Hotel Patagonia Sur

Kleine hotelsWeer vandaag20°14°
Hotel Patagonia Sur

We hebben een aantal aanbieders voor Patagonia Sur voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Patagonia Sur in het Nederlands

Met vrienden

Centraal gelegen hotel

Vanessa
11-9-2013

Modern hotel. Mooie ontbijtruimte, al is ie wel wat aan de kleine kant. Ontbijt goed; vooral als je van zoet houdt. Veel zoete broodjes en muffins. Ook aardappeltortilla ipv gewoon brood. Heel prima. Kamer was ook goed maar wel wat aan de kleine kant. Vriendelijk personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Patagonia Sur in Cádiz, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Patagonia Sur zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.