Reviews over Calahonda

Heerlijke vakantie gehad!

Michelle
    10-2-2013

Zoals de titel al zegt, wij hebben het hier heerlijk gehad. Samen met onze dochters van 8 en 9. Mooi complex en prachtig zwembad. Met leuk barretje met snacks, ijs, en ook lekkere Sangria. In de eerste week werd er een BBQ georganiseerd wat best leuk was. Het complex ligt aan het strand, wat heerlijk is voor de sfeer. Maar we hebben hier maar 1x gelegen. Het is smal en ietwat moeilijk om het water in te komen door de vele kiezels. Wij zijn vooral te vinden geweest op het strand van Cabopino. Met de superleuke strandtent Andy's bar. Dit strand ligt op ongeveer 10 min met de auto. Met de bus is het overigens ook te doen, maar wij waren uiteindelijk erg blij met onze huurauto. Calahonda zelf heeft niet echt veel uitstraling. Een aantal leuke restaurants maar niet veel sfeer. Wij zijn een aantal keer naar Marbella geweest en vooral het oude centrum daar is erg leuk en sfeervol. Voorderest prachtig weer natuurlijk en zeker aan te raden!

Heerlijk appartement

naam naam
    18-5-2012

Het appartement was lekker ruim en schoon. Voor onze kinderen van 10 en 8 was het heerlijk om zo van het terras in het zwembad te kunnen duiken. Goede service en vriendelijke mensen.

Heel Confortabel

Jean & Nadine
    11-3-2011

Nette kamers en smaakvol ingericht. Complete keuken. 2 grote terrassen met ligstoelen. Zicht op tuin en zwembad. Vriendelijk personeel. Aangename bar met de mogelijkheid snacks te bestellen (Spijtig niet op Spaanse wijze, maar op zijn Engels)

Gelegen op een helling, wagen aangewezen.

Ruim, comfortabel, bereikbaar

Bert Mariën
    30-8-2008

Een tof appartement waar je hartelijk ontvangen wordt. Je hebt er alles wat je wilt, incl. wasmachine, groot terras, gedeeld zwembad,...

Leuk, gezellig en super lekkere vakantie

Gil
    8-5-2008

Leuk, gezellig en super lekkere vakantie. Alles beetje bij de deur, maar na een paar keer Los Flamencos

heb ik het wel weer gezien.

Calahonda scoort een 6,6 uit 10, op basis van 9 reviews