Reviews over Campanillas

Het was fantastisch, een aanrader!

F. Palacios Román,
    28-3-2018

Hotel bevind zich ongeveer 20 min. van het vliegveld en het centrum van Málaga, maar prima verbinding. Kamers waren ruim, gezellig ingericht en super schoon, bediening en receptie medewerkers snel en vriendelijk. Ontbijt alles is vers een wordt continu aangevuld. We komen hier komend jaar zeker terug.

Goed en schoon hotel, gelegen aan de rand.

Cicilia,
    1-9-2016

Genoeg en gratis parkeergelegenheid met veel schaduw. Ontbijtbuffet was goed. Ondanks vroege aankomst werden we ingecheckt. Vriendelijk personeel. Nb. We hadden slechts 1 overnachting. Prima doorreishotel.

Prima overnachting

Erna en Emiel,
    25-7-2015

dichtbij vliegveld. Start hier onze rondreis. Fijn zwembadje.

Ontbijt is voldoende

Goed hotel om te overnachten

Marlieke92,
    29-5-2014

In dit hotel overnacht nadat we om half 12 in de avond in Málaga geland waren. Prima hotel om te overnachten als je op rondreis gaat. Goed ontbijt en prima kamers