Hotel Vertice Aljarafe

Laatste review

absoluut slecht eten

Bruno R. van Maurik,
1-11-2009

Hotel gebouwd voor de expo van 92 in een van de slaapsteden van Sevilla. De kamers (studiotjes) zijn in orde behalve de airco die het af laat weten, en dat bij 32 graden. Geen bijvulling van de vendingmachines naast de lift, dus je kunt alleen iets te drinken krijgen als de bar open is. Slechte bediening in het restaurant en zeer slechte kwaliteit van het voedsel, het warme buffet is koud onder de 40 raden, en het koude buffet is warm rond de 25.

In de recpetie zijn het ook geen echte "lichten". Het zwembad is heel smerig!

Parkeren is niet echt een probleem. Het hotel ligt op zo'n 10 km. van de binnenstad va Sevilla en met een taxi kost rond de 18 euro. In de nabijheid is weinig te doen behalve een winkelcentrum.

Kenmerken

3 reviews over Hotel Vertice Aljarafe in het Nederlands

absoluut slecht eten

Bruno R. van Maurik
1-11-2009

In de recpetie zijn het ook geen echte "lichten". Het zwembad is heel smerig!

Een 4 wordt voor mij 2 sterren

Bruno R. van Maurik
26-10-2009

Hotel special voor de expo '92 gebouwd in de rand gebieden van Sevilla. De kamers (studiotjes) zijn redelijk schoon. De airco werkte niet, de vendingmachines naast de liften waren leeg en werden niet bij gevult, dus je kon alleen iets drinken of water aan de bar krijgen zo lang deze open was. Het eten is uitgesproken slecht, weinig variatie, koud wat warm moet zijn, opgebakken frieten, uitgedroogde macaroni met slechts een tomatensausje, niet goed door gebakken vis, etc. Ook de bediening is van zeer laag niveau, maar dit komt door de onervarenheid van deze zeer jonge staff.

Het zwembad was buiten werking met 30 graden buitentemperatuur en had een rare kleur met iets drijvend groenigs op de oppervlakte. Op loopafstand een winkelcentrum voor enig vertier 's avonds. vlakbij het hotel is een bushalte van het openbaar vervoer van Sevilla. Niet echt een aanrader.

2006

Het avondeten was echt niks,het ontbijt was wel goed.Ver buiten de stad gelegen naast een outlet centrum waar ook wat eetgelegenheden zijn.En er is een superbioscoop daar.

We hebben een aantal aanbieders voor Vertice Aljarafe voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vertice Aljarafe in Bormujos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vertice Aljarafe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.