Appartement Lux Bormujos

Appartement
5,7

We hebben een aantal aanbieders voor Lux Bormujos voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Lux Bormujos in het Nederlands

Geen aanrader

Arnhem
25-6-2011

Moeilijk te vinden. Ingang binnen het winkelcentrum eerste etage. Kamerdeuren heeft vier sloten. Appartementen groot keuken maar geen inventaris. Harde matrassen.Vriendelijk hulpvaardig personeel.In winkelcentrum gelegenheid om te eten. Seville goed met de bus bereikbaar.

Geen aanrader

Fam.van Putten
4-10-2010

Hotel ligt aan een soort overdekte hal, geen balkon en zeer weinig inhoud in de keukenkastjes, geen bordje te vinden. Bovendien is het zwembad, hoe warm het ook is, gesloten vanaf half september. In de buurt weinig restaurants te vinden behalve in de hal zelf. Dat restaurant heeft zeer beperkte openingstijden en erg slecht eten maar wel aardig personeel.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Lux Bormujos in Bormujos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Lux Bormujos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.