We hebben een aantal aanbieders voor Canillas de Aceituno voor je op een rij gezet:

Reviews over Canillas de Aceituno

Daar moet je naar toe!

Ine de Jong
    1-7-2018

Het uitzicht is weids en mooi. Opvallend is de rust … je hoort alleen van tijd tot tijd de belletjes van de geiten die samen met hun herder langskomen. Het dorp Canillas de Aceituno ligt op loopafstand (15-20 minuten) en heeft voldoende lokale winkeltjes om inkopen te doen. Verder is het heerlijk Spaans!! En … een paar restaurants waar je echt lekker kunt eten oa. La Morena en La Sociedad en de mensen echt vriendelijk Vanuit Canillas zijn er mogelijkheden genoeg om iets te ondernemen.

Gereisd Met vrienden in Tue May 01 2018 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

mooi dorp, vriendelijke mensen

Familie Keersmaekers
    6-8-2017

geen sensationeel uitgaansleven, maar als je rust zoekt en af en toe aangenaam uit wil gaan eten met een uitermate vriendelijke bediening, dan zit je hier goed. Voor echt grote inkopen kun je echter beter naar een groot winkelcentrum gaan op ongeveer 25 minuten rijden bij Velez-Malaga.

in voor ons de mooiste streek het beste dorp

peter Laarakker
    21-2-2017

Zeer mooi "wit"dorp met geweldig uitzicht op middellandse zee en meer van Vinuela. Op leuke manier toeristisch met prima restaurants kleine winkeltjes ( Meer om eten te kopen) aardige mensen oorspronkelijk en bijna altijd windje. Als we ergens anders gaan wonen wordt dit de plek. Geen discotheken zover ik weet

Gereisd Met partner in oktober 2016

Typisch klein Wit dorp in Andalusia

DEWINTER ANNEMIE
    29-10-2013

Canillas de Aceituno staat niet in een gids maar is heel fijn om er dichtbij te logeren, zoals wij deden. Je snuift er de typische Spaanse sfeer op ver weg van alle druk toerisme. Hier leer je Spanje op een andere manier kennen ! We genoten van de sfeer en de bergen.

Gereisd Met partner in januari 2013
Canillas de Aceituno scoort een 8,1 uit 10, op basis van 8 reviews