We hebben een aantal aanbieders voor Bubión voor je op een rij gezet:

Reviews over Bubión

Sfeervol bergdorp

arno
    26-3-2014

Bubión is een sfeervol bergdorp in de Alpujarras op wandelafstand van de meer toeristische plaatsjes Capileira en Pampaneira. Een prachtige omgeving met veel wandelmogelijkheden en/of om van de rust en natuur te genieten.

Gereisd Met jonge kinderen in maart 2014

Eeuwenoud dorp

Patricia en Kees
    1-5-2012

Bubión heeft een beschermd dorpsgezicht, en is daardoor heel aantrekkelijk. Je kunt in de smalle steile straatjes en steegjes heerlijk (ver-)dwalen. De supermercado valt haast niet op, maar heeft van alles. Ook Capileira, een paar km hogerop, is een aantrekkelijk dorpje. Slechts één weg voor het verkeer, de rest is wandelgebied. Vanuit het dorp loop je zo de bergen in.

Gereisd Met partner in Sat Apr 14 2012 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Heerlijk rustig mooi dorpje

janny
    14-10-2010

Prachtige vakantiebestemming om te wandelen, te genieten van de stilte en de natuur, fijne restaurants en barretjes. Mooie witte Moorse dorpjes met veel bochtige straatjes, fonteinen en bloemen. Houd je van de bergen dan is Bubion een prima uitgangspunt om de Mulhacen (3492m) van het Iberische schiereiland te beklimmen. Bubion ligt op iets meer dan een uur rijden van Granada met het mooie Alhambra-paleis, en ongeveer één uur rijden van de stranden aan de Costa Tropical.

Gereisd Met partner in januari 2010
Bubión scoort een 8,8 uit 10, op basis van 13 reviews