faciliteiten

• Aanwezig in kamer/huis

• Waardering

Reviews over Canillas de Aceituno

Gezellig dorp, nog niet erg toeristisch

familie Mulder, 28-8-2017
    Een dorp, prachtig gelegen in de bergen. Aantal (hele kleine) supermarktjes, bakker, wat restaurantjes. Gezellig, levendig, en gelukkig nog niet erg toeristisch

mooi dorp, vriendelijke mensen

Familie Keersmaekers, 6-8-2017
    geen sensationeel uitgaansleven, maar als je rust zoekt en af en toe aangenaam uit wil gaan eten met een uitermate vriendelijke bediening, dan zit je hier goed. Voor echt grote inkopen kun je echter beter naar een groot winkelcentrum gaan op ongeveer 25 minuten rijden bij Velez-Malaga.

in voor ons de mooiste streek het beste dorp

peter Laarakker, 21-2-2017
    Zeer mooi "wit"dorp met geweldig uitzicht op middellandse zee en meer van Vinuela. Op leuke manier toeristisch met prima restaurants kleine winkeltjes ( Meer om eten te kopen) aardige mensen oorspronkelijk en bijna altijd windje. Als we ergens anders gaan wonen wordt dit de plek. Geen discotheken zover ik weet

Leuk dorp, mooi in de heuvels gelegen

Barend en Ina Gorter, 17-6-2016
    Dit dorp heeft een paar leuke kleine dorpswinkeltjes, een paar restaurantjes waar je goed kunt eten en een fantastische ligging.

Authentiek Spaans dorpje

Nineke de Vries, 19-5-2015
    Lief, klein, wit dorpje gelegen op de heuvels/bergen achter Malaga. Geen uitgaansleven, een paar restaurantjes. Het echte Spaanse leven speelt zich hier af.
Canillas de Aceituno scoort een 8,2 uit 10, op basis van 7 reviews